Kevä keikkuen tulevi

rituliini_38

Olenko jo niin vanhuudenhöperö,että kaikki uudenomaksuminen ei olekkaan itsestäänselvyys?
Pikkiminen,bongaus ja jopa leskenlehtien ilmestyminen navetan taakse saa herkät vaistoni heräämään.
Jotenkin se ihana keskusteluilmapiiri on kokenut alasajon ja uudelleenasettelu
ei ole antanut keskusteluun kaikupohjaa,jota aikoinaan saimme kokea.
Vieraantumista tuntien ama

4

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konsonantti jäänyt näppäimille,haitanneko mitään?
      Huomioin keskustelupalsta jäänytkin tälle yksin aloitteellisuutta omaavaa
      henkilöä täyteenahdetuksi,joten kirjoitelmani ei tuskin kanna,mutta ei se mitään,aurinkoista kevättä ama

      • Samoin aurinkoista mieltä Ama Sinullekin :D
        Olipa mukava yllätys nähdä tuttu nimimerkki, olinkin ajatellut ja kaivannut niinkuin *kukkahametta* Atolfiaa, ym. minne jääneetkään?

        En sano, ettenkö ole itsekin vähentänyt paikkakunta muutoksen jälkeen, mutta lukemassa pistäydyn iltaisin ainakin. Kahvipirttiin tulee kirjoitettua, kun ei aihetta aina ole itselläni.

        Sanoitko jo leskenlehtien nousseen navetan takana :D Kevättä se tekee, tuolla kaupungilla oli niin keväisesti puettuja jo kadulla. Piti tänään käväistä syömässä, mutta niin vaan ostin kirjolohen file'n, ja tein kermaisen lohikeiton itse. Idea tuli muori 77 kirjoituksesta, ja kyllä olikin hyvää äsken.

        Nyt pyöräytän iltapäiväkahvit täällä, ja käyn hakemassa Venlastinan mansikkakakkua Kahvipirtistä jälkkäriksi, moikka!


    • jakolasku

      Ilta koittaa ja sinulle tutut ilmaantuu juttuineen. Aurinkoinen sää, ei hienompaa vois olla minun mielestäni.
      Mieli tykkää valosta ja ihmiset pääsee talven kahleista.
      Rattoisaa kevään seurantaa sulle Ama!

      • Kiitos teille tytöt!
        No eiväthän ne leskenlehdet vielä avaa nuppujaan siellä navetantakana,
        mutta se leskeys vaan antoi potkua ja halua olla osa ja pystyä irrottautumaan kahleista.
        Ei se menetyksen kivirekikään saa olla elämänaikinen taakka,vaan ulospääsyyn mahdollisuus täytyy aina olla.
        Minulla lapset asuvat Tampereella ja yksin nökötän täällä koirani ja
        lahden kissani kanssa ja kaukana kavala maailma.
        Luovuus pakko ottaa käyttöön,talvella se olikin helppoa,loin lunta??
        Nyt pakko keksiä jotain muuta,siispä laitoin kirjaimia jonoon.. ama


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1215
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      749
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe