Stay Up

ppp

Olen lukenut keskustelupalstalta noista miesten sukkahousujen käytöstä.
Mites stay up sukkien tai sukkanauha sukkien laita voiko miehet sellasiakin käyttää siinä samassa missä
sukkahousujakin. Kumpi olisi parempi vaihtoehto sukkikset vai stay upit ja mitä suosittelisitte?

Kertokaa vähän merkkejä ja malleja kun ei ole silleen kokemusta noista ja kannattaisikos mun ruveta niitä käyttämään.

Kirjotelkaa ihmeessä.

10

2404

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluat nähdä

niin siitä vaan kokeilemaan

• Jukka

Olen kokeillut Stay-uppeja, mutta mielummin käytän sukkahousuja. Stay-upit on siitä paremmat, että niitä voi käyttää ilman pelkoa siitä että joku huomaisi ne. Sukkahousuthan näkyvät helposti jos esim kyyristyy. Toisaalta taas jos Stay-up valahtaa nilkkaan, niin sitä voisi pitää melko koomisena näkynä, kun miehen kengän päällä on sellainen Nylon-pitsihörhelö. Stay-upeissa kun jostain syystä on lähes aina se pitsinen reunus. Joskus kesällä olen käyttänyt Stay-uppeja, kun on illasta tullut liian kylmä shortseissa.Stay-upit on helppo vetäistä jalkaan, kun ei tarvitse edes riisua shortseja.

• sox

Kyllä niitä miehet voi käyttää ihan siinä missä sukkahousujakin. Mulla on parit eri paksuset, mutta ennemmin käytän sukkahousuja, ovat mielestäni käytännöllisemmät. Ehkä lämpöisemmillä ilmoilla stay-upit ois mukavammat, vähän ilmavammat.

Mitähän naiset tosta on mieltä, onko se sama asia kun sukkahousujenkin kanssa?

• ppp

naisten sanoa ja ajatella mitä haluaa.
        Minä ainakin käytän ja tulen käyttämään Stay uppeja.
        Välillä ihan sukkahousujakin eri paksuusia riippuen kelistä.

Löytyy myös sukkanauhoilla varustettu korsettikin kaapista ja siihen muutamat sukat.

• Sox

ostin tossa LaMote Stay-up -sukat eilen, ovat yhtä kokoa ja 15den paksuiset. Olin yllättynyt miten hyvin ne sopi mulle. Pituutta ainakin riittää noissa sukissa, ylettää ihan nivusiin asti:D. Ostin muutamat LaMoten sukkiksetkin, 20den glaze malliset. Noissakin koot vaan 40-44, toiset oli 36-44, muttei silti pienet! Oon 85 pitkä ja painoo about 76... Ehkä vaihtoehto kotimaisille sukkiksille.

• ppp

Oliko Stay upit ja sukkikset minkä hintaisia?

Itsekin ostin tossa vasta uuden norlynin 20 denin mustat sukkikset ja 15 denin mustat stay upit.
        Tosi kivat pitää. Nytkin stay upit jalassa

• sox
        ppp kirjoitti:

Oliko Stay upit ja sukkikset minkä hintaisia?

Itsekin ostin tossa vasta uuden norlynin 20 denin mustat sukkikset ja 15 denin mustat stay upit.
        Tosi kivat pitää. Nytkin stay upit jalassa

Maxo jotain 6,50€ ne stay-upit, on tosi pehmeen tuntuset ja pitkät. Sukkikset oli jotain 3,10€, Norlynin Sliky 3D 20den sukkikset maxo Sokoksella nyt 3,90€ on paljo paremmat kun noi LaMotet!

• ppp
        sox kirjoitti:

Maxo jotain 6,50€ ne stay-upit, on tosi pehmeen tuntuset ja pitkät. Sukkikset oli jotain 3,10€, Norlynin Sliky 3D 20den sukkikset maxo Sokoksella nyt 3,90€ on paljo paremmat kun noi LaMotet!

Minkä paikkakunnan sokokselta saa noin halvalla?
        Jos itsellekkin kävis ostaa. Löytyy varmaan mustanakin.

• ppp
        ppp kirjoitti:

Minkä paikkakunnan sokokselta saa noin halvalla?
        Jos itsellekkin kävis ostaa. Löytyy varmaan mustanakin.

mailia [email protected]

• sox
        ppp kirjoitti:

mailia [email protected]

Hjuu, tre:n sokoksessa oli tommonen kampanja, LaMote:t on Aholaidassa.

Pistin postiaki sulle ppp

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      38
      2915
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2824
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      120
      2288
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1422
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1326
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1236
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1063
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      969
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      912
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      782
    Aihe