Opiskelijan epätoivo

Surkumuija

Hain kesätöihin paikkaan, josta minulla on kokemusta kolme vuotta. En viitsi tässä kertoa mikä firma kyseessä, mutta elintarvikekauppa kuitenkin. Ennen opintojen aloittamista työskentelin lafkassa siis ensin vuoden osa-aikaisena, ja sitte toiset kaksi vuotta täysipäiväisenä. Olin vastuuhommissa ja sain lähdettyä myymäläpäällikön suosittelutkin. Tietty oletin, että minut otettaisiin tähän kyseiseen firmaan kesätöihin myös uudestaan, nyt vain kesäksi ja eri paikkakunnalle. Tein siis normaalin hakemuksen jossa kerroin työkokemuksestani, ja yllätyksekseni sain heti ei kiitos -sähköpostin. Myöhemmin firmasta soiteltiin ja pahoiteltiin, että viesti tuli väärälle henkilölle ja toki haluavat minut tavata, ja tämä henkilö sanoikin että voisin mennä ihan normi kesärekryhaastatteluun "esittäytymään" uudelle myymäläpäällikölle. Haastattelussa olo oli hämmentynyt, kun tiesin tämän firman toimintatavoista jo kaiken, ja olin ymmärtänyt että olen haastattelussa vain näyttäytymässä. Hyvin se meni kuitenkin, näytin osaamiseni ja olin haastattelun vakuuttavin tyyppi, ainakin omasta mielestäni. Kohta haastattelusta on kuitenkin kulunut viikko, eikä puhelua ole tullut. En tiedä onko homma kaatunut omaan ylimielisyyteeni siitä että firma on tuttu, vai mikä on mennyt vikaan. Minulla on kuitenkin paikasta kolmen vuoden kokemus ja omaan loistavat suosittelut. Ärsyttää. Ärsyttää tämän kyseisen firman sähläys ja minun oma varmuuteni, joka on tosin karissut viikon aikana. Mikäköhän meni vikaan? Voiko näin edes tapahtua? :(

1

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • efds

Tässä taloustilanteessa on kyllä ihan mahdollista, että kaltaisiasi "monen vuoden ammattilaisia" on muitakin. Kyllä se jotain kertoo sekin, että jouduit ihan normaalin rekryn käymään läpi kuten muutkin pulliaiset. Et siis ole mikään kirsikka, joka ensimmäisen poimitaan kakun päältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      101
      5643
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4261
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      47
      2557
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2388
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1845
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1504
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1352
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1210
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      24
      1111
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1081
    Aihe