Naiset diggaa narkkareita

Ex------------PUA

Päivän palstatotuus tulisi sitten taas kerran tässä: http://www.hs.fi/kotimaa/a1458446972570

Status - check.
Raha - check
Jännyys (huumeriippuvaisuus & muu dark triadille ominainen elämyshakuisuus) - check.

Johtopäätös: kilttinä ja kunnollisena miehenä ei sinulla ole asiaa parisuhteeseen, ei ainakaan niin kauan kun nainen saa valita, mutta annas kun alat narkomaaniksi, niin tinsaa irtoaa suhteeseenkin saakka.

Asiaa parantaa jos tämän lisäksi omaat rahaa, ulkonäköä ja statusta, tällöin "asiat vain tapahtuvat", ja huumeriippuvuudestasi huolimatta tai juuri siksi "sinulla on myös muita hyviä ominaisuuksia, jotka ovat parisuhteen kannalta ehdottoman välttämättömiä".

Joo joo, yksittäistapaus ja silleen:

"Tutkijat selvittivät, millaisia ovat huumeiden viihde­käyttäjät Suomessa: Lähes kaikilla työpaikka, koulutus ja parisuhde"

" Lähes kaikilla työpaikka, koulutus ja parisuhde"

HUOM: "Lähes kaikilla"

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ultrasour

Olen itse kannabiksen kasvattaja ja käyttäjä, joka ei ole seurustellut koskaan, eikä minulla ole työpaikkaa. Olen HC-ATM henkeen ja vereen, eikä minulla tule olemaan parisuhdetta todennäköisesti koskaan, ikää on jo kuitenkin lähemmäs neljäkymmentä.

Että se siitä teoriasta, että naiset olisivat kiinnostuneita huumeiden käyttäjistä.

• kunnon.ihmisiäkö

juu ei köyhät huumeita pysty ostaan eikä köyhille edes myydä täytyy olla massii tämmösii ne korkeasti koulutetut on irtosuhteita kaljaa huumeita päähän niin hyvä on mutta kyllä muuttuu ääni kellossa kun sanotaan keitäs perunaa ja tees soosii niin tabuja päähän ja ostaan seksii uskokaa jo ei koulutetuistä hyvä puolisoo saa ja jos juhlittu liikaa ja rahat loppu ennen tilipäivää niin myydään itseään ja huutaa olen porvari korkeasti koulutettu

• drfgnliujdhikdugf

Suomi on kaikenlaisten lääkkeiden, huumeiden ja alkoholin käyttäjien luvattu maa, kuten myös promiskuiteetin. Viihdekäyttäjiä ja satunnaisia kokeilijoita alkaa olemaan ihan helvetisti, eikä se ole enää mikään kovinkaan iso juttu. Harvemmassa alkavat olemaan he, jotka eivät ikinä ole mitään kokeilleet.
      Bentsoja käyttää tai on joskus käyttänyt varmaan puoli suomea.
      Suomessa ahdistutaan, mutta myös naatiskellaan :D

• Jännämiehet käyttää usein huumeitakin ja naiset niitä rakastaa

• Ex------------PUA

Naiset ovat aika hiljaa tässä ketjussa.

Liekö aineissaan, tai odottamassa kun mies tulee kotiin piikittämästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      98
      1030
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      63
      789
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      690
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe