Stay Up

ppp

Olen lukenut keskustelupalstalta noista miesten sukkahousujen käytöstä.
Mites stay up sukkien tai sukkanauha sukkien laita voiko miehet sellasiakin käyttää siinä samassa missä
sukkahousujakin. Kumpi olisi parempi vaihtoehto sukkikset vai stay upit ja mitä suosittelisitte?

Kertokaa vähän merkkejä ja malleja kun ei ole silleen kokemusta noista ja kannattaisikos mun ruveta niitä käyttämään.

Kirjotelkaa ihmeessä.

17

2734

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluat nähdä

niin siitä vaan kokeilemaan

• Jukka

Olen kokeillut Stay-uppeja, mutta mielummin käytän sukkahousuja. Stay-upit on siitä paremmat, että niitä voi käyttää ilman pelkoa siitä että joku huomaisi ne. Sukkahousuthan näkyvät helposti jos esim kyyristyy. Toisaalta taas jos Stay-up valahtaa nilkkaan, niin sitä voisi pitää melko koomisena näkynä, kun miehen kengän päällä on sellainen Nylon-pitsihörhelö. Stay-upeissa kun jostain syystä on lähes aina se pitsinen reunus. Joskus kesällä olen käyttänyt Stay-uppeja, kun on illasta tullut liian kylmä shortseissa.Stay-upit on helppo vetäistä jalkaan, kun ei tarvitse edes riisua shortseja.

• sox

Kyllä niitä miehet voi käyttää ihan siinä missä sukkahousujakin. Mulla on parit eri paksuset, mutta ennemmin käytän sukkahousuja, ovat mielestäni käytännöllisemmät. Ehkä lämpöisemmillä ilmoilla stay-upit ois mukavammat, vähän ilmavammat.

Mitähän naiset tosta on mieltä, onko se sama asia kun sukkahousujenkin kanssa?

• ppp

naisten sanoa ja ajatella mitä haluaa.
        Minä ainakin käytän ja tulen käyttämään Stay uppeja.
        Välillä ihan sukkahousujakin eri paksuusia riippuen kelistä.

Löytyy myös sukkanauhoilla varustettu korsettikin kaapista ja siihen muutamat sukat.

• Sox

ostin tossa LaMote Stay-up -sukat eilen, ovat yhtä kokoa ja 15den paksuiset. Olin yllättynyt miten hyvin ne sopi mulle. Pituutta ainakin riittää noissa sukissa, ylettää ihan nivusiin asti:D. Ostin muutamat LaMoten sukkiksetkin, 20den glaze malliset. Noissakin koot vaan 40-44, toiset oli 36-44, muttei silti pienet! Oon 85 pitkä ja painoo about 76... Ehkä vaihtoehto kotimaisille sukkiksille.

• ppp

Oliko Stay upit ja sukkikset minkä hintaisia?

Itsekin ostin tossa vasta uuden norlynin 20 denin mustat sukkikset ja 15 denin mustat stay upit.
        Tosi kivat pitää. Nytkin stay upit jalassa

• sox
        ppp kirjoitti:

Oliko Stay upit ja sukkikset minkä hintaisia?

Itsekin ostin tossa vasta uuden norlynin 20 denin mustat sukkikset ja 15 denin mustat stay upit.
        Tosi kivat pitää. Nytkin stay upit jalassa

Maxo jotain 6,50€ ne stay-upit, on tosi pehmeen tuntuset ja pitkät. Sukkikset oli jotain 3,10€, Norlynin Sliky 3D 20den sukkikset maxo Sokoksella nyt 3,90€ on paljo paremmat kun noi LaMotet!

• ppp
        sox kirjoitti:

Maxo jotain 6,50€ ne stay-upit, on tosi pehmeen tuntuset ja pitkät. Sukkikset oli jotain 3,10€, Norlynin Sliky 3D 20den sukkikset maxo Sokoksella nyt 3,90€ on paljo paremmat kun noi LaMotet!

Minkä paikkakunnan sokokselta saa noin halvalla?
        Jos itsellekkin kävis ostaa. Löytyy varmaan mustanakin.

• ppp
        ppp kirjoitti:

Minkä paikkakunnan sokokselta saa noin halvalla?
        Jos itsellekkin kävis ostaa. Löytyy varmaan mustanakin.

mailia [email protected]

• sox
        ppp kirjoitti:

mailia [email protected]

Hjuu, tre:n sokoksessa oli tommonen kampanja, LaMote:t on Aholaidassa.

Pistin postiaki sulle ppp

• Anonyymi00011

Stayupit onnn ihanat jalassa

• Anonyymi00013

Tyttöillessä käytän aina stayuppeja ja stringejä

• Anonyymi00015

Tyttöilyssä suosin sukkanauhaliiviä ja sukkanauhasukkia. Menee hyvin yhteen polvimittaisen hameen kanssa.

• Anonyymi00014

Kai niitä stayuppejakin voi käyttää jos haluaa, mutta itse en näe niille käyttöä. Sukkahousut ovat arjessa näppärämmät ja antavat lämpöä aina vyötärölle asti. Ja lämpimillä kesäkeleillähän ei sukkahousuja tarvitse.

• Anonyymi00016

Ihana tyttöilla styupisa ja sukahoususa.

• Anonyymi00017

Stay upit on näppärät sortsien kanssa, ne voi ottaa pois housuja riisumatta

• Anonyymi00018

Uskomatonta , oi kuinka näppärää. Nyt voin tyttöillä luonnollisesti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      81
      4850
    2. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      233
      4674
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      68
      2408
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      75
      2406
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      61
      2348
    6. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      80
      2215
    7. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      53
      1916
    8. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      28
      1547
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      123
      1396
    10. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      113
      1394
    Aihe