On se varma merkki uskottomuudedesta, jos puoliso uhkailee lähdöllä aina kun tulee kyse hänen jostakin jutusta mikä haisee valheelle kun asia otetaan puheeksi. Mitä lähempänä on paljastua sitä kiivaammin hermostuu ja alkaa tekemään lähtöä. Tietenkin epäilevä puoliso haukutaan hulluksi ja sairaaksi ensin jopa sukulaisille soittaen puolison kuullen." Oi kuulkaa nyt tälläisen hullun kanssa minä viaton ihana ihminen olen ollut.
uhkaa lähdöllä
5
72
Vastaukset
- Truetrulli
Jep, saman kokenut. Lopulta lähdin itse, yllättäen jäikin perään itkemään.
- Ennenkuinonmyöhäistä
Menkääs keskustelemaan jonkun ulkopuolisen kanssa, joka olisi puolueeton. Molempien olisi hyvä tietää rakastatteko toisianne ja oletteko valmiita ottamaan paremmin toisenne huomioon. Jos toinen valehtelee, täytyy olla näyttöä ei luuloa. Ja jos valehtelee, niin miksi.
- eituollaisellamitääntee
Pettäjä tekee itsestään kärsivän osapuolen ja kääntää kaiken petetyn niskoille. Ei kehtaa ottaa syytä omasta iljettävyydestään. Toiminta malli opittu jo lapsena ettei hänessä vika vaan muissa.
- annavaanmennä
Mä jostain luin että jos toinen uhkaa erolla vaikkapa riitatilanteissa, niin tilanne on oikeasti paha. Hän haluaakin erota, ei vaan ihan valmis siihen vielä ole. Mitäs jos vaan sanoisit että ala mennä jos siltä tuntuu. Ihan kylmästi vaan. Katsot onko hänestä lähtijäksi. Jos lähtee niin se on hänen ratkaisu. Aikuista ihmistä ei voi estää tekemästä omia päätöksiään.
Mikä mulle tuli myös mieleen että mies hermostuu kun sä utelet ja kyselet, vahdit hänen tekemisiään. Käsi sydämelle, onko epäilysi aina aiheellisia vai oletko mustasukkaisuuteen taipuvaista sorttia? Mä olin vuosikymmeniä ihmisen kanssa joka syytteli mua milloin mistäkin. Ihan aiheetta. Ja mä reagoin loppuajasta juuri noin kuin sun miehesi. Ihan sen takia, etten enää turhista riitoja jaksanut käydä. Mustasukkaiselle ihmiselle ei mikään selitys kelpaa, jokaisessa asiassa näkee mörköjä. En tiedä, oletko sellainen. Kannattaa kuitenkin miettiä asiaa.- joseipetäeivalehtele
Mutta entä jos toinen valehtelee. Kyllä valehtelusta kiinni jäädessä on mielestäni ihan perus oikeus kysyä asiaa. Jos siitä toinen suuttuu niin epäily herää kylläkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa562551Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631692SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71650Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631535Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81518Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251208Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241061Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78964