Nettitilaus VAROKAA Fashionmichaelkors ja Newchic

kirstimarjaana

Oliko joku tilannut FASHIONMICHAELKORS -sivuilta? Olen tammikuussa tehnyt tilauksen 4 tuotteesta. Yhden sain. Toisia lupaillaan mutta ne eivät tule. Yksi minun tracking numerolla on mennyt Ohioon jonkun onnellisen osoitteeseen näköjään. Eli aivan toivotonta. Tämä yksi saapunut laukku ei ollut nahkaa, vaan muovia ja sisuskangas sellaista kovaa, ohutta rapisevaa ainetta. Aivan aidon näköinen kyllä. Sikäli hyvää työtä. Kiinalaisia piraattituotteita näköjään, Kiinasta tulevat. Sivut olivat niin asiallisen näköiset. Eli en suosittele. Huijausta oli.
Toinen sivusto mihin lankesin oli NEWCHIC. Kaikki tilauksen tuotteet tulevat yksitellen. Pari vaatetta tuli samassa. Loppuja olen odotellut nyt 5 viiikkoa. Postimaksut pitää maksaa MYÖS palautettaessa. Kympin vaatepaketin palautusmaksu olisi ollut Kiinaan 24 euro !! Eipä kannattanut. Keskustelu asiakaspalvelun kanssa oli myös aivan toivotonta. Tuntui, että puhuvat aina eri asiasta. Huonoa kieltä ja ymmärrys vähäistä. Varokaa myös tätä sivustoa. Harmaita hiuksia tulee. Voi tietysti tilata jos tilaa vain yhden tavaran ja on varma, ettei palauta sitä. Ja sitten on valmis odottamaan ties miten kauan pakettia.
Onko missään sellaist "mustaa listaa" näistä, josta voisi vilkaista?

Kirstimarjaana

19

11054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NewChic

      Juuri katselin www.newchic.com sivustoa ja huomasinkin puutteita tiedoissa. Perustettu sivuilla ilmoitettujen tietojen mukaan v. 2015, joten ainakaan tällä nimellä eivät ole toimineet kauaa. Harmi että näitä epäluotettavia nettikauppoja löytyy aina vaan :(

    • Hyväuskoinen

      Minäkin tilasin kolme laukkua tammikuussa ja yhden sain...olen jo luopunut toivosta...

    • Mahelena

      Tilasin elokuussa mekkoja joita ei ole kuulunut eikä näkynyt.

      • Anonyymi

        Tilasin kengät 16.01.2021 ei oo vieläkään tulleet. tulopäivä muuttunut kolme kertaa. Sama selitys: suuren kysynnän takia tuote loppu. Tänään luvattiin maaliskuun lopussa.


    • Aitovaatemaksaa

      Hinta kertoo kaiken. Sen tulee AINA toimia hälärinä!

    • STuh

      Hei,
      harmi sillä meinasin tilata newchiciltä kenkiä, vaatteita mutta täytyy huomioida varoituksesi sillä huijareita on paljon.

      • Pettynyt-NewChiciin

        Tilasin nettisivultaan kaksi todella kivannäköistä neuletta. En huomannut, että sivulla olisi ilmoitettu mitään poikkeuksellisen pitkästä lähetysajasta. Jossain vaiheessa tuli tilaukseen tieto, että tilaus lähetetään 5.3. eli vasta 20!!!! päivää tilauksen tekemisen jälkeen.
        Nyt sieltä on hävinnyt tuo päivämäärä ja lukee vain, että Back order, eikä tilausta ole edelleenkään lähetetty. En siis tiedä tulenko koskaan saamaan tilaamiani tuotteita, kun eivät kykene niitä kohtuullisessa ajassa edes lähettämään tähän pitää vielä lisätä se aika, kun paketti on matkalla tänne. Eli en tule ehkä tänä keväänä neuleita saamaan...
        Olin vielä niin idiootti, että maksoin pankkikortilla, enkä luottokortilla, joten en voi tehdä tästä luottokorttilaskureklamaatiotakaan, jos tavara ei tule. Eli maksakaa tuntemattomissa verkkokaupoissa aina luottokortilla.


    • Oppirahat

      Samaa kategoriaa on Airydress. Myyvät puuvillana ja pellavana surkeita tekokuituriepuja.

    • suomessaonvaankallista

      Wishiin olen totaalisen pettynyt ! Kenkiä myydään nytkin taas kympillä , mutta koko loppuukin 40 :neen, vaatteista nyt puhumattakaan ! Aasialainen riisinimeskelijä kun ei todellakaan vastaa koossa eurooppalaista kuluttajaa ! Sitten kiinalaiset "homeopaattiset" valmisteet tuee ilman ohjeita ! Ovelasti kyllä lähetetään erissä ettei tarvitse maksaa tullia.

    • Enostaenää

      Tilasin yhdet kengät, jotka maksoin maalsikuussa. Huhtikuussa tuli tietoa, että toimituksessa on ongelmia ja toukokuussa tieto, etteivät pysty toimittamaan. Raha kelpasi, mutta tavaraa ei saa. Saa nähdä, saanko ikinä rahoja takaisin. Niiden saamiseen menee taas yksi kuukausi. Täyttä huijausta koko sivusto!

    • Oldchick

      Sain viimein ajat sitten tilaamani pellavapaidan (tunika) jälkitoimituksena: paitaan oli eteen ommeltu omituinen sauma, jonka toiselta puolelta paljastui reikä kankaassa. Olen lähettänyt kuvat Newchiciin, enpä odota saavani vastausta. Newchicin mainoskuvat ovat kauniita, mutta tuotteet ala-arvoisia (olin saanut tilauksestani aiemmin jo osan, ihan roskaa).

    • Anonyymi

      Kiitos näistä tiedoista, olen monta kertaa ihaillut Nc mekkoja. Jätän tilaamatta.

    • Anonyymi

      Älkää missään nimessä tilatko Newchiciltä mitään! Koot ovat aivan mitä sattuu EU42 mainostettu kenkä ei mene jalkaan edes 38 jalkaan. Täyttä huijausta koko yritys!!!

    • Anonyymi

      Älkää vaan tilatko airydress kaupasta mitään. Mikään vaate ei vastannut sitä mitä piti olla... Palautus mahdotonta!!

      • Anonyymi

        Todellakin! En pääse palauttamaan tuotteita, kun ei tullut tilausvahvistusta, eikä tilausnumeroa koskaan lähetetty s-postiin.


    • Anonyymi

      Aina jos epäilyttää mikä tahansa sivu kannattaa tarkistaa onko mahdollista maksaa PayPal:illa, sillä tavalla voi aina huoletta luottaa siihen että PayPal järjestää rahat takaisin mikäli tuote ei saavu.

    • Anonyymi

      tilasin kahdet kengät newchicistä,tuli viikossa ja ovat paremmat kuin osasin odottaa,on minullakin ollut ongelmia nettitilausteni kanssa mutta en niistä millään keskustelupalstoilla itke,kaikki tietävät riskit joten olkaa valittamatta

    • Anonyymi

      Hyvä ku laitoit se kommenti

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe