Michael Howardin kirja: pelasta kansakuntia, s- 74 kertoo:
Muslimien sukupuolielämä/jmoraali
Muslimi saa pitää neljää vaimoa ja väliaikaista vaimoa vaikka joka yö jos nii halua. NAiset ympärileikataan yhä islamilaisessa Afrikassa.
Muslimien paratiisi on paika jossa on miehille sukupuolista nautintoa varten neitsyita ja joessa virtaa jokena viiniä.
[B]MUHAMMED oli 53 vuotias kun hän otti KUUSIVUOTIAAN vaimonsa Aishan. Puolustuksekseen MUhammed sanoi ettei harrasta seksiä tytönkanssa ennekuin tämä on 9-VUOTIAS (kirjoitettu Sahih Al-Bukharyssa).[/B]
SUDAN:
Kristittyjä perheitä viedään Saharan erämaahan. Heidän lapsensa haudataan hiekkaan kuolemaan. Jos heidän vanhempana tunnustavat että ei ole muuta jumalaa kuin Allah ja Muhammed hänen profeettansa, än saa antaa lapselleen vettä ja kaivaa hänet kuopastaan ulos. Jos ei, lasten annetaan paahtua kuoliaaksi tai korppikotkat nokkivat heidät elävältä. Vanhemmat naulitaan ristille ja annetaan kuolla.'
Siepatut nuorewt naiset ja tytöt viedään seksiorjiksi haaremeihin POhjois-Afrikkaan ja Lähi-itään.
Eräs nainen kirjoitti egyuptiläisessä viikkolhedessä 6.9. 1991, kuinka hänen miehensä ystävä joka oli 53 vuotias halusi ottaa heidän tyttärensä vaimokseen ja näin noudattavansa Muhammedin esimerkkiä. Naine oli kauhuissaan ideasta, muta hänen miehensä suostui.
POIKIA puolestaan viedään Sudanissa elintenluovuttajiksi. Etelä-Sudanista ryöstetyt pojat myydän rikkaile elintenluovuttajiksi Lähi-idän ja POhjois-Afrikan rikkaita varten. Jos orja kuolee operaatioon, sitä ei pidetä minän, sillä maksoihan orja vain 40 euroa!
MUhammed oli pedofiili!
zzeep
3
401
Vastaukset
ajoin ylinopeutta vaikka se on väärin.
- huhhuhh
.. tuota rikettä pedofiliaan.
Jos rinnastat ne rikoksina, niin toivottavasti emme koskaan tapaa fyysisesti.
- Esko
Kirja löytyy täältä:
http://www.uskonkirjat.net/news.html
# Howard, Michael
# Pelasta kansakunta, Nidottu, 22,00 €
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013