Miehen kanssa mukava alkava suhde.
Vaan mies tuntuu häpeävän ja etsii tapaamiskohteiksi paikat jossa ei vahingossakaan törmää kavereihinsa.
Ei tunnu kivalta vaikka itse suhde tuntuu hyvältä. Tai suhde ja suhde... ollaan tapailtu pari kk.
Ei kiva...
6
<50
Vastaukset
Onks se ny ihan varma, että mies oli myös sinkku ku tapasitte?
Ootko käyny usein miehen kodis?
Toine vaihtari o se, ettei hänel oo frendei.- vahvamiesymmärtää
- hävetä kun on paskantanut housuihinsa. heikko ei ymmärrä
- nosiis__
mies päättää kaikki tapaamispaikat? Se kuulostaa oudolta.
- Jussikkajuu
Ei kiva, ei. Kokeile viedä ihmisten ilmoille. Jos ei lähde tai on selvästi varuillaan, on joko varattu tai tosiaan häpeilee sinua.
Tuo on raskas asia. Seurustelin miehen kanssa, jolla oli ensinnäkin iso kynnys viedä eron jälkeen minua kotiinsa, jossa olivat 15 vuotiaat poikansa. Pojille hän kyllä oli kertonut minusta hyvin alussa. Samoin vanhemmat ja sisar tiesivät, mutta en saanut mieheltä kutsua mukaan, vaikka hän kertoi, että vanhemmat halusivat nähdä minut. Sen sijaan hän kyllä tuli minun kotiini, jossa oli poikani ja oltiin yötä usein vanhempieni luona. Meni puolisen vuotta, kun vihdoin sain mennä hänen kotiinsa ja 1,5 vuotta, kun sain kutsun vanhempien luo mukaan vierailulle. Sinne en lähtenyt, sillä olin jo niin tottunut siihen, että en kuulu mukaan. Sitten kun miehen luokse olivat tulossa hänen paras kaverinsa vaimonsa kanssa ja minulle ei kutsua kuulunut mukaan, päätökseni oli selvä. Kun hän ilmoitti käväisevänsä luonani ennen vieraiden tuloa, ilmoitin ettei tarvitse tulla nyt eikä koskaan. Jos hän ei tunne minun kuuluvan kuvioon mukaan vielä nytkään, mittani on täysi. Sinua neuvoisin, että jos et ala kelpaamaan mukaan minne tahansa, lopeta, ei se miksikään muutu. Jos on nuoresta ihmisestä kysymys, saattaa olla vielä hieman ujo. Julkinen seurustelu kauhistuttaa itseäänkin saati mitä kaveritkin siihen sanovat, nauraakohan ne? Varsinkin jos tytöstä on tehty joskus pilaa porukassa. Eikä sen tarvitse tyttöystävään liittyä millään lailla. Kysymys on vain pojan omista peloista, ristiriitaisista käyttäytymissäännöistä (netissä ja viihdemaailmassa kieroon kasvatettu sukupolvi) ja epävarmuudesta. Aika auttaa ja keskustelu asiasta.
Mutta jos kyseessä on kokeneempi tai varttuneempi mies, tämän pitää tietää pelisäännöt. Ei naisystävää piiloteta komeroon. Syitä voi olla monia. Mustasukkaisuus/omistushaluisuus, saada nainen tuntemaan epävarmuutta, paljastumisen pelko jne. Ei mies häpeä sinua, vaan syy liittyy ihan itseensä. Jos aikuinen mies kyseessä, lähtisin ja lujaa pakoon.- näinonmarjat
No, ei ole kovin nuori jos on jo 15-vuotiaat lapset. Häpeää ehkä seksuaalisuuttaan, joka tulee perheelle ja tutuille ilmi uudessa seurustelusuhteessa. Kokee, että on vaikea yhdistää uutta ja vanhaa suhdetta. Vaikeeta on, olen kokenut samanlaista, vaikka olemme 50 ikäisiä ja leskiä. Enkä nyt vuosien kuluttua enää erityisesti haluakaan että mies tulisi luokseni juhlapyhinä, vaikkei hän ole mikään salaisuus minun sukulaisille. Harva heistä on häntä nähnyt. Näin on marjat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683