Vaikka kuinka monta juo niin ei tunnu missään.
Kaljasta ei tule humalaan
27
<50
Vastaukset
Sinulla on toleranssi kasvanut. Vaihda juomat vahvempiin, niin varmasti olet kännissä.
Mitä ikinä juotkin(vähintään keskiolutta), niin kannattaa juoda nopeasti ja paljon tyhjään mahaan niin kyllä tömähtää nuppiin.
Kokeile olutta. Kaljahan on yleensä alle 1 volttista.
- Mr.Adolf
Vai ei tule humalaan,jos siihen uskot,niin sinun asiasi.Mutta älä mene kuitenkaan auton rattiin,jos olet juonut keskiolutta 5 pulloa tai enemmän.Jos kaljoiteltuasi päätät ajaa autolla,niin se ei ole pelkästään sinun asiasi.
- VAPAAKRISTITTY
JEESUS VAPAUTTAA PAHOISTA HIMOISTA KUN PYYDÄT EI OOKAAN PAKKO JUODA EIKÄ TARVI HÄVETÄ OO ROHKEE MUUTENKIN . KAIKKI ON YHTÄ SYNTISIÄ . JEESUS VAPAUTA MUT ORJUUDESTA AMEN PARANNA TAUTINIKIN JEESUKSEN NIMESSÄ AMEN . PUHDISTA JEESUS SUOLISTOKIN MOSKASTA JA KEUHKOT AMEN. JEESUS ON MUN KAVERI MUN PUOLELLANI PUOLUSTAA MUA SOVITTI SYNTINI . JEESUS ON SAMA EILEN TÄNÄÄN IANKAIKKISESTI .AINA SAMA JEESUS .EI LUE MEILLE SYYKSI SYNTEJÄMME ARMAHTAA .
- tsiisusristus
Onneksi en ole sinun housuissasi
- j.c.superstar
Vapaus vain vapauttaa.
Ei siinä housuja tarvita kiristämään.
- ätminki
no aika heikosti tulee tosiaan kun olen juonut jo varmaan 13 kaljaa tässä eikä tunnu missään
- lerpputulee
eikö sitten missään päässä toisilla
Tulee täst humalaan ja unikin tulee nopeesti sitten kun menee nukkumaan
- TahdonVoima
Miksi sitten juot sitä, hyvänen aika?
- Sunrahaas
Isoäitisi rukoilu ei mennyt hukkaan.
- kaljan_kusetus
Kalja kusettaa, ja röyhtäilyttää, muttei nouse päähän. Vedä pari viski tms. paukkua väliin, niin johan tömähtää.
- Juurikunluulin
Sinäkö A?
- yksA
En minä ainakaan ole juonut enää.
Vaihda alkoholipäihde johonkin terveelliseen. Ala harrastamaan jotain. Täytyy olla kovin tapahtumaköyhä elämä, kun murehtia joidenkin helkkarin alepasta ostettujen koffitölkkien ääressä, kun ne ei käy päähän. Menisit töihin. Sitäpaitsi ruuhkautat sitä kaupan kassajonoa jokapäiväisine koffiostoksinesi ja olet tukkeena työssäkävijöille.
- Aisantuntia
Nykyään Alepan halvin olut on Karjala ;)
3-4 isoa tuoppia tuo ainakin itelle ihan riittävästi oloja ja tuolla setillä en saa vielä krapulaa, joten se on hyväks havaittu ja koettu.
Kaatokänneissähän ei ole mitään järkeä itseasiassa. Se olo ei ole milläänlailla hyvä ei ennen eikä jälkeen kun liikaa ottaa.- kivajuttuhei
Jaahas. Onkohan aloitus taas stalkattu.
- kaljasinkku
Minäki oon juonu jo 12 kaljaa, eikä tunnu oikeen missään :) Käyn tässä kusella välissä ja juon lisää.
- kaatokänni
Kannattaa ottaa kunnon perskänni. Hanki tamponeita ja imetä ne siinä kaljassa tai siiderissä, tunge perseeseen niinkuin vauvan suppo, varmasti toimii!
- kaljasieppo
Ei niin, se vaan röyhtäyttää, pierettää ja kusettaa. Viinaa sekaan, sitte alkaa vasta potkimaan päähän.
- lonelytheonly
Seuranpuute syy.
Mikään määrä mallasta ei korvaa (nais)seuran tuomaa "humalaa". - juoppo-ätmi
Kalja ja pleikka 4, siitä on viikonloppu tehty
Niinpä, itsekin olen kiskonut varmaan yli 40 olutta tällä viikolla, joista alkuviikolla taisi mennä sekakäytöksi kun olin myös lääkkeiden vaikutuksen alaisena. Viimeksi olen ottanut Temestaa torstaina, joten se on kai sentään poistunut elimistöstä. Aika saatanan ironista, ei olisi vuonna 2008 uskonut tällaisesta kiltistä ja kunnollisesta miehestä.
- sekakäyttäjä__
Suosittelen tummaa olutta, ja viskiä. Pitäis tuntua päässä, ja koko kropassa.
Tumma olut kaikenlisäksi terveellistä, (ei tuhoa maksaa, kun siinä on magnesiumia,) Edellyttää toki, ettei juo litratolkulla.
http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-2000001019258.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 203774
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit243169En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322375- 922149
- 221990
- 261642
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui411621- 321512
Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta
Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava5021463Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91424