Jos seksi tökkii ja täällä avautuu niin aina kysytään et miksette eroo....Ero on aina viimeinen vaihtoehto jos mikään muu ei avaa seksittömyyttä. On tapoja, jotkut antaa luvalla käydä panolla, toiset pettää tai sitten vain kärsii puutetta....jos muita kuuntelis täällä niin moni olis jo eronnut, järjetöntä. Jokainen hoitaa tilanteen niin kiun parhaaksi näkee, siinä ei ole muilla sanan sijaa...toisin sanoen ei kuulu muille toisten elämä. Omaa seksielämää en täällä avaa eikä se muille kuulukkaan.
Aina sama kysynys
6
<50
Vastaukset
- kaikkiakans
Kuitenkin avaat oman ihmettely hetkesi muille.
- parisuhdemies
Parisuhteessa ei voi olla mitään syitä pihdata, muita kun joku sairaus ja kuukautiset. Väsymys on aina tekosyy, " ei huvita syy" On myös tekosyy. Seksille pitää jättää aikaa ja seksi ajat pitää suunnitella.
- joopsss
Olen kanssasi samaa mieltä ja kun on parisuhteessa niin pitää ottaa myös se kumppani huomioon ja hänen halunsa, vaikka aina ei kiinostaisi. Aina sanotaan, että naiset pihtaa, mutta olen kuullut usealta naiselta,että mies pihtaa.
Niin oma mieskin aina jollakin verukkeella ja
aina syyllistää naistaan. Niin ettei aina se nainen ole pihtari. - Ainasamavastaus
Se riippuu paljolti siitä mitä suhteessa anteeksi annetaan ja mitä ei. Itselle se uskollisuus on tärkeää ja seksi on osa omaa tunne-elämää, joten jos toinen menee pettämään, niin minun rakkauteni ei veny siihen anteeksiantoon ja se luottamus menee, ja aina saa pelätä, että milloin tekee saman uudestaan. Ja vielä vähemmän kykenisin seksiin pettämisen jälkeen, koska tunteitani on loukattu. Kyllä se ero on silloin järkevin vaihtoehto.
- voielämätätäsirkusta
Hyvin kykenin seksiin pettämisen aikanakin ja sen jälkeenkin, sehän oli kakkosenkin mukaan vain sovittu seksisuhde, niin hän kirjoitti somessa. Toivon, että jos itselleni iskee viidenkympin villitys siten, että kaikki kollit on läpikäytävä, niin saan tehdä samat temput vuorostani. Todennäköisesti minua ei huvita, ihmettelen, jos menen yhtä sekaisin.
- KaruaTotuutta
Mies kun on tyhmä niin antaa kietoa itsensä sellaiseen vyhteen, että ei irti pääse. Pitäisi saada jostakin vähintään 30 000 euroa erolainaa, jotta saisi tämän paketin purettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,132769Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691