APUA MEIKKIVOIDE VALINTAAN

EpätoivoinenFinninaama

Elikkä siis olen 13 vuotias tyttö jolla aivan jäätäviä ja isohkoja sekä "kovia" näppylöitä otsassa. Ei ihan tuossa hiusrajassa vaan alempana myös nenässä ja silmien tuolla reunoilla tai sivuilla. Epäilisin lievää aknea koska finnit ovat sitkeikä eivät tahdo lähteä pois tököteillä ja konsteilla joitan olen äitini kanssa kokeillut. Jos finni sattuu hajoamaan sieltä suorastaan tursuaa mätää vai mitä onkaan ja myös verta. Finnit saattavat usein olla kipeitä ja niitä voi tulla kulmakarvoihinkin. Alan olla todella epätoivoinen nöiden kanssa. Seuraavaksi kokeilen varmaan sitä virtsaa finneille juttua. Hammastahnaa olen myös kokeillut,ei auta. Olen kokeillut Clearasilin tuotteita,Marykayn tuotteita ja haikka mitä muita finnin kuivastustöhniä. Suklaan syönnin olen looettanut paitsi nyt söin suklaamunia ja ihi suorastaan räjähti. Täytyykin aloittaa karkkilakko. Huomenna aikoisin ostaa jonkin meikkivoiteen. Sen pitöisi sopia finniselle sekaihoselle jolla näppylöt ovat suuria ja tarvitsevat kunnon peiton että kaikki punaisuus peittyy. Finnit ovat siis usein punaisia. Joten kertokaa jokin hyvä meikkivoide joka peittäisi hyvin,pysyisi pitkään koska minulta meikkivoiteet on tähän asti lähteneet kulumaan pois päivän aikana,meikkivoide olisi hyvä olla alle 20 euroa ja sitä pitäisi saada esim. Anttilasta tai Cittarista. Kertokaa siis hyviä tällaisia meikkivoiteita jotka käyvät iso finniselle iholle joka myös osittain kuiva ja peittäisi hyvin punaiset finnit.

8

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kosteuttapaljon

      Ensinnäkin älä kuivata ihon pintaa millään kuivattavilla tököteillä, sillä se vasta lisääkin finnejä. Kosteuta siis ihoa hyvin, niin tali pääsee normaalisti ulos. Itse pidän Rimmelin Stay Matte-meikkivoiteesta. Sitä saa ihan tavarataloista.

      • EpätoivoinenFinninaama

        Joo siis oon käyttäny ihan perusrasvaa kosteutukseen. Mietin kyllä vielä tuota Rimmeliä kun monet on sanonu että se on huono. Menee paakkuseks,levittyy huonosti ja tulee vaa pahempi iho :o :/


      • EpätoivoinenFinninaama

        Ja mulla on Rimmelistä muutenkin vähä huono kokemus. Ostin kerran sieltä sellasen hieman pigmenttisen huulirasvan. Käytin jonku aikaa kunnes huulet oli ihan hirveän näköiset.. Siis ihan rohtuneet ja kuivat sekä halkeili


      • kosteuttapaljon
        EpätoivoinenFinninaama kirjoitti:

        Joo siis oon käyttäny ihan perusrasvaa kosteutukseen. Mietin kyllä vielä tuota Rimmeliä kun monet on sanonu että se on huono. Menee paakkuseks,levittyy huonosti ja tulee vaa pahempi iho :o :/

        No ei todellakaan paakkunnu ja levittyy ihan normaalisti. Itsekkin olen kärsinyt finneistä ja minusta tämä meikkivoide on ollut kaikista parhain. Jos sitä meikkivoidetta laittaa liikaa, niin silloin voi tulla suttuinen. Tää meikkivoide on juuri sellainen, että sitä ei tarvi paljon laittaa. Kokeile ainakin. :)


    • Kosmetologi_

      2-3 kertaa päivässä 2-4 sentin kerros Tummelia naamaan.

    • annuliinir

      Et saa kestävää meikkivoidetta marketista :( Olen kokeillut jokaikisen ja ei kestä tuntia kauempaa hyvännäköisenä rasvoittuvalla iholla.Jos halut kunnon meikkivoiteen sinun täytyy satsata siihen n.55e,tarjouksessa joskus edullisempaa.Itse käytänLancomen Teint Miracle meikkivoidetta,peittää näpyt mutta tekee ihanan luonnollisen valoisan pinnan kasvoille.Ja kestää erittäin hyvin olematta pakkeloidun näköinen.

      • Elekääuskokko

        No kyllä marketeistakin vaikka Cittarista saa ihan hyviä. Tyttärellänikin oli joskus jokin Maybellinen tökötti joka peitti hyvin.


    • Kosmis96

      Tämä ei ole meikkivoide vaan syväpuhdistava hoitovoide. Ella Bache-sarjasta Creme Intex no 2 -voide . Noin 38 e. Sitä levitetään yöksi finnialueille säännöllisesti kunnes tuloksia syntyy. Ja yleensä syntyy..Itse olen nuorena käyttänyt tätä ja moni muu silloinen ystävä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7826
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2872
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1845
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1449
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe