Tissu väittää mua tyhjäntoimittajaksi

Kylmät_kädet___

Mutta mulla on valtavasti ideoita kaikille elämän alueille. Esim. tuon ikkunani alta kulkevan vilkkaan tien T-risteys pitää vastapäätään tarpeeksi ison alueen autogrillille, jolla ei ikinä loppuisi asiakkaat, vaikka tarkasteltaisiin mitä vuorokauden ajankohtaa tahansa.

Lisäksi osaan koodata scriptejä, jotka ylittävät käsityskykynne. Voisin kyllä postata ne tänne, mutta kukaan tällä palstalla ei tajuaisi pätkääkään koodista.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raitis-samuli

Tissu on hintti.

• Piereskelijä

Pieraisu

• Raitis-Juhani
        Piereskelijä kirjoitti:

Pieraisu

Ripulipieraisu.

• Kuolema_Kylmäkädelle_Ry

Mene potemaan neljänkympin kriisiäsi jonnekin muualle. Tämä palsta on kaksikymppisille floodaajille omistettu osio. Sinä saatanan DNA:lta ulospotkittu rappioalkoholisti.

• Kk__

Suomen yhteiskunnalle on tuhoisaa, jos työntekijä irtisanotaan vain sen takia, että se on kokoajan alkoholin vaikutuksen alaisena.

• Sen kuule taisit tehdä ihan ite,,,

• Tähtäyslima

Kyllähän Kylmis on hukkaan heitetty talentti ja kärsii siitä henkisesti. Jos ei olisi ruvennut alkoholistiksi aikoinaan, olisi varmasti jo esimies.

• istuinrengastippa_

Mikään ei ole liian myöhäistä. Ikä on pelkkä numero. Hakeudu katkaisuun ja aloita uusi elämä. Kun siitä etenet samalle tasolle, jolla joskus olit, niele ylpeytesi paljon nuorempien esimiestesi edessä, niin homma toimii.

• Kylmät_kädet___
        istuinrengastippa_ kirjoitti:

Mikään ei ole liian myöhäistä. Ikä on pelkkä numero. Hakeudu katkaisuun ja aloita uusi elämä. Kun siitä etenet samalle tasolle, jolla joskus olit, niele ylpeytesi paljon nuorempien esimiestesi edessä, niin homma toimii.

Jos rupeat puhumaan alentuvasti mulle, niin murskaan koko Suomi24-sivuston. Kykyä kyllä löytyy, jos sille tielle lähdetään.

Tässä pieni esimerkki ohjelmointi-taidoistani:
        http://www.pica-pic.com/#/octopus/

Koittakaapa rikkoa ennätykseni.

Kylmät_kädet___ kirjoitti:

Jos rupeat puhumaan alentuvasti mulle, niin murskaan koko Suomi24-sivuston. Kykyä kyllä löytyy, jos sille tielle lähdetään.

Tässä pieni esimerkki ohjelmointi-taidoistani:
        http://www.pica-pic.com/#/octopus/

Koittakaapa rikkoa ennätykseni.

Okei, olet pahalla tuulella neljänkympin-kriisin ja potkujesi takia, mutta älä kosta sitä viattomille ihmisille.

• En tiedä oletko huomannut mutta tuossa tien toisella puolen on 24/7 auki nesteen grilli/pizzeria jossa on myös autoluukku.

• Kylmät_kädet___

Jos siellä todellakin on autoluukku, niin kyseessä olisi siinä tapauksessa pelkkä kilpailija. Varmasti riittäisi molemmille loputtomasti asiakkaita.

• Kylmät_kädet___

Tuo eräs saatanan sairas pistespämmi-häirikkö ei tajua sitä, että jos pistäisin koodaamistaitoni kehiin, niin pystyisin samaan siten, että koko Suomi24 jumittuisi käyttökelvottomaksi. Kyseinen apina tekee kaiken käsin.

En todellakaan alennu sellaiseen, varsinkaan sen takia, koska tykkään keskustella ihmisten kanssa.

No mikset sitten pistä koodaamistaitojasi siihen, että se häirikkö ei voisi enää sabotoida keskustelujasi?

• Kylmät_kädet___
        Kuolema_Kylmäkädelle_Ry kirjoitti:

No mikset sitten pistä koodaamistaitojasi siihen, että se häirikkö ei voisi enää sabotoida keskustelujasi?

Ei se niinpäin toimi. Pitäisi olla ylläpidon natsat, jotta kykenisin pistämään sen lowlifen häiriköinnin kuriin.

• treiston

Haluan nitä skriptejä. Mulla olisi varmaan paljon niile käyttöä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1184
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      61
      967
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      77
      881
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      101
      828
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe