http://www.iltalehti.fi/viihde/2016031621276888_vi.shtml
Riittääkö anteeksi pyyntö teille naiset?
Varmaan riittää ja nyt voi sitten taas jonottaa akselin luokse seksiä harrastamaan
Axl smith pyytää anteeksi
9
<50
Vastaukset
Mielenkiintoista, että Axl pyytää anteeksi, vaikka ei kai ollut mielestään edes tehnyt mitään väärää. Pyytääkö hän anteeksi, että tieten tahtoen rikkoi lakia? Vai pyytääkö hän anteeksi, että ei ollut tutustunut asiaa koskevaan lakiin? Vai kenties jopa sitä että jäi kiinni asiasta ja sitä kautta rikos paljastui uhreille?
Onko teillä tapana pyydellä asioita anteeksi ihan vaan huviksenne?- oivoisentään
Nyt se pyytää anteeksi olemassaoloaan. On ihan normaalia että mies haluaa kuvata panojaan ja myöhemmin katsella niitä. Elämä olisi kovin tylsää jos ei koskaan tekisi mitään jännää ja ätmit ei uskalla tehdä mitään joten äätmit onkin tylsiä.
"On ihan normaalia että mies haluaa kuvata panojaan ja myöhemmin katsella niitä."
Mutta siihen olisi kyllä korrektia kysyä ensin lupa. Mua on seksipartneri kuvannut tasan kerran, ja sekin oli tilanteessa jossa entinen vakipano ensin KYSYI LUPAA siihen. Ja kuvasi pelkästään kroppaa seksin aikana eli kasvoja ei hänen videollaan näy.- 6yw4
rumamaija kirjoitti:
"On ihan normaalia että mies haluaa kuvata panojaan ja myöhemmin katsella niitä."
Mutta siihen olisi kyllä korrektia kysyä ensin lupa. Mua on seksipartneri kuvannut tasan kerran, ja sekin oli tilanteessa jossa entinen vakipano ensin KYSYI LUPAA siihen. Ja kuvasi pelkästään kroppaa seksin aikana eli kasvoja ei hänen videollaan näy.Hyi saatana. Kuka suakin haluaa kuvata?
6yw4 kirjoitti:
Hyi saatana. Kuka suakin haluaa kuvata?
Olin tuolloin hoikimmillani, paljon hoikempi/laihempi kuin nykyisin (vaikka olenkin edelleen normaalipainoinen, paitsi tietysti palstamiesten mielestä, joiden mielestä olen varmaankin nykyiselläni läski).
Axl pyytää anteeksi sitä, että osoitti MA-teorian paikkansapitäväksi.
- Mikä.piti.paikkansa
Miten se osoitti sen paikkansa pitäväksi? Minusta Axl on vaikuttanut aina ns. kiltiltä ja kunnolliselta joka anopin unelmavävyltä, jonka ainoa vika on se, että hän on homo... Eli olen tosi hämmentynyt siitä, että hän onkin hetero - siis mitä vittua?! Voiko gaydarini olla niin epävireessä? ja toisekseen siksi, että hän ei olekaan kiltti ja kunnollinen, vaan kiero ja epärehellinen.
- anteeksivaan
Rohkee mies kun anteeksi pyytää panoiltaan
- anteeksivaan
Spermavitut varmaan antaa nyt lisää reikää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604813
- 653878
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2213413- 1143101
- 482934
- 232598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192236Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2552114- 381923
- 1081892