Turvapaikanhakijoiden järjestelykeskus Torniossa lopetti toimintansa
Tänään klo 16:54
Tarvittaessa järjestelykeskus voidaan avata nopeasti uudelleen, kertoo Maahanmuuttovirasto.
Tornion järjestelykeskus lopetti toimintansa.
Tornion järjestelykeskus lopetti toimintansa. MIRJA RINTALA
Maahanmuuttovirasto kertoo Twitterissä, että Tornion järjestelykeskus on lopettanut toimintansa.
Maahanmuuttovirasto muistuttaa, että valtioneuvosto päätti 10. maaliskuuta, että järjestelykeskustoimintaa on mahdollista jatkaa tarvittaessa. Järjestelykeskukseen voidaan ohjata maahantulijat, joiden henkilöllisyys tai maahantulon edellytykset ovat epäselvät.
Valtioneuvoston päätös on voimassa kolme kuukautta kerrallaan. Nyt annettu valtuutus jatkaa tarvittaessa toimintaa on voimassa 17. kesäkuuta asti.
HANNA GRÅSTEN
Turvapaikanhakijoiden järjestelykeskus Torniossa
6
<50
Vastaukset
- hölmöö
Tuleeko taas sitten ruotsin puolelta porukkaa joita ei tarkisteta ollenkaan?
- OnkoPahaTakaisku
Mitä rasistiapinat nyt riekuu kun mamuja ei tule ja entisetkin ovat lähteneet takaisin?
- uiuiuii
Elä sie suvakki vaan sitä unelmaa...
- 5678456
"Järjestelykeskukseen voidaan ohjata maahantulijat, joiden henkilöllisyys tai maahantulon edellytykset ovat epäselvät."
Jaa että nyt on sitten kaikki selvillä? Sallikaa minun epäillä. - jämäkkyyttä
Tänne ei pidä enää päästää yhtään joilla ei ole paperit kunnossa
- ei_anarkiaa
Miksi niitä laittomia maahantulijoita pitää järjestelykeskukseen ohjata? Lain mukaan ne pitää ohjata takaisin Ruotsiin joka on turvallinen maa ja kuuluu Dublin-sopimuksen piiriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233