Oletteko naiset käyneet testeissä jo?

mies.mies-

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuskin heillä on mitään syytä huoleen, Axl on varmasti terve kuin pukki.

• vihatipunen

Miksi? Olen kyllä ollut tyypin kanssa kerran tekemisissä mutta en usko, että siinä kontaktissa mitään tautia tuli.

• vihainen.tipuliini

siksikö sinusta tuli sen jälkeen vihatipunen kun et häntä saanut omaksesi vai

• Ikis__M

• nostalgiaa.100v.sitten

vai 80 luvun tukkahevi hyypiöitä meikä ei ole edes syntynyt vielä silloin jos silloin on syntynyt niin täytyy olla jo aika vanha eläkkeelläkin jo taitaa olla 80 luvulla syntyneet

• Ikis__M
        nostalgiaa.100v.sitten kirjoitti:

vai 80 luvun tukkahevi hyypiöitä meikä ei ole edes syntynyt vielä silloin jos silloin on syntynyt niin täytyy olla jo aika vanha eläkkeelläkin jo taitaa olla 80 luvulla syntyneet

Vihatipunen on kertonut viehättyvänsä pitkätukkaisista rokkareista, eipä sillä väliä miltä aikakaudelta ne ovat jos vain saavat hyvälle tuulelle.

• vihatipunen

Ei millään pahalla (ei tosin hyvälläkään) mutta sinä vaikutat humppatansseinesi vanhemmalta kuin minä...Siis väitätkö muka syntyneesi 90-luvulla?

Mut joo, 80-luvulla koulussa sentään opetettiin kielioppia.

• vihatipunen
        Ikis__M kirjoitti:

Tuossa vihatipuselle vähän silmänruokaa niin ei vihastuta niin kovasti sitten:

http://www.menaiset.fi/artikkeli/hyva_olo/ihmiset/muistatko_nama_80_luvun_tukkahevijumalat_ken_on_ihanin

Teinityttö minussa kiittää...Mutta minä en kiitä teini-ikäistä itseäni siitä, että mulla on vieläkin tuolla vanhempien talossa kasapäin julisteita, lehtiä, lehdestä leikattuja kuvia ym. 80-luvulta säilyneenä. Nyt kun pitäisi sitä taloa tyhjentää niin ne varmaan nyt sitten pitää hävittää...Olisi voinut hävittää jo aikoja sitten.

• vihatipunen

Niin ja hei, olen syntynyt "jo" 70-luvulla...

• räppimies
        vihatipunen kirjoitti:

Niin ja hei, olen syntynyt "jo" 70-luvulla...

ja minä ei vielä 15 kaan pieni kikkara pää se pimentoihin jää niin kesällä saan mopon ja kortin niin oletko 70 alkupuolelta keskivaiheilla vai lopussa syntynyt

• rööpelin.palikat

vihatipunen olitko 85 jo 15v vai 13v vai minkä ikäinen olit

• vihatipunen

Aika hyvin "15-vuotiaalta" putkahtaa mieleen jonkun 60-luvun? iskelmän sanat....

• höpsön.höpsön.löppö

oliko se poika varjoisilta kujilta olavi virta ja katri helenakin sen lauloi niin muuttaako vanhempasi mihinniin minkä ikäinen olit vuonna 85 niin kerron sitten kuinka vanha itse olin

• 80luvun.laulu

mitäs muita lasten lauluja oli mikäs se tuolla köröttää taitaa olla auto auto auto .. auto se taitaa olla auto

• varokaa.heikkoa.jäätä

veikkaan että 70 luvun alussa olet syntynyt kun pienenä ei ilmeisesti tullut pikku kakkosta ja et muistanut tai tiennyt nalle luppakorvaa histamiinia kello puolikuusi ohjelmasta taisit olla silloin jo iso tyttö

• panomies35

Akselin spermat on monen naisen pillussa joten testeihin kannattaa mennä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3640
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1434
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1288
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      281
      1172
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      57
      1146
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1100
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      44
      1025
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      951
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      865
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      818
    Aihe