Stay Up

ppp

Olen lukenut keskustelupalstalta noista miesten sukkahousujen käytöstä.
Mites stay up sukkien tai sukkanauha sukkien laita voiko miehet sellasiakin käyttää siinä samassa missä
sukkahousujakin. Kumpi olisi parempi vaihtoehto sukkikset vai stay upit ja mitä suosittelisitte?

Kertokaa vähän merkkejä ja malleja kun ei ole silleen kokemusta noista ja kannattaisikos mun ruveta niitä käyttämään.

Kirjotelkaa ihmeessä.

20

2950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluat nähdä

      niin siitä vaan kokeilemaan

    • Jukka

      Olen kokeillut Stay-uppeja, mutta mielummin käytän sukkahousuja. Stay-upit on siitä paremmat, että niitä voi käyttää ilman pelkoa siitä että joku huomaisi ne. Sukkahousuthan näkyvät helposti jos esim kyyristyy. Toisaalta taas jos Stay-up valahtaa nilkkaan, niin sitä voisi pitää melko koomisena näkynä, kun miehen kengän päällä on sellainen Nylon-pitsihörhelö. Stay-upeissa kun jostain syystä on lähes aina se pitsinen reunus. Joskus kesällä olen käyttänyt Stay-uppeja, kun on illasta tullut liian kylmä shortseissa.Stay-upit on helppo vetäistä jalkaan, kun ei tarvitse edes riisua shortseja.

    • sox

      Kyllä niitä miehet voi käyttää ihan siinä missä sukkahousujakin. Mulla on parit eri paksuset, mutta ennemmin käytän sukkahousuja, ovat mielestäni käytännöllisemmät. Ehkä lämpöisemmillä ilmoilla stay-upit ois mukavammat, vähän ilmavammat.

      Mitähän naiset tosta on mieltä, onko se sama asia kun sukkahousujenkin kanssa?

      • ppp

        naisten sanoa ja ajatella mitä haluaa.
        Minä ainakin käytän ja tulen käyttämään Stay uppeja.
        Välillä ihan sukkahousujakin eri paksuusia riippuen kelistä.

        Löytyy myös sukkanauhoilla varustettu korsettikin kaapista ja siihen muutamat sukat.


    • Sox

      ostin tossa LaMote Stay-up -sukat eilen, ovat yhtä kokoa ja 15den paksuiset. Olin yllättynyt miten hyvin ne sopi mulle. Pituutta ainakin riittää noissa sukissa, ylettää ihan nivusiin asti:D. Ostin muutamat LaMoten sukkiksetkin, 20den glaze malliset. Noissakin koot vaan 40-44, toiset oli 36-44, muttei silti pienet! Oon 85 pitkä ja painoo about 76... Ehkä vaihtoehto kotimaisille sukkiksille.

      • ppp

        Oliko Stay upit ja sukkikset minkä hintaisia?

        Itsekin ostin tossa vasta uuden norlynin 20 denin mustat sukkikset ja 15 denin mustat stay upit.
        Tosi kivat pitää. Nytkin stay upit jalassa


      • sox
        ppp kirjoitti:

        Oliko Stay upit ja sukkikset minkä hintaisia?

        Itsekin ostin tossa vasta uuden norlynin 20 denin mustat sukkikset ja 15 denin mustat stay upit.
        Tosi kivat pitää. Nytkin stay upit jalassa

        Maxo jotain 6,50€ ne stay-upit, on tosi pehmeen tuntuset ja pitkät. Sukkikset oli jotain 3,10€, Norlynin Sliky 3D 20den sukkikset maxo Sokoksella nyt 3,90€ on paljo paremmat kun noi LaMotet!


      • ppp
        sox kirjoitti:

        Maxo jotain 6,50€ ne stay-upit, on tosi pehmeen tuntuset ja pitkät. Sukkikset oli jotain 3,10€, Norlynin Sliky 3D 20den sukkikset maxo Sokoksella nyt 3,90€ on paljo paremmat kun noi LaMotet!

        Minkä paikkakunnan sokokselta saa noin halvalla?
        Jos itsellekkin kävis ostaa. Löytyy varmaan mustanakin.


      • ppp
        ppp kirjoitti:

        Minkä paikkakunnan sokokselta saa noin halvalla?
        Jos itsellekkin kävis ostaa. Löytyy varmaan mustanakin.

        mailia [email protected]


      • sox
        ppp kirjoitti:

        mailia [email protected]

        Hjuu, tre:n sokoksessa oli tommonen kampanja, LaMote:t on Aholaidassa.

        Pistin postiaki sulle ppp


    • Anonyymi00011

      Stayupit onnn ihanat jalassa

    • Anonyymi00013

      Tyttöillessä käytän aina stayuppeja ja stringejä

      • Anonyymi00015

        Tyttöilyssä suosin sukkanauhaliiviä ja sukkanauhasukkia. Menee hyvin yhteen polvimittaisen hameen kanssa.


    • Anonyymi00014

      Kai niitä stayuppejakin voi käyttää jos haluaa, mutta itse en näe niille käyttöä. Sukkahousut ovat arjessa näppärämmät ja antavat lämpöä aina vyötärölle asti. Ja lämpimillä kesäkeleillähän ei sukkahousuja tarvitse.

    • Anonyymi00016

      Ihana tyttöilla styupisa ja sukahoususa.

    • Anonyymi00017

      Stay upit on näppärät sortsien kanssa, ne voi ottaa pois housuja riisumatta

      • Anonyymi00018

        Uskomatonta , oi kuinka näppärää. Nyt voin tyttöillä luonnollisesti.


    • Anonyymi00019

      kyllä sukkanauhaliivit ja saumalliset verkkosukat onn ihanat tyttöillessä

    • Anonyymi00020

      Stay upit kesällä , muuten sukkahousut

    • Anonyymi00021

      Stay upeissa on sama kun sukkahousuissa , on hyviä ja huonoja. Eikä ne sovellu kaikkille

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1661
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1258
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1159
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      705
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      630
    Aihe