Kuljetus Turun seudulta ja laivamatkat. Arkipäivänä.
Kun ostaa Tallinnasta kartongin tupakkaa (alle 30€) niin matkan hinta on säästetty jo siinä. Viinaostokset on silkkaa säästöä. Ja sitten kaikki muu.
Pitääpä tästä lähtien alkaa kerran kuussa käydä Tallinnassa. Täytyy etsiä sieltä tuotteita joita tarvitsee ja jotka säilyy ja joita ei sitten tarvitse ostaa Suomesta, siis jotain muuta kuin viinaa ja tupakkaa. Ei ole tarkoitus alkaa niiden suurkuluttajaksi.
LIDL tietysti vähän siinä menettää kun ostokset on tähän mennessä tehty sieltä.
Pääasia että saa nekin rahat pois tästä paskavaltiosta. Minä en osallistu Sipilän "tuottavuushyppyyn" millään tavalla. Koska yhteiskuntasopimuksen todellinen tarkoitus on luokkajako, sopimus on yksi askel luokkayhteiskunnan aikaansaamisessa.
Tallinnan matka 29 euroa Turun seudulta
8
<50
Vastaukset
- xsljhgfs
Ota kylmälaukku mukaan jos ostat pilaantuvia ruokatarvikkeita.
- otetaan.rahat.vanhoilta
Valtio tukee tuota laivaliikennettä yli 100 miljoonalla
vuodessa jotta voit alentaa Suomeen tulevaa
alkoholi-,tupakka-,sokeri-, yms verotuloa - 11-11
Meille helsinkiläisille Tallinnassa käynti on helppoa. Minäkin olen reilun 30 vuoden aikana poikennut jo yli 100 kertaa.
- reissu.hyvä.kymmenen
Tätä pitäisi mainostaa enemmän.
- tavarakuskiksi
Aika huono palkka tulee jatkuvasta reissaamisesta. Mulle pitäis maksaa, että viitsisin sinne matkustaa arkitavaraa kuskaamaan.
- kaikki.laivaan
Sossu on tieysti niin avokätinen ettet paljoa viitsi laittaa rikkaa ristiin sen takia. Mutta meille jotka tienaamme rahamme itse niin Tallinnan matka on oiva tapa säästää pitkä penni.
- eikös.vaan
Eikös työttömilläkin ole mahdollisuus tähän? Kuhan käy ostamassa viinaa Virosta ja sitten vaikkapa myy sen.
- Trokari-Heikki
Viinaa ja kaljaa olentuonut pakettiautolla kaksikuormaa viikossa kymmenvuotta, olen tehnyt hyvän tilin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181