APUA MEIKKIVOIDE VALINTAAN

EpätoivoinenFinninaama

Elikkä siis olen 13 vuotias tyttö jolla aivan jäätäviä ja isohkoja sekä "kovia" näppylöitä otsassa. Ei ihan tuossa hiusrajassa vaan alempana myös nenässä ja silmien tuolla reunoilla tai sivuilla. Epäilisin lievää aknea koska finnit ovat sitkeikä eivät tahdo lähteä pois tököteillä ja konsteilla joitan olen äitini kanssa kokeillut. Jos finni sattuu hajoamaan sieltä suorastaan tursuaa mätää vai mitä onkaan ja myös verta. Finnit saattavat usein olla kipeitä ja niitä voi tulla kulmakarvoihinkin. Alan olla todella epätoivoinen nöiden kanssa. Seuraavaksi kokeilen varmaan sitä virtsaa finneille juttua. Hammastahnaa olen myös kokeillut,ei auta. Olen kokeillut Clearasilin tuotteita,Marykayn tuotteita ja haikka mitä muita finnin kuivastustöhniä. Suklaan syönnin olen looettanut paitsi nyt söin suklaamunia ja ihi suorastaan räjähti. Täytyykin aloittaa karkkilakko. Huomenna aikoisin ostaa jonkin meikkivoiteen. Sen pitöisi sopia finniselle sekaihoselle jolla näppylöt ovat suuria ja tarvitsevat kunnon peiton että kaikki punaisuus peittyy. Finnit ovat siis usein punaisia. Joten kertokaa jokin hyvä meikkivoide joka peittäisi hyvin,pysyisi pitkään koska minulta meikkivoiteet on tähän asti lähteneet kulumaan pois päivän aikana,meikkivoide olisi hyvä olla alle 20 euroa ja sitä pitäisi saada esim. Anttilasta tai Cittarista. Kertokaa siis hyviä tällaisia meikkivoiteita jotka käyvät iso finniselle iholle joka myös osittain kuiva ja peittäisi hyvin punaiset finnit.

8

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kosteuttapaljon

Ensinnäkin älä kuivata ihon pintaa millään kuivattavilla tököteillä, sillä se vasta lisääkin finnejä. Kosteuta siis ihoa hyvin, niin tali pääsee normaalisti ulos. Itse pidän Rimmelin Stay Matte-meikkivoiteesta. Sitä saa ihan tavarataloista.

• EpätoivoinenFinninaama

Joo siis oon käyttäny ihan perusrasvaa kosteutukseen. Mietin kyllä vielä tuota Rimmeliä kun monet on sanonu että se on huono. Menee paakkuseks,levittyy huonosti ja tulee vaa pahempi iho :o :/

• EpätoivoinenFinninaama

Ja mulla on Rimmelistä muutenkin vähä huono kokemus. Ostin kerran sieltä sellasen hieman pigmenttisen huulirasvan. Käytin jonku aikaa kunnes huulet oli ihan hirveän näköiset.. Siis ihan rohtuneet ja kuivat sekä halkeili

• kosteuttapaljon
        EpätoivoinenFinninaama kirjoitti:

Joo siis oon käyttäny ihan perusrasvaa kosteutukseen. Mietin kyllä vielä tuota Rimmeliä kun monet on sanonu että se on huono. Menee paakkuseks,levittyy huonosti ja tulee vaa pahempi iho :o :/

No ei todellakaan paakkunnu ja levittyy ihan normaalisti. Itsekkin olen kärsinyt finneistä ja minusta tämä meikkivoide on ollut kaikista parhain. Jos sitä meikkivoidetta laittaa liikaa, niin silloin voi tulla suttuinen. Tää meikkivoide on juuri sellainen, että sitä ei tarvi paljon laittaa. Kokeile ainakin. :)

• Kosmetologi_

2-3 kertaa päivässä 2-4 sentin kerros Tummelia naamaan.

• annuliinir

Et saa kestävää meikkivoidetta marketista :( Olen kokeillut jokaikisen ja ei kestä tuntia kauempaa hyvännäköisenä rasvoittuvalla iholla.Jos halut kunnon meikkivoiteen sinun täytyy satsata siihen n.55e,tarjouksessa joskus edullisempaa.Itse käytänLancomen Teint Miracle meikkivoidetta,peittää näpyt mutta tekee ihanan luonnollisen valoisan pinnan kasvoille.Ja kestää erittäin hyvin olematta pakkeloidun näköinen.

• Elekääuskokko

No kyllä marketeistakin vaikka Cittarista saa ihan hyviä. Tyttärellänikin oli joskus jokin Maybellinen tökötti joka peitti hyvin.

• Kosmis96

Tämä ei ole meikkivoide vaan syväpuhdistava hoitovoide. Ella Bache-sarjasta Creme Intex no 2 -voide . Noin 38 e. Sitä levitetään yöksi finnialueille säännöllisesti kunnes tuloksia syntyy. Ja yleensä syntyy..Itse olen nuorena käyttänyt tätä ja moni muu silloinen ystävä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3007
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      70
      2507
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2334
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      2028
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1436
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1366
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1363
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1249
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10