Tampereen pelaajanaiset..?

SweetMagenta

Kenties erikoinen toive, mutta yrittänyttä ei laiteta. Etsisin naispuolista kaveria, joka tykkäisi pelata jonkin sortin tietokone- tai konsolipelejä. Erikoiseksi hakemuksen tekee se, että itse en varsinaisesti osaa pelata. Minua kiehtoo kovasti kaikki uudet upeat pelit, joissa on hienot tarinat ja paljon pähkäiltävää, mutta olen auttamattoman huono käsittelemään ohjaimia tai ampumaan siihen suuntaan mihin piti. Yksin pelatessa en siis pääse juuri etenemään. Olen äärimmäisen hyvä apuri ja huomaan kaikki pienet yksityiskohdat tutkaillessani selkäsi takana tilannetta. Mahdollisesti voit minua myös opettaa pelaamaan, mutta en voi luvata oppivani ja pääasiassa tykkään vaan tosi paljon seurata muiden pelaamista.

Jos siis vietät iltojasi hakaten pleikkaria yksin pimeässä ja kaipaisit seuralaista tilanteeseen tsemppaamaan pahan vastuksen kanssa, antamaan turvaa kauhupelin kammotuksilta tai huomauttamaan, että seuraavan oven saa todennäköisesti auki edellisen huoneen lattialla olleella sorkkaraudalla, niin ilmoita itsestäsi ja kenties voin istahtaa sipsipussini kanssa sohvallesi jo piankin.

Itse olen 24-vuotias hyvinkin normaali naisihminen Tampereelta. Sinä voit olla mitä vain. Toivoisin kuitenkin, että olisit ihan kiva ja avoin ihminen, jonka kanssa voisi ystävyyspuoli luistaa muutenkin. Olen parisuhteessa ja siksi turvallisuussyistä haen pääasiassa naisseuraa.

Laitan sähköpostini tänne sitten jos jollain kummallisella kohtalolla joku todella ilmoittaa itsestään jotain..

3

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SweetMagenta

Up.

• MeSoGeek

Miksi kaikki asuu aina Tampereella, etenkin sellaiset jotka jaksais pelailua :P

• verkkuli_

Meille voi tulla pelailemaan treellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      50
      2202
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      197
      2029
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      47
      868
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe