Ätmit rantakuntoon?

ätmikunnossa

Kysymys.

Jos ei ole salijäsenyyttä, personal traineria eikä ravintoterapeutin suunnittelemaa ruokavaliota...miten ätmi saisi itsensä rantakuntoon?

Kotoa löytyy käsipainot ja kuluneet lenkkarit. Käsipainoihin saa 1,5-18kg painoa.

Yksinkertainen ohjelma, muutama hyvä liike. Joku hyvä ruokavalio, joka ei maksa hirveästi.

Miten onnistuu?

Haastan samalla kaikki ätmit laittamaan itsensä rantakuntoon. Ei sillä naisia saa jos on ATM, mutta eipä siinä häviäkään mitään.

9

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielipiteeni

Treenaaminen on hyvää ajanvietettä mutta neuvoisin että tee se itsesi takia äläkä naisten takia tai sinulle on tiedossa pettymys.
      Treenattu timmi kroppa on miehen kiinnostavuudesta aika olematon osa ja kun miettii miten paljon aikaa ja vaivaa sellaisen kropan hankkimiseen kuluu niin ei maksa vaivaa.

• Luolamadonna

Lihavat nördet aina keksii näitä ätmejä omassa pienessä päässään visionääreinä omiin mahdollisuuksiinsa livenä.

Ei toimi.

(Pullavaa naurua)

• KausiRemppamaha

En saa naisia olen rantakunnossa tai en. Olen erittäin raskaassa fyysisessä ammatissa jossa pelataan raskaiden painojen kanssa ja liikutaan koko kahdeksan tuntinen päivä useita kilometrejä fyysisen rasituksen alaisena. Normi painoni on työkauden puolessavälissä ja lopussa noin 83kg. Pituutta on 180. Olen kohtuu lihaksikas kaveri. Talvisista olosuhteista johtuen lomaudun joka vuosi noin kolmeksi kuukaudeksi. Nyt olen taas ollut tammikuun alusta lomautettuna. Töistä voi haaveilla joskus pääsiäisen jälkeen tai huhtikuussa. Tänä aikana painoni nousee niin uskomattomalta kun se tuntuukin aina kilon viikko vauhtia. Nyt lomautusta takana 9vk. Lähtö paino oli tuo 83kg tänään puntari näytti 92kg eli joka vuodelle tyypillinen vauhti päällä.
      Liikun silti päivittäin ulkona mutta syön tietenkin kuten työaikana koska vaikka työt loppuu nälkä ei lopu mutta kulutus vaan ei riitä vaikka päivittäinen liikkuminen mitataan kilometreissä. Ainoastaan mun raaka raskas työ kuluttaa. Mut en valita. Naista en saa vaikka painan normaalin 83 tai lomautuksen lopun 95. Ei mitään eroa. Nautin elämästä nautin ruuasta nautin liikkumisesta. Kun työt alkaa tiedän että juhannukseen mennessä painan taas tuon normi painon 83. Tuon alle se ei juurikaan enään mene vaikka fyysinen kuormitus jatkuu rankkana vuoden loppuun. Ristus jos jäisin työttömäksi. Pääsisin varmaan pian johonkin amerikkalaiseen läski ohjelmaan kuvattavaksi. Muuta vinkkiä en sulle osaa antaa kuin äärimmäisen raskas kahdeksan tuntinen fyysinen työ niin saat syödä mitä haluat mutta laihdut taatusti. Lihasmassa vaan kasvaa ei rasvamassa.

• Minä olin juuri rantalomalla. Olen siis rantakunnossa. Bikinit päälle ja menoks.

Ätmi rannalla on ätmi rantakunnossa. <3

• Ihminen pystyy tekemään yllättävän paljon käyttäen omaa ruumiinpainoaan. Leuanvetoa, vatsa- ja selkälihaksia, yhden jalan kyykkyä jne...

• Kiitos haasteesta. Olen jo rantakunnossa.

Itse haastan palstan feministit kehittämään älykkyytensä normaalin ihmisen tasolle.

• Juoksemalla ja painoja nostamalla vaan. Syö myös vihanneksia joka päivä vähintään 250g ja kalaa, kanaa ja sellast aperus ruokaa.

• namia_

Aperus-ruokaa saa nykyään jo suurimmista ruokakaupoista ainakin pääkaupunkiseudulla.

• Liebfraumilch

"Rantakuntoon" syksyksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      402
      7004
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      53
      4093
    3. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      30
      2429
    4. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      61
      1634
    5. Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä

Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t
      Kevytliikenne
      99
      1567
    6. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      4
      1563
    7. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      6
      1447
    8. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1425
    9. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      102
      1199
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      23
      1127
    Aihe