Uskovaisten kaikki saavat elää rahoillasi, johtaa väistämättä
sairaiden ihmisten rikoksiin lähialueillasi.
uskovaiset tuovat rikolliset naapuriin
1
136
Vastaukset 1
- Kopioitu
Totuuden edessä kenenkään ei tarvitse myydä sieluaan. Siinä toimii sopimus aina valon puolen kanssa, eikä pimeyden. Jos lupaat palvella vain totuutta (valoa), niin tulet saamaan tuolta puolelta siihen tarvittavasti taustatukea.
Jos nyt puhutaan totta, niin tässä taistelussa sananvapautta vastaan käydään nyt matsia pimeyden ja valon tahojen välillä. Pimeyden voimia edustavat tahot ovat aina pyrkineet poliitiikassa orjuuttamaan, alistamaan sekä mielivaltaisesti kontrolloimaan muita.
Internet sensuuri ei palvele ketään muuta kuin vain eliitin hallitsemia langenneita pimeyden voimia, oli se sitten vapaamuurarien jumala saatana tai mikä tahansa muu manalan kätyri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3021239Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3091193Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50958- 88931
- 106909
- 101889
- 111742
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh14618- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577