Paljonko saa yleensä olla painoa?
Matkailuauton yläpedin painoraja
17
5909
Vastaukset
- Hyssytystä
Tarkoitatko ohjaamon päällä olevassa lipassa tapahtuvaa hyssytystä.
- tyhmäkysymys
Mitähän jos katsoisit auton käsikirjasta/kysyisit myyjältä, ääliö!
- 28376423
Matkailuautojen käsikirjoissa ei yleensä kerrota sänkyjen kantokykyä, poikkeuksena kerrossänkyjen yhden maattavat yläpedit, joihin voi olla myös painorajoitustarra liimattuna. Myyjäkään ei tiedä, jos asiaa ei ole mainittu auton papereissa. Siksi kannattaakin katsella huolella, minkälaiset kiinnikkeet on asennettu esimerkiksi kahden maattaviin kattovuoteisiin.
- Tyäeläkeläinen
Ilmalämmitysautot ovat yleensä kevyempiä, mulla on Hymmerimoppiili.
- Valitettavaa
Kas vain, valitettavasti peppureinojokinenkin on herännyt koomasta!
- matalalle-luotu
Kerrossänkyjen yläpedit eivät kestä aikamiestä, eikä sinne aikamies mahtuisikaan. Katosta laskettavat kestävät aikamiehen ja thaikkuemännän, mutta eivät kotimaista. Hiinä ja hiinä, riippuu vähän vuosimallistakin (siis kotimaisen emännän). Alkovi kestää kotimaisenkin emännän, jos sinne vaan muuten mahtuu. Arvio perustuu sanontaan "näyttäkää minulle hoikka karavaanarin akka, niin minä näytän teille valehtelijan", sekä siihen, että aikamiehen minimipaino on 90 kg.
- caravanakka
no no .minä olen hoikka caravaanari akka ja painan 55 kg la nukun yläpedillä kun hermostun äijääni joka valtaa koko parivuoteen ,asuntovaunun yläpeti ei kestä kun max80 kg ja äijäni painaa ,ainakin viimeksi 120 kg ,mutta on mua paljonpidempi.
- Reinohöpöttäjä_Joksu
Minä nukun Reinoni kanssa yläpetillä
Siellä on hyvä nykästä Reinoltani molempiin poskiin
Olen Kuopion kuuluisin homo - Ranskalaisittain
Eilen ostin uuden ! Siinä on 80 cm alaslaskettava punkka ja oikeen komee kilpi punkan reunassa max. 150 kg ! Pari punkassa max. 280 kg.
- Joksu_Kysyy
Mahdunko minä Kuopion kuuluisin homo Joksu, sinne punkkaan??
- Tyäeläkeläinen
Reino se on Rumatikillä tai ilman, se on REINO
- Tyäläkeläinen
Eikä LMC 574 Ti Fordi Transsidissani joka on vm. 2009 ja tehty 2006 ole edes yläpediä , on vain alabetit ja jää kaapin huoltoreikä seinässä !!!
- Aloittelewagaaanari
Vitun asiallisia vastauksia. KIITTI VAAN!
- Tarkkuutta
Tarkkuutta.Reino taas mielessäni pienen tauon jälkeen, kyllä se on niin Reino. T. Palstavahtijoksu.
- Reinohöpöttäjä_Joksu
Ja minulla ei ole koskaan ollut naista yläpetillä. Olen Kuopion kuluisin homo
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1742618Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a19747Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait220734Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies86720Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22678