"Mies kokeili Tinderiä naiseksi pukeutuneena"

hmmmmmmm

11

86

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tylsäjjyuti

Naiset saa enemmän viestejä kun miehet ja osa on härskejä. Oliko tässä mitään uutta
      ........

• fghjhv

Transuna, ei naisena. Tunnistaa selvästi, että on mies.

• Kamalan huonosti maskeerattu naiseksi xD

• Tuossahan on ideaa.. kannattaisikohan palstamiesten kokeilla drageilyä. Voisi olla avartava kokemus hoippua päivä 12 cm koroissa sukkahousujen haarusta alaspäin hiissaten.. huomiota ainakin tulisi varmuudella.

• Säkin voisit kokeilla naiseksi pukeutumista.

• HC-ätmel kirjoitti:

Säkin voisit kokeilla naiseksi pukeutumista.

Mähän kokeilen sitä joka päivä.. ja siksi tiedän miten kettumaista se välillä on, mutta olen jäänyt koukkuun.. Siis mai gaad, ei voi enää college-housuissa lähteä ihmisten ilmoille.

• PikkuLikka kirjoitti:

Mähän kokeilen sitä joka päivä.. ja siksi tiedän miten kettumaista se välillä on, mutta olen jäänyt koukkuun.. Siis mai gaad, ei voi enää college-housuissa lähteä ihmisten ilmoille.

Mäkin olen nykyisin aivan ihastunut korkkareiden käyttöön, vaikka vielä teininä pukeuduin todella epänaisellisesti eivätkä korkkarit vielä silloin olisi tulleet kuuloonkaan. Teininä en myöskään vielä käyttänyt käsilaukkuja, mutta nykyisin teen niin jokaikinen päivä. Kai sitä iän myötä on oppinut vaihtamaan osan vaatetuksesta edes jollain tapaa naiselliseksi. Hameita tosin käytän edelleen tosi harvoin.

• PikkuLikka kirjoitti:

College-housuilusta julkisella paikalla pitäisikin antaa vähintään sakot sukupuolesta riippumatta.

• HC-ätmel kirjoitti:

College-housuilusta julkisella paikalla pitäisikin antaa vähintään sakot sukupuolesta riippumatta.

Ei kai nyt sakkoja.. On se kyllä junttia, mutta voi olla satunnaisissa tapauksissa kuumakin.. muutenkin kuin kesällä.. toisinaan sopiva rangaistus voisi olla, että ne pitää ottaa pois.

• rumamaija kirjoitti:

Mäkin olen nykyisin aivan ihastunut korkkareiden käyttöön, vaikka vielä teininä pukeuduin todella epänaisellisesti eivätkä korkkarit vielä silloin olisi tulleet kuuloonkaan. Teininä en myöskään vielä käyttänyt käsilaukkuja, mutta nykyisin teen niin jokaikinen päivä. Kai sitä iän myötä on oppinut vaihtamaan osan vaatetuksesta edes jollain tapaa naiselliseksi. Hameita tosin käytän edelleen tosi harvoin.

Minäkin käytän paljon korkkareita ja hameita ja mekkoja myös, mutta mieluiten kesäaikaan.. Sukkahousut on todellakin mitä sadistisin keksintö.

• Tuollaisia ne kaikki naiseksi pukeutuneet miehet aina ovat;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5313
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1371
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      807
    4. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      778
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      752
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      747
    7. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      46
      744
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      736
    9. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      725
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      724
    Aihe