Oisko antaa vinkkejä nettideittailuun? Millainen profiili tehdä? Miten nopeasti sopia treffit? Miten toimia esim. puhelinnumeron antamisen kanssa? Miten päättää ensimmäiset treffit korrektisti jos toinen ei olekaan ollenkaan kiinnostava?
Kuvaan varmaan kannattaa panostaa. Itse en viitsi kuitenkaan laittaa kuvaani sivustolle kaikkien nähtäville, mutta tekstissä jos mainitsen, että halukkaat voivat sen saada.
Vinkkejä nettideittailuun
28
287
Vastaukset
- ätmelssön
Hassua.
Kun naiset kysyy deittivinkkejä, lähinnä halutaan tietää millä rajoittaa miesten kiinnostusta ja antaa korrektisti pakit epäkiinnostaville.
Kun mies kysyy deittivinkkejä, halutaan tietää millä saisi edes yhden naisen treffeille.- deittailijatar
No mutta se on tärkeä taito osata antaa korrektisti pakit :) Vaikka tietystihän sitä toivoo, että heti natsaa eikä sellaisille ole tarvetta.
Minkälaista seuraa haet?
Millä aikataululla?
Tapaaminen julkiselle paikalle yms, lienee päivänselvyys.- deittailijatar
Haen vakavaa, ns. loppuelämän suhdetta. Uudet tuttavuudet ja kaverit on myös tervetulleita, mutta mikään on-off säätäminen tai pelkän seksin haku ei kiinnosta. Haluaisin siis, että mies on tositarkoituksella liikkeellä ja valmis sitoutumaan.
deittailijatar kirjoitti:
Haen vakavaa, ns. loppuelämän suhdetta. Uudet tuttavuudet ja kaverit on myös tervetulleita, mutta mikään on-off säätäminen tai pelkän seksin haku ei kiinnosta. Haluaisin siis, että mies on tositarkoituksella liikkeellä ja valmis sitoutumaan.
Se aika tavalla jo valikoi porukkaa, koska niin harva mies haluaa muuta kuin silloin tällöin tapailua.
Tietenkään liian aggressiivisesti ei ehkä kannata lyödä palloa kenenkään jalkaan.
- kemiaton-mies
Yksityistietojen antamisen kanssa olisin varovainen ennen tapaamista. Jos haluat miehen, joka etsii vakavaa suhdetta, niin seksiä ei kannata harrastaa ekoilla treffeillä. Jos deitti ei kiinnosta, voit keksiä jonkun syyn paeta paikalta. Fiksumpi mies tajuaa vihjeen. Tarvittaessa ilmoitat perään kuolemattomin sanoin, ettei ollut kemiaa.
- deittailijatar
Kyllä aina pitäisi sekä miehillä että naisilla olla pokkaa sanoa jos toinen ei kiinnosta tai jos ei halua jatkaa tapailua. On tökeröä käytöstä häipyä ja jättää toinen miettimään mikä on homman nimi.
Oisko antaa vinkkejä nettideittailuun?
- Naisena saat varmaan useita yhteydenottoja niin voi varmaan olla vaikeaa valikoida niistä se paras. Muista, että voit itsekkin ottaa yhteyttä kiinnostaviin henkilöihin. Oman kokemuksen perusteella kannattaa treffeille tai tapaamisen mennä hyvinkin pian eli ei mitään viikkojen kestävää viestittelyä. Se antaa helposti toisesta omanlaisensa kuvan ja livenä henkilö tuntuukin aivan toiselta.
- Rento asenne ja älä anna kusipäiden mennä liikaa tunteisiin.
Millainen profiili tehdä?
- Sellainen joka kuvaa sinua ja millainen olet. Kerro harrastuksista ja mielenkiinnon kohteista. Itse en pidä "ei-listoista" mutta makunsa kullakkin. Toinen turhake mun mielestä on se perusvärssy "luotettava, rehellinen.." mehän kaikki ollaan vaikka ei oltaiskaan.
- Pidä profiilinen sävy positiivisena.
Miten nopeasti sopia treffit?
- Jos tuntuu hyvältä joku niin anna mennä. Ei siihen ole aika määrettä.
Miten toimia esim. puhelinnumeron antamisen kanssa?
- Varmaan päälle jos pelais nii ensi tapaamisen jälkeen. Itse olen antanut nettitutulle parin päivän jutustelun jälkeenkin. Voit ensiksi kokeilla livejutustelua esim. skype, kik, chatit, (facebook) se antaa paremman kuvan kuin viestittely silloin tällöin.
Miten päättää ensimmäiset treffit korrektisti jos toinen ei olekaan ollenkaan kiinnostava?
- Valitettavan usein nämä nettijutut päättyvät hiljaisuuteen eli molemmat menevät treffeiltä matkoihinsa ja laitetaan vielä muutama viesti, mutta sitten viestittely hiipuu ja loppuu kokonaan. Jos haluat olla korrekti ja tosiNainen niin voit kertoa naamatusten ettet ole kiinnostunut. "Kiitos seurasta ja toivotan sulle onnea jatkoon" tai jotain vastaavaa.Muuten samaa mieltä, mutta en missään tapauksessa suosittele ottamaan FB-kaveriksi tai antamaan omaa puhelinnumeroa ennen tapaamista. Joko soitto/soitot omasta puhelimesta niin, että numero on piilotettu tai tarkoitusta varten hankittu prepaid-liittymä. Chattailla voinee myös jossain anonyymisti, en tunne mahdollisuuksia kun en harrasta chattailua.
helka kirjoitti:
Muuten samaa mieltä, mutta en missään tapauksessa suosittele ottamaan FB-kaveriksi tai antamaan omaa puhelinnumeroa ennen tapaamista. Joko soitto/soitot omasta puhelimesta niin, että numero on piilotettu tai tarkoitusta varten hankittu prepaid-liittymä. Chattailla voinee myös jossain anonyymisti, en tunne mahdollisuuksia kun en harrasta chattailua.
Kik sovellus on ok. Ei tarvitse puhnoa, toisen käyttäjänimen tietäminen riittää. Ei ainakaan saa ahdistelijoita.
- NäinNaisetNetissä
Jos haluat toimia kuten 99.9% treffien naisista niin et vastaa rumille miehille ja olet ylimielinen heitä kohtaan olkoonkin että sinulla on treffit paketti ja rumalle miehelle ystävällinen kiitos ei kiitos viestikään ei veisi päivittäisiä viestimääriä. Ja tietenkin kuvattomana vaadit silti mieheltä kuvaa. Ja laitat profiiliin "kuvattomille en vastaa mutta kuvan voit laittaa osoitteeseen xxxxxxxx"
Naiselle riittää myös pelkkä tyhjä profiili vaikka ei olisi kuvaakaan jossa lukee "kysy lisää" niin viestejä tulee kymmeniä sekä suosikkilistauksia siinä sivussa. Treffejä et ehdottele koska oletat ylimielisesti että treffejä kuuluu vain miesten ehdottaa. Katos onhan sulla mistä valita. Puhelinnumerona sulla saa olla salainen mutta miehellä ei koska silloin miehellä on salattavaa. Naisillahan ei tietenkään ole mitään salattavaa. Niin ja mies on se joka ajaa lähelle naista ja maksaa aina kaiken treffeillä. Jos nainen pyydetään lähelle miestä turnoff jos nainen joutuu maksamaan oman kahvinsa/ruokansa turnoff.
Tuossa vähän vinkkiä miten käytännössä jokainen nettitreffi nainen toimii sivustolla.- Höpönakkelisne
Muuten suurin osa on aivan höpöhöpöä mutta..
Jos esim.lentää hurautan pk-seudulta pohjoiseen niin voisin olettaa miehen edes sen kahvin ja leivän tarjoavan eka treffeillä. Kuten myös tarjoaisin miehelle sapuskat/juomat jos kauempaa asti tulisi asuinpaikkakunnalleni treffaamaan.
Kukapa sitä vastaisi vain kohteliaisuudesta jos toisen olemus ei miellytä. Eihän miehetkään useimmiten halua sairaalloisen ylipainoista tai omaan silmäänsä epäviehättävää naista mutta heillekin on ottajansa. Moni nainen kuitenkin omaa oman miesmaun ja niitä on monenlaisia.. jollekin olet ruma (kuten minä naisena useimmille miehille) mutta sitten jollekin toiselle voitkin olla oikeen maukas pakkaus ;)
On aivan omaa typeryyttä vastailla tyhjille profiileille tai joissa korostetaan sitä kuvan ensisijaista tärkeyttä. Fiksut tietää ettei kaikista nyt vain saa millään hyvää kuvaa vaikka luonnossa olisikin oikein söpis. - 12121212
Höpönakkelisne kirjoitti:
Muuten suurin osa on aivan höpöhöpöä mutta..
Jos esim.lentää hurautan pk-seudulta pohjoiseen niin voisin olettaa miehen edes sen kahvin ja leivän tarjoavan eka treffeillä. Kuten myös tarjoaisin miehelle sapuskat/juomat jos kauempaa asti tulisi asuinpaikkakunnalleni treffaamaan.
Kukapa sitä vastaisi vain kohteliaisuudesta jos toisen olemus ei miellytä. Eihän miehetkään useimmiten halua sairaalloisen ylipainoista tai omaan silmäänsä epäviehättävää naista mutta heillekin on ottajansa. Moni nainen kuitenkin omaa oman miesmaun ja niitä on monenlaisia.. jollekin olet ruma (kuten minä naisena useimmille miehille) mutta sitten jollekin toiselle voitkin olla oikeen maukas pakkaus ;)
On aivan omaa typeryyttä vastailla tyhjille profiileille tai joissa korostetaan sitä kuvan ensisijaista tärkeyttä. Fiksut tietää ettei kaikista nyt vain saa millään hyvää kuvaa vaikka luonnossa olisikin oikein söpis.Päätellen siitä kuinka miesten saamat viestit jakautuvat netissä, naisten miesmaku menee niin että yksi nainen tykkää komeasta atleettisesta miehestä ja toinen komeasta nallekarhumiehestä.
Lopuista 80-90% ei tykkää kukaan.
OkCupid teki joskus hauskan testin jossa luotiin 5 valeprofiilia. 100% naisten viesteistä tuli kahdelle komistukselle, muille 0 viestiä.
- helppoa.kuin.mikä
ei ole pahemmin kokemusta mutta jos oikeasti seuraa etsii niin heti treffeille ja jos ei nappaa niin heti toisen kanssa treffeille ja kun nappaa niin siinä se oli ja etsinnät loppuu ja seurustelu alkaa aika helppoa minusta heti treffeille vain sillä näkee pitääkö toisesta ja onko jutut samat ei sen kummempaa ja jos seksiä etsit niin sitten ollaan siellä useita vuosia etsii aina sitä vähän parempaa ja seksiin jää koukkuun
- 12121212
Tässä minun vinkkini:
1. huomaa että koska olet nainen, saat paljon viestejä. Älä kysy itseltsi olisiko tässä koira haudattuna
2. valkkaat tietysti komeimman miehen jonka saat, eli saman miehen kuin muutkin naiset
3. menette treffeille ja mies osoittautuu hurmaavaksi
4. homma päätyy kohtuullisen nopeasti seksiin, ihastut/rakastut
5. muutamien panojen jälkeen ihmettelet miksi mies ei esittele sinua kavereilleen ja muutenkin kiertelee puheita vakavammasta suhteesta
6. lopulta tajuat että mies halusi sinusta panon muttei suhdetta
7. masennu, pääse yli pettymyksestä, palaa kohtaan 1
Miksi näin kävi? Koska naisen seksimarkkina-arvo > suhdemarkkina-arvo. Kun valitset tasokkaimman miehen, et tule koskaan olemaan tasokkainen nainen jonka tämä mies voi saada. Niinpä olet riittävän hyvä pano, mutta et riittävän hyvä elämänkumppaniksi.
Suurin osa nettideittailusta on tätä koska naiset saavat niin paljon viestejä etteivät vaivaudu deittailemaan oman tasoisiaan miehiä. Niinpä miesten pieni komea eliitti pyörittää suurta joukkoa naisia, ja hakee elämänkumppanit jostain muualta.
En usko että neuvomisesta on mitään hyötyä, koska yksikään nainen ei valkkaa vähemmän komeaa ja tasokasta jos treffeille saa paremmankin.Hyvin todettu. Mutta valitettavasti asiat eivät tule muuttumaan mitenkään, vaikka naiset asian myöntäisivät ja tiedostaisivat.
- trestreste
Olen itse todella herkkä huomaamaan, jos mies ei ole kiinnostunut. Osaan kyllä vetäytyä syrjään niin, ettei minulle tarvitse asioita selitellä. On kyllä vaikeaa antaa pakit hienotunteisesti. Jos sanon vaikka reippaasti: "Ei nyt tällä kertaa säväyttänyt", niin kyllä se AINA toista osapuolta ärsyttää. (Huora! En mä kelpaa, vai? tms. tms.) Nykyään en viitsi edes treffeille helposti lähteä. Ainakin kirjoittelen etukäteen kauan. Jos joku ei viitsi vastata, tuskin se viitsii paljon muutakaan..
jaa... Eli nuo sinun huomaamiset ovat omia tulkintojasi toisen eleistä, puheista ja käytöksestä. Oletko pohtinut sitä että mahdollisesti omat ennakkoluulot, mieltymykset ja aiemmat kokemukset saattaisivat värittää arvioitasi?
- asestafgag
Mistä huomaat että miestä ei kiinnosta, livenä treffeillä vai?
"Olen itse todella herkkä huomaamaan, jos mies ei ole kiinnostunut. Osaan kyllä vetäytyä syrjään niin, ettei minulle tarvitse asioita selitellä."
Sama juttu mulla, vaikka mies olenkin......näin menee minullakin....ja sen tietää miksi näin on....asestafgag kirjoitti:
Mistä huomaat että miestä ei kiinnosta, livenä treffeillä vai?
"todella herkkä"
Tutki netistä herkkyyttä ja vaikka erityis herkkyyttä..........jotkut "lukee" toisia automaattisesti ja tahtomattaankin.....kuin avointa kirjaa enemmän tai vähemmän.....MGTOW kirjoitti:
"todella herkkä"
Tutki netistä herkkyyttä ja vaikka erityis herkkyyttä..........jotkut "lukee" toisia automaattisesti ja tahtomattaankin.....kuin avointa kirjaa enemmän tai vähemmän.....Silti kyseenalaistaisin kuinka totuudenmukaisia nämä tulkinnat toisesta ovat, vaikka olisivatkin herkkiä lukemaan toista ihmistä.
pete_pjn kirjoitti:
Silti kyseenalaistaisin kuinka totuudenmukaisia nämä tulkinnat toisesta ovat, vaikka olisivatkin herkkiä lukemaan toista ihmistä.
Noh, ei ne välttis pakosti aina ihan nappiin menekään, varsinkin jos toinen on enemmän tai vähemmän taitava ns."huono persoona"......hekin ovat monesti enemmän tai vähemmän taitavia lukemaan yksilöitä ja osaavat myös "sumuttaa ja hämätä".........menee hieman scifiksi, mutta vähän kuin hyvän ja pahan taistelu.......voiman ja pimeän voiman erot.......
Jos olet herkkä, niin ymmärrät, jos et niin tuskin tulet ikinä ymmärtämään.......miten pystyisit???....et mitenkään ja se on totuus........herkkyyskin on kuin spektri, eli on monenlaista ja eri vahvuuksin......joillakin voi ehkä jopa olla koko spektrin värit hyvin vahvana ja toisilla taas jotain ja enemmän tai vähemmän vahvana........
Esim, toisen tunnetilat voi hyvin aistia, jopa niin että ne vaikuttavat sinuun enemmän tai vähemmän....riippuu monesta asiasta....
Edelleen parhaimman käsityksen saat jos sinua asia kiinnostaa lukemalla herkyydestä erityisesti......
"Erityisherkkyys on synnynnäinen, hermostollinen ominaisuus, (engl. Highly Sensitive Person, HSP)"- dhkjhghhgf
pete_pjn kirjoitti:
Silti kyseenalaistaisin kuinka totuudenmukaisia nämä tulkinnat toisesta ovat, vaikka olisivatkin herkkiä lukemaan toista ihmistä.
Olen herkkä huomaamaan ylipäätään ihmisten seurassa, pitääkö joku minusta vai ei. Olen huono "lukemaan" ihmisiä muuten.
- rtetlkjhjk
Aika pahoja pistitte.. :) "Kyllä sen vaan huomaa." Jos mies on alkukankeuksien jälkeen rento, juttu luistaa ainakin kohtalaisesti, mies näyttää innostuneelta, pientä pilkettä silmäkulmassa.. Kovin kliseinen, pelimiesmäinen, ulkoa opeteltu käytös sen sijaan ei säväytä. Tarkemmin ajateltuna olen saattanut arvioida joskus väärin, jos mies on ollut kovin varautunut. Vaikea kysymys!! :)
"Tarkemmin ajateltuna olen saattanut arvioida joskus väärin, jos mies on ollut kovin varautunut."
Jeps, näinkin voi käydä, jos signaalit ovat enemmän tai vähemmän ristiriidassa tai yksilöltä puuttuu herkkyyttä huomata toisen varautuneisuus........tai sitten ei ole vielä oppinut ottamaan ihan kaikkea herkkyydestään irti tai ole edes ihan tietoinen omasta herkkyydestään ja sen vaikutuksista itselleen....:D
Jos tehdään raaka yleistys palstan klassiseen tapaan, niin ei ihme että treffini ovat päättyneet lyhyeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161928Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541392Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551317- 531069
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1341001Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75946- 52854
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36847Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62832- 56801