kuseskelua haudalle

vbiycyjjol

Sen kakkonen sai aikaan. Himopillu saa mitä tahansa aikaan. Vaikka sen, ketä panee paremmin. Nauti heistä ketkä saatoit hautaan. Poikansa ei välittänyt muusta kuin sinusta, kuten unelmissasi janosit. Mikään ei ole kuitenkaan kuin nuoruus ja rakkaus. Ei se entinen, eikä sen saman hakeminen yhä uudestaan. Halusit perheeni. Vedä se viimeiseen tappiin sieluusi. Ansaitset kaiken pahan mitä taivas ikänä kantaa.

5

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ökjhkh

      Sen verran synkkää avautumista, että kannattaisi varmaan jatkaa ammattiauttajan pakeilla - jollet sitä jo ole tehnyt ?
      Kummallista, että yksi ihminen saa aikaan kaiken pahan... Entä se toinen osapuoli - se, jonka piti olla sinulle uskollinen ja rakastava, kunnes kuolema teidät erottaa ?

      • Anonyymi

        Näin kerre muorin paskovan haudalla olevan petunian juurelle. Kysäsin että mitä muori duunaa, niin selitti kansaneläkkeen olevan liian pieni lannotteisiin.

        Kun kauempaa käännyin kattoon, vaikutti että muori nyt kusi samaan paikkaan. Siinä oli sitten tarkka täti!


    • sellaistajoojust

      Kyllähän ihmiset on joskus sinisilmäisiä toisiaan kohtaan ja sit mennään parisuhteeseen ja siinä liian pitkälle.

      Mut ihan otsikkoon... Haudalle kuseminen on hautarauhan rikkomista. Olen joskus kauanaikaa sitten sanonut yhdelle ihmiselle, että tulen kuselle sun kummulle... tämä ihminen on kuollut jo yli 10v sitten... mutta toisaalta... ei se ihminen ketää enää kiusaa, niin.... miks mä sinne menisin... kävin hänen hautanasa lähellä ja näytin kivelle keskisormea ja riitti.... saatoin sanoa kirosanan. Mä olin kategoroinut hänet sellaiseksi jota en ymmärtänyt... hyvin lähelle niitä joita inhoan.

      • NIIINtuttua

        Tuo aloittaja kirjoittaa suoraan sen mitä täällä eräät jauhaa koko ajan. Luulevat että katkeruus ja ilkeys piiloutuvat sanahelinään.


    • haeoikeastiapua

      Surullista että olet noin sekaisin. Hae apua. Se joka sun perheen rikkoi ja teki sulle kaikista pahimman tempun oli sun puoliso. Ei se vieras. Sen kun suostut ymmärtämään niin alkaa paistaa päivä risukasaankin. Mutta hae oikeasti apua. Tuollaiset ajatukset on pelottavia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe