Olen lukenut keskustelupalstalta noista miesten sukkahousujen käytöstä.
Mites stay up sukkien tai sukkanauha sukkien laita voiko miehet sellasiakin käyttää siinä samassa missä
sukkahousujakin. Kumpi olisi parempi vaihtoehto sukkikset vai stay upit ja mitä suosittelisitte?
Kertokaa vähän merkkejä ja malleja kun ei ole silleen kokemusta noista ja kannattaisikos mun ruveta niitä käyttämään.
Kirjotelkaa ihmeessä.
Stay Up
10
2404
Vastaukset
- haluat nähdä
niin siitä vaan kokeilemaan
- Jukka
Olen kokeillut Stay-uppeja, mutta mielummin käytän sukkahousuja. Stay-upit on siitä paremmat, että niitä voi käyttää ilman pelkoa siitä että joku huomaisi ne. Sukkahousuthan näkyvät helposti jos esim kyyristyy. Toisaalta taas jos Stay-up valahtaa nilkkaan, niin sitä voisi pitää melko koomisena näkynä, kun miehen kengän päällä on sellainen Nylon-pitsihörhelö. Stay-upeissa kun jostain syystä on lähes aina se pitsinen reunus. Joskus kesällä olen käyttänyt Stay-uppeja, kun on illasta tullut liian kylmä shortseissa.Stay-upit on helppo vetäistä jalkaan, kun ei tarvitse edes riisua shortseja.
- sox
Kyllä niitä miehet voi käyttää ihan siinä missä sukkahousujakin. Mulla on parit eri paksuset, mutta ennemmin käytän sukkahousuja, ovat mielestäni käytännöllisemmät. Ehkä lämpöisemmillä ilmoilla stay-upit ois mukavammat, vähän ilmavammat.
Mitähän naiset tosta on mieltä, onko se sama asia kun sukkahousujenkin kanssa?- ppp
naisten sanoa ja ajatella mitä haluaa.
Minä ainakin käytän ja tulen käyttämään Stay uppeja.
Välillä ihan sukkahousujakin eri paksuusia riippuen kelistä.
Löytyy myös sukkanauhoilla varustettu korsettikin kaapista ja siihen muutamat sukat.
- Sox
ostin tossa LaMote Stay-up -sukat eilen, ovat yhtä kokoa ja 15den paksuiset. Olin yllättynyt miten hyvin ne sopi mulle. Pituutta ainakin riittää noissa sukissa, ylettää ihan nivusiin asti:D. Ostin muutamat LaMoten sukkiksetkin, 20den glaze malliset. Noissakin koot vaan 40-44, toiset oli 36-44, muttei silti pienet! Oon 85 pitkä ja painoo about 76... Ehkä vaihtoehto kotimaisille sukkiksille.
- ppp
Oliko Stay upit ja sukkikset minkä hintaisia?
Itsekin ostin tossa vasta uuden norlynin 20 denin mustat sukkikset ja 15 denin mustat stay upit.
Tosi kivat pitää. Nytkin stay upit jalassa - sox
ppp kirjoitti:
Oliko Stay upit ja sukkikset minkä hintaisia?
Itsekin ostin tossa vasta uuden norlynin 20 denin mustat sukkikset ja 15 denin mustat stay upit.
Tosi kivat pitää. Nytkin stay upit jalassaMaxo jotain 6,50€ ne stay-upit, on tosi pehmeen tuntuset ja pitkät. Sukkikset oli jotain 3,10€, Norlynin Sliky 3D 20den sukkikset maxo Sokoksella nyt 3,90€ on paljo paremmat kun noi LaMotet!
- ppp
sox kirjoitti:
Maxo jotain 6,50€ ne stay-upit, on tosi pehmeen tuntuset ja pitkät. Sukkikset oli jotain 3,10€, Norlynin Sliky 3D 20den sukkikset maxo Sokoksella nyt 3,90€ on paljo paremmat kun noi LaMotet!
Minkä paikkakunnan sokokselta saa noin halvalla?
Jos itsellekkin kävis ostaa. Löytyy varmaan mustanakin. - ppp
ppp kirjoitti:
Minkä paikkakunnan sokokselta saa noin halvalla?
Jos itsellekkin kävis ostaa. Löytyy varmaan mustanakin.mailia [email protected]
- sox
ppp kirjoitti:
mailia [email protected]
Hjuu, tre:n sokoksessa oli tommonen kampanja, LaMote:t on Aholaidassa.
Pistin postiaki sulle ppp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan382915Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272824- 1202288
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281422Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631326- 111236
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121063- 74969
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39912Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13782