Moi! Olen ottamassa septumin huhtikuussa, ja haluaisin niin kamalasti teitää että sattuiko se, miten se tehtiin ja onko tullut tylyjä kommentteja siitä yms? Tiedän että kaikilla on oma kipukynnys mutta haluaisin kuulla teidän omia kokemuksia. Jännitän neuloja ja muuta... Niin ja minulla on semi pulleat posket niin mitä mieltä te olette kumpi aloituskoru olisi parempi hevosenkenkä vai rinkula, ja minkä kokoinen se pitää olla ettei se ole kamalan pieni tai ylähuulella roikkuva.
Septumin ottamisesta tarvitsen tietoa
Maak
2
172
Vastaukset
- lävistetty
Septum oli itselläni ensimmäinen lävistys ja itse lävistäminen sattui vähemmän kuin korun laitto, nipisti vain vähän. Mutta turha sitä jännittämään, ota mukaan vaikka kaveri. Mulla oli ekana koruna aika pieni hevosenkenkä, 1,2mm paksu :) katotte lävistäjän kanssa yhdessä sit sulle sopivan korun.
- Maak
Okei kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686787
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes532146- 562088
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521200Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se571194- 541192
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14937