Kaljasta ei tule humalaan

eimullamuuta

Vaikka kuinka monta juo niin ei tunnu missään.

27

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinulla on toleranssi kasvanut. Vaihda juomat vahvempiin, niin varmasti olet kännissä.

• Mitä ikinä juotkin(vähintään keskiolutta), niin kannattaa juoda nopeasti ja paljon tyhjään mahaan niin kyllä tömähtää nuppiin.

• Kokeile olutta. Kaljahan on yleensä alle 1 volttista.

• Mr.Adolf

Vai ei tule humalaan,jos siihen uskot,niin sinun asiasi.Mutta älä mene kuitenkaan auton rattiin,jos olet juonut keskiolutta 5 pulloa tai enemmän.Jos kaljoiteltuasi päätät ajaa autolla,niin se ei ole pelkästään sinun asiasi.

• VAPAAKRISTITTY

JEESUS VAPAUTTAA PAHOISTA HIMOISTA KUN PYYDÄT EI OOKAAN PAKKO JUODA EIKÄ TARVI HÄVETÄ OO ROHKEE MUUTENKIN . KAIKKI ON YHTÄ SYNTISIÄ . JEESUS VAPAUTA MUT ORJUUDESTA AMEN PARANNA TAUTINIKIN JEESUKSEN NIMESSÄ AMEN . PUHDISTA JEESUS SUOLISTOKIN MOSKASTA JA KEUHKOT AMEN. JEESUS ON MUN KAVERI MUN PUOLELLANI PUOLUSTAA MUA SOVITTI SYNTINI . JEESUS ON SAMA EILEN TÄNÄÄN IANKAIKKISESTI .AINA SAMA JEESUS .EI LUE MEILLE SYYKSI SYNTEJÄMME ARMAHTAA .

• tsiisusristus

Onneksi en ole sinun housuissasi

• j.c.superstar

Vapaus vain vapauttaa.

Ei siinä housuja tarvita kiristämään.

• ätminki

no aika heikosti tulee tosiaan kun olen juonut jo varmaan 13 kaljaa tässä eikä tunnu missään

• lerpputulee

eikö sitten missään päässä toisilla

• Tulee täst humalaan ja unikin tulee nopeesti sitten kun menee nukkumaan

• TahdonVoima

Miksi sitten juot sitä, hyvänen aika?

• Sunrahaas

Isoäitisi rukoilu ei mennyt hukkaan.

• kaljan_kusetus

Kalja kusettaa, ja röyhtäilyttää, muttei nouse päähän. Vedä pari viski tms. paukkua väliin, niin johan tömähtää.

• Juurikunluulin

Sinäkö A?

• yksA

En minä ainakaan ole juonut enää.

• Vaihda alkoholipäihde johonkin terveelliseen. Ala harrastamaan jotain. Täytyy olla kovin tapahtumaköyhä elämä, kun murehtia joidenkin helkkarin alepasta ostettujen koffitölkkien ääressä, kun ne ei käy päähän. Menisit töihin. Sitäpaitsi ruuhkautat sitä kaupan kassajonoa jokapäiväisine koffiostoksinesi ja olet tukkeena työssäkävijöille.

• Aisantuntia

Nykyään Alepan halvin olut on Karjala ;)

• Kyllä herra terveyskenraali !!!

• 3-4 isoa tuoppia tuo ainakin itelle ihan riittävästi oloja ja tuolla setillä en saa vielä krapulaa, joten se on hyväks havaittu ja koettu.
      Kaatokänneissähän ei ole mitään järkeä itseasiassa. Se olo ei ole milläänlailla hyvä ei ennen eikä jälkeen kun liikaa ottaa.

• kivajuttuhei

Jaahas. Onkohan aloitus taas stalkattu.

• kaljasinkku

Minäki oon juonu jo 12 kaljaa, eikä tunnu oikeen missään :) Käyn tässä kusella välissä ja juon lisää.

• kaatokänni

Kannattaa ottaa kunnon perskänni. Hanki tamponeita ja imetä ne siinä kaljassa tai siiderissä, tunge perseeseen niinkuin vauvan suppo, varmasti toimii!

• kaljasieppo

Ei niin, se vaan röyhtäyttää, pierettää ja kusettaa. Viinaa sekaan, sitte alkaa vasta potkimaan päähän.

• lonelytheonly

Seuranpuute syy.

Mikään määrä mallasta ei korvaa (nais)seuran tuomaa "humalaa".

• juoppo-ätmi

Kalja ja pleikka 4, siitä on viikonloppu tehty

• Niinpä, itsekin olen kiskonut varmaan yli 40 olutta tällä viikolla, joista alkuviikolla taisi mennä sekakäytöksi kun olin myös lääkkeiden vaikutuksen alaisena. Viimeksi olen ottanut Temestaa torstaina, joten se on kai sentään poistunut elimistöstä. Aika saatanan ironista, ei olisi vuonna 2008 uskonut tällaisesta kiltistä ja kunnollisesta miehestä.

• sekakäyttäjä__

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      20
      3774
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      24
      3169
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2375
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2149
    5. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      22
      1990
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1642
    7. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      41
      1621
    8. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1512
    9. Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta

Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava
      Luterilaisuus
      502
      1463
    10. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1424
    Aihe