Ajattelein vaan kun näyttää kaikilla tyhmillä kanoilla olevan ruskeita saappaita jaloissa.....seurataanko muotia vaikka itse ei väristä tai mallista tykkäisikään?
Onko ruskea nyt.....muotia?
11
224
Vastaukset
- no_brown_in_town
Onhan se ennenkuulumatonta, miten nykyisin käytetään kaupungillakin ruskeita kenkiä. Aina pitäisi olla mustat kengät ja musta tai tummanharmaa puku silloin kun lähtee kaupungille. Ruskeita kenkiä ja ruskeaa tai vihreää tweed-pukua puolestaan käytetään silloin kun lähtee kartanoaan ympäröiviin metsiin metsästämään.
- realwomeninboots
Sallittakoon miehinen näkökulma: näiden kahden värin välillä ei mielestäni ole juurikaan eroa. Naisystäväni käyttää sekä mustia että tummanruskeita hyvin istuvia saappaita hameen kanssa. Ja mitä käytetymmät (kuluneet, mutta hoidetut kuitenkin) saappaat ovat, sen seksikkäämmät.
- espoon_esa
Ai, no mun mielestäni kyllä kivat korkkarit tai vaikka sirot kävelykengät (mitä vaimoni tilaa ulkomailta, ei kai saa Suomesta) ovat seksikkäämmät kuin saappaat. Väristä välittämättä. Marjametsään laitamme ne saappaat sekä joskus mökille mutta en näe mitään seksiä niissä. Pikemminkin päin vastoin. no ehkä joku lantapiikkari (sori maalaiset!) voi olla eri mieltä.
- vähänyllätti
Minusta kuluneet kengät ovat kaikkea muuta kuin seksikkäät.
- mi_ki_
No olen samaa mieltä! Ja ne saappaat tosiaan pellolle ja marjastukseen, ei muualle!
- realwomeninboots
vähänyllätti kirjoitti:
Minusta kuluneet kengät ovat kaikkea muuta kuin seksikkäät.
Olen samaa mieltä kuin "vähänyllätti". Sanavalintani ei heijastanut oikein hyvin ajatteluani. Hyvin pidetty käytetty on tietenkin hieman eri asia kuin kulunut. Kun ostaa laadukkaat kengät (so.saappaat tässä tapauksessa), ne kestävät hyvin(kin) pitkään ja näyttävät arvokkailta (sic!) pitempiaikaisenkin käytön jälkeen. Kenkiä on hoidettava hyvin; mitä laadukkaammat( so. kalliit) kengät ostat, sitä paremmin niitä todennäköisesti hoidat. Näitä rivejä kirjoittaessni on mielessäni lähinnä naisellisen seksikkäät "City"-saappaat. Marjastus- ja navettasaappaat ovat sitten ihan oma lukunsa lukunsa.
- frakkisaapas
Saappaalla tarkoitetaan tuontyyppisiä kenkiä (engl. boot), joista monet ovat frakkikenkiä (balmoral) eivätkä todellakaan navettakenkiä:
http://www.skoaktiebolaget.se/collections/boots
Noista valtaosa on ruskeita. Seassa on vain pari täysin mustaa mallia. Mustat saappaat ovat harvinaisia, valtaosa on aina jotain ruskean sävyä.
Boot = saapas suomeksi.
kumisaapas = Wellington boot (navettakengät), täysin eri asia kuin saapas.
- jkjdkfd
En tiedä mutta itse en ainakaan ruskeita kenkiä osta. näet kun en ole mikään muotipissis vaan puen sitä mitä itse haluan ja mitkä koen kivoiksi ja näteiksi. Myöskään leggari tunika croks muotiin en koskaan lähtenyt. Oliskohan jo ohi kohtapuoleen, Euroopan isoissa kaupungeissa tollasta kalsari-halattivillitystähän ei ole ollenkaan.
- kaikkienkukkienkukkia
Kauneus on katsojan silmissä.
Jokainen tyylillään.. - gdkdgkgd
Nimenomaan: jokainen tyylillään! Ei pidä apinamaisesti matkia muotia vaan pitää löytää se oma juttu ja tyyli. Kaikki ei sovi kaikille. Leggarit eivät sovi kenellekään yli 25 vuotiaalle.
- Värilläväliä
Ruskeita leggareita ei ole kovin paljoa näkynyt.
Ruskeista kengistä puheen ollen, kuten aloituksessa, pidän perinteisen mustan kanssa kilpailevien värien tulemista jalkineihin ihan hyvänä asiana. Valkoinen, joka kuulemma on nykyisin muotia kaikissa jalkineissa olisi voinut jäädä teinien varrellisiin nahkalenkkareihin. Niissä valkoinen näyttää ihan hyvältä, mutta omasta mielestäni esimerkiksi saappaissa jotenkin hassulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302926- 2182917
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791866Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va761502Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381383- 471118
- 991021
- 111929
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46853