Tässä mielipide joka kertoo missä hengessä nyt mennään, miksi?
http://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/kommentti-axl-smithin-puolustajat-miksi-vahattelette-noyryytettyja-naisia/5796582
Naiset on unohdettu kokonaan tässä? Hehän tässä kärsivät, Axel on saanut nyt pelottavan paljon ymmärtäjiä, mikä ihme tässä on? Sekö kun Axel ei ole täysin suomalainen?
Käyköhän tässä vielä niin, että poliisi ei jatka asian käsittelyä ja syytteet raukeaa?
MIKSI AXL SMITHIÄ ON ALETTU PUOLUSTAAN?
16
<50
Vastaukset
- hghghghgd
Onko tuo Gabriel aivan ok?
- näintämä
Vaatikaa ihmeessä naiset jo iso vahingonkorvaus. Hyväksikäytetyn uhrin oikeuksista pitäs olla huolissaan.
- kopkopkop
saakohan se mitää tosta?
- naisetko.kärsii
On se nyt kumma, että panemisestakin on tehty naisille kärsimys. Eiköhän nuokin ole jopa kerjänneet kyrpää.
- himo.on.ollut.kova
joku pillu jo ehti kommentoida medialle että oli huomannut kuvaamisen aktin aikana, mutta veteli vaan menemään.
Normaali-ihminen olisi keskeyttänyt hommat.
- LakiOnTämä
Axl Smtih on syytön kunnes oikeuslaitos hänet tuomitsee.
- Salakuvattu
Dorka...kun tuommoisia lausut
- syytönkö
Itse tunnusti?
- voivauvoja
Mitä?
Onko ne naiset olleet pettyneitä Axln seksitaitoihin?
Miten siis kärsineet, itehän ne sinne panemaan meni. - Monethaluavatsyyn
Luokalta päässeiden kommentteja ei näy..
https://youtu.be/YMVOHQWTRvs - ghhhju
Eikai ne olekaan moittineet itse juttua, vaan sitä, että se kuvattiin, pöhkö.
- Mokoma.koulupudokas
Ei "PUOLUSTAAN" vaan puolustamaan. Opettele suomen kieltä.
- Itsekin_dorka
Ei tälä tarvitta suomimaikkoja
- Narsistille
Kieltä ne on murteetkin.
Tukkikaa se akselinne jo perseeseenne, sinne nuo kamelintaluttajat kuuluvat!
Late Lapista. SSSS Ry!- hyväheikkiiii
axl on ählämipaska---onneksi heikki pääsi juontamaan---viittii edes katsoa kyseisen ohjelman
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181