Ostin tyttärelle mp3-soittimen joululahjaksi. En tiedä näistä laitteista yhtään mitään. Olin menossa ostamaan 256 mb:n laitetta, kun myyjä sai pakkomyytyä 1,5 GT:n laitteen (Creative MuVo joku).
Hintaa kertyi 270 euroa. Vitun myyjä ei voinut sanoa, että käytännössä samalla rahalla saa saman merkkisen 5 gigaisen vehkeen.
Luin ehkä viikko kaupanteon jälkeen jostain lehdestä että tuon 1,5 gigaisen ostaminen "ei ole kovinkaan viisasta"
Sitä ollaan täysin myyjän armoilla, mutta olisihan se voinut kertoa tuosta 5 gigaisesta.
Musta Pörssi Itäkeskus kusetti
6
2011
Vastaukset
- A.II
Samanlaisia ketkuja on hirveästi myymässä tietokoneliikkeissä. Kannattaa aina ottaa vaikka naapurin nörttipoika kaveriksi jos konetta lähtee ostamaan...
- Seppo
Tais olla se smuku joka sua kusetti!
- qase
Sillä rahallahan saa jo aidon iPodin? Taidat olla hieman liian helposti vedätettävissä? Ei kai kukaan voi olla niin tyhmä että myyjää uskoo, nehän puhuu täyttä paskaa.
- ::::::::::::::
kannattaa kysellä kavereilta ja käyttää nettiä hyväksi ennen ostopäätöksiä. Kyllä netistä löytyy humpuukin seasta asiaakin.
- ja myyjähän
niin. ostajahan kertoi että vitun myyjä. en mie ainakaan huoralta ostaisi mp3 soitinta!!!!!
- maksoin siitä
220€ nettikaupassa.Hyvä soitin se on.
Huom ipot uusi akku 100€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576