...jotta diversiteetti lisääntyy ja eurooppalaisten geneettinen vahvuus paranisi. Pointti on se että kun kaikki eurooppalaiset ovat yhden ainoan afrikkalaisen naisen jälkeläisiä ja että geeniallas eurooppalaisilla koostuu hyvin pienestä joukosta afrikkalaisia (200-500) jotka noin 80 000 vuotta sitten muuttivat Afrikasta Arabian niemimaalle levittäytyen muualla maailmaan myöhemmin, niin geneettisesti eurooppalaiset ovat liian heikkoja kestämään tiettyjä tauteja.
Vaikka rasistit kuinka kiehuvat liemessään niin totuus on se minkä biologit ja evoluutioasiantuntijat tietävät: sekoittuminen vahvistaa ihmisrotua. Sekoittuminen on hyvä ja kannatettava asia. Ilahtukaamme siitä. Sitäpaitsi onhan meilläkin ollut jo kauan omat sukurutsaa diskriminoivat pykälämme. Kyse on samasta asiasta: kun populaatio tietyllä alueelle ei muuta alkaa tällä alueella ilmetä tiettyjä sairauksia kuten ALS ja SALS ym (Kuusamo ja muu Koillismaa)
https://fi.wikipedia.org/wiki/ALS-tauti
"ALS-tauti on yleisempi miehillä kuin naisilla.[8] Myös valkoihoisuus nostaa sairauden riskiä"
Jos rotuja on olemassa ne pitää sekoittua...
7
<50
Vastaukset
- olen.suvakki
Rotujen sekoittuminen on hyvä. Rotujen sekoittuminen on oikein.
- SeAvarakatseinen
Lukaisehan tuosta ja muodosta jyrkkä kantasi asiaan vasta sitten:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Eugeniikka
Suomessa on riittävästi erilaista geeniperimää, kun jo lähtökohtaisesti suomalaisilla on läntistä, itäistä ja eurooppalaista perimää.
Noihin kun lisättään vielä saamelaiset, ja mustalaiset ja jopa Suomen-maahantunkeneet R Y S S Ä T, niin nillä pärjätään, eteläisiä ja afrikkalaisia maailman loppuun asti.
- EkkönäÄlyä
Kun nyt rotuopista alamme puhua, niin onko se tosi, että maailman neljänneksi älykkäin kansa tarvitsee heikkolahjaisten geenejä? Mihin?
- 0rigin
Ihmiskunta on vasta n. 6-7000 vuotta vanha, ja kaikki ovat Nooan poikien kautta sukua toisilleen.
- valkoiset.hallitsevat
Jostakin syystä kaikki hyvä maailmassa on valkoihoisten aikaansaamaa. Kun vertaa mitä afrikkalaiset ovat saaneet aikaan, tai lähi-itäläiset niin en lähtisi ottamaan sieltä aineksia valkoisen rodun jatkokehittämiseksi.
Kannattaisi ennemminkin harkita rotuja jotka tutkimusten mukaan ovat hieman vielä eurooppalaisiakin älykkäämpiä, eli esimerkiksi japanilaiset ja korealaiset:
http://www.photius.com/rankings/national_iq_scores_country_ranks.html- fghuiuytrtyuiolkjhyuik
Se että koko ALSia edes havaitaan tarvitaan jo valkoisia. Afrikassa mistään ALSista ole kuultukkaan. Sielä iskee paha henki .
Aloittajan diversiteettit aiheuttaa vain valkoisuuden häviämisen. Eikä Aasialaisen ja Afrikkalaisen jälkeläinenkään ole mikään ilo silmälle.
- hukattua
Somalien ja muiden kehitysmaamuslimien hyväksytty tunkeutuminen noin vain Suomeen on ihan sama, kuin annettaisiin maanviljelijälle uudet diversiteettiohjeet viljellä kauran seassa hukkakauraa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082