Autosuora Klaukkala

kaaratar

Kyseinen autoliike ei piittaa kuluttajasuojalain mukaisesta virhevastuusta. Kannattaa harkita auton ostoa jostain muualta.

22

1746

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KerroTokiLisääJooko

Oletko nyt ihan, ihan, ihan varma että näin on päässyt todellisuudessa käymään? Siis kuluttajaoikeusneuvojan kautta, eikä ainoastaan sinun pääsi sisäisessä "oikeudenkäynnissä"?
      Mutta avaa toki asiaa hieman lisää. Palsta on auton ostokokemuksille tarkoitettu ja toki virhevastuuasiat kuuluu oleellisesti lajiin.
      Tosin palstalla 99,99% mielensäpahoittajien kokemuksista osoittautuu vain heidän omassa pässään "oman lakitulkinnan" -mukaisesti arvioiduiksi "rikoksiksi" ja liikkeiden siten asiattomiksi solvaamisiksi.
      Suorastaan toivon, ettei tämäkin sinun aamuyöllä suoltamasi aloitus kuuluisi tuohon 99,99% sankaan joukkoon... kun en ihan oikeaa lakeihin perustuvaa valitusta ole palstalla nähnyt miesmuistiin. Josko itseasiassa koskaan?
      Tee sinä poikkeus! Kerro ihan oikea tapaus, oikeilla argumenteilla ja johonkin todelliseen eikä vain "mun mielestä"-höpöön perustuen.
      Kiitos. Odotamme vastinettasi perusteluineen. Jännityksellä, suorastaan.

• KerropaSinäMeille

No, kukas se siellä kirjoittelee täydellisellä kieliasulla?

• SekkaPuorsa

En tiedä kuka kirjoitellee, mutta hyvä tuota on lukea. Toisin kuin välimerkittömiä kirjainoksennuksia joita täällä liian usein näkee.

• kaaratar

renkaat olivatkin loppu pyysin 2000e korvausta eivät maksaneet

• PesooMies

Kateudella on ihmeellinen voima. Se saa alemmuuskomplekseista kärsivät ihmiset tekemään ihan mitä vain, että muillakaan ei menisi hyvin. Sääli.

• kaaratar

Olin sopinut maksavani autosta 500€, jonka olin ottanut omarahoituksella, maksoin 100€ käsirahaa ja korvausvaatimuksen keksin kun ensimmäinen lyhennyserä kuukauden kuluttua olisi pitänyt maksaa.

• aloittajaOnViisasPoika

Aloitus on hyvin perusteltu ja tapaus on referoitu huolella ottaen huomioon molempien osapuolten näkemykset ja faktata. Juuri näin pitää asia tuoda julki, eikä heitellä ainoastaan "leijoja" ja kiukkutteluja palstan täytteeksi.

• KerroTokiLisääJooko

Heh... sarkasmi jaksaa aina hymyilyttää, niin tässäkin. Kiitos.

• turhaaloitus

Tepoilin mieskö se taas mustamaalaa kilpailijoita?

• kiitosvaroituksesta

Hui!?! Mitä on tapahtunut? Miten ovat piittaamatta? Kerro heti koko tarina, että kommenttisi otetaan tosissaan!

• jarski51

Kerro ihmeessä mikä on mennyt mielestäsi pieleen?
      Kyseinen yritys on toiminut reilut 20-vuotta enkä googlaamalla löydä mitään negatiivista...??? Isoja merkkiorganisaation vaihtoautoliikkeitä kyllä löytyy,joten faktaa tiskiin kiitos!!

• Endqvist

No eikö tää oo just negatiivista? Huono olet googlaamaan.

• UTY-639

Autosuora ilmoittaa varusteiksi sellaista mitä autossa ei todellisuudessa kuitenkaan ole.

• vähällävaivallaselviää

Yleensä liikkeitten myynti-ilmoituksessa on maininta: varmista varusteet myyjältä, soittamalla tai käymällä paikanpäällä nuokin asiat selviää. Myynti-ilmoitus ei ole "raamattu joka on kiveen hakattu"

• eijumala
        vähällävaivallaselviää kirjoitti:

Yleensä liikkeitten myynti-ilmoituksessa on maininta: varmista varusteet myyjältä, soittamalla tai käymällä paikanpäällä nuokin asiat selviää. Myynti-ilmoitus ei ole "raamattu joka on kiveen hakattu"

No eikö se ny pitäs heti myynti-ilmotuksessa kertoa faktat. Eikai koko ilmotuksessa muuten ole mitään järkeä? Laiskoja myyjiä jos eivät tuota viitti edes tehdä.

• valehteleva_aloittaja

Aloittaja perustelitodella ansiokkaasti kommenttinsa?
      AUTOSUORA ei ole MUSTALLA LISTALLA , joten on noudattanut virhevastuuta. Jos löytyy MUSTALTA LISTALTA, niin silloin ei ole noudattanut.
      Kumpi on totuus?

• puulapää

Täällä finninaamat, juopot, muuten vaan yksinäiset joilla ei ole elämää puuttuvat muiden asioihin ja heti älähtävät kun joku jotain kertoo kokemuksistaan että ei pidä paikkaansa vaikka eivät tiedä yhtään mitään mistään tapauksesta , eivät tiedä kuin sen mistä saa päivän viina annostuksensa ja ovat kateellisia kun joku on ostanut auton vaikka olisi osamaksulla koska kaikki eivät saa isiltä rahaa tai perintöä. Liikkeet menevät huonompaan suuntaan ja kusetuksia on paljon mutta ihmiset eivät puhu niistä. Itse ostin auton Toyota itäkeskuksesta ja piti olla kuluttajatakuu 6kk mutta kuinkas kävikään, myyjä sanoi että ei halvas autos oo takutaa, auto maksoi vähän yli kympin ja alle satatonnia ajettu. Liike ei ole käsittääkseni mustalla listalla mutta on kovaa vauhtia menossa sinne. Kuluttajaviranomaiset sanoivat että siitäkin liikkeestä on juttuja selvitettävänä useita mutta kun eivät halua selvittää.Vikka täällä kuinka joku sanoisi että on saanut huonoa palvelua tai takuu, virhevastuu ei pelaa jossain liikkeessä niin silti joku taulapää ostaa auton ettei se minua koske jos jollakin muulla on vaikeuksia.

• vähällävaivallaselviää

Hmm... mitä tarkoittaa "kuluttajatakuu 6kk"?, ei tuollaista taida olla olemassa, virhevastuu (kuluttajasuoja) tai sitten liikkeen erikseen myötämä takuu, jonka liike kyllä auliisti ilmoittaa, mitä tarkoitat "kuluttajatakuulla 6kk"....

• Aattu

Itse ostanut 2 kpl autoja tosta liikkeestä oon ollu tyytyväinen suosittelen

• Anonyymi

Olen ostanut ko. myyjältä kolme autoani. Hinta-laatusuhde on ollut todella hyvä. Lisäksi teetän samassa liikkeessä huollot. Todella luotettava ja kilpailukykyinen palvelu. Lisäksi mukava paikka asioida.

• Anonyymi

Tämä liike on ollut pystyssä ainakin 25v. Taisi aikoinaan sijaita tontilla, jossa nykyään on Konalan Hesburger ja neste.
        Yhden auton ostimme kerran sieltä ja olimme siihen aina tyytyväisiä.

Myyjä ei antanut meidän koeajaa autoa, ennen kuin oli vaihtanut vetonivelen, sillä se piti niin kovaa ääntä. Sen vaihdettua ostimme auton, joka palveli meitä liki 10v.

Tähän ei pysty vessanpyttypulju!

• Anonyymi

Ei yhtään autoa myynnissä!
      Kamuxiko kaappaxi axiakkaat?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6019
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4055
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4011
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3793
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2968
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2567
    7. 33
      2379
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      28
      2252
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2141
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      450
      1849
    Aihe