Jos rotuja on olemassa ne pitää sekoittua...

Penna-Tervo

...jotta diversiteetti lisääntyy ja eurooppalaisten geneettinen vahvuus paranisi. Pointti on se että kun kaikki eurooppalaiset ovat yhden ainoan afrikkalaisen naisen jälkeläisiä ja että geeniallas eurooppalaisilla koostuu hyvin pienestä joukosta afrikkalaisia (200-500) jotka noin 80 000 vuotta sitten muuttivat Afrikasta Arabian niemimaalle levittäytyen muualla maailmaan myöhemmin, niin geneettisesti eurooppalaiset ovat liian heikkoja kestämään tiettyjä tauteja.

Vaikka rasistit kuinka kiehuvat liemessään niin totuus on se minkä biologit ja evoluutioasiantuntijat tietävät: sekoittuminen vahvistaa ihmisrotua. Sekoittuminen on hyvä ja kannatettava asia. Ilahtukaamme siitä. Sitäpaitsi onhan meilläkin ollut jo kauan omat sukurutsaa diskriminoivat pykälämme. Kyse on samasta asiasta: kun populaatio tietyllä alueelle ei muuta alkaa tällä alueella ilmetä tiettyjä sairauksia kuten ALS ja SALS ym (Kuusamo ja muu Koillismaa)

https://fi.wikipedia.org/wiki/ALS-tauti

"ALS-tauti on yleisempi miehillä kuin naisilla.[8] Myös valkoihoisuus nostaa sairauden riskiä"

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen.suvakki

Rotujen sekoittuminen on hyvä. Rotujen sekoittuminen on oikein.

• SeAvarakatseinen

Lukaisehan tuosta ja muodosta jyrkkä kantasi asiaan vasta sitten:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Eugeniikka

Suomessa on riittävästi erilaista geeniperimää, kun jo lähtökohtaisesti suomalaisilla on läntistä, itäistä ja eurooppalaista perimää.
        Noihin kun lisättään vielä saamelaiset, ja mustalaiset ja jopa Suomen-maahantunkeneet R Y S S Ä T, niin nillä pärjätään, eteläisiä ja afrikkalaisia maailman loppuun asti.

• EkkönäÄlyä

Kun nyt rotuopista alamme puhua, niin onko se tosi, että maailman neljänneksi älykkäin kansa tarvitsee heikkolahjaisten geenejä? Mihin?

• 0rigin

Ihmiskunta on vasta n. 6-7000 vuotta vanha, ja kaikki ovat Nooan poikien kautta sukua toisilleen.

• valkoiset.hallitsevat

Jostakin syystä kaikki hyvä maailmassa on valkoihoisten aikaansaamaa. Kun vertaa mitä afrikkalaiset ovat saaneet aikaan, tai lähi-itäläiset niin en lähtisi ottamaan sieltä aineksia valkoisen rodun jatkokehittämiseksi.

Kannattaisi ennemminkin harkita rotuja jotka tutkimusten mukaan ovat hieman vielä eurooppalaisiakin älykkäämpiä, eli esimerkiksi japanilaiset ja korealaiset:
      http://www.photius.com/rankings/national_iq_scores_country_ranks.html

• fghuiuytrtyuiolkjhyuik

Se että koko ALSia edes havaitaan tarvitaan jo valkoisia. Afrikassa mistään ALSista ole kuultukkaan. Sielä iskee paha henki .

Aloittajan diversiteettit aiheuttaa vain valkoisuuden häviämisen. Eikä Aasialaisen ja Afrikkalaisen jälkeläinenkään ole mikään ilo silmälle.

• hukattua

Somalien ja muiden kehitysmaamuslimien hyväksytty tunkeutuminen noin vain Suomeen on ihan sama, kuin annettaisiin maanviljelijälle uudet diversiteettiohjeet viljellä kauran seassa hukkakauraa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe