Nuoren naisen markkina-arvo

Teoriamies

Täällä on ilmeisesti nuoria naisia ja miehiä, jotka kuvittelevat nuoren kauniin naisen seksuaalisen markkina-arvon olevan formulakuskin tasolla.

Eli kuvio menee silleen, että kun nainen menee ensikertalaisena yökerhoon, niin suosio räjähtää katosta läpi. Paskapuhetta. Itsekin miehenä tykkään joskus jutella kauniiden naisten kanssa, mutta se ei todellakaan tarkoita sitä että haluaisin yhtään mitään juttua naisen kanssa. Samoin jos kadulla tulee vastaan poikkeuksellisen kaunis nainen, huomaan takuuvarmasti tämän naisen. Hänen ulkonäkönsä nimittäin miellyttää silmää. Tuottaa mielihyvää. Samoin huomaan Helsingin keskustassa uudet Bentley-autot, joiden tiedän maksavan satoja tuhansia euroja. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä että olisin valmis "epätoivoisiin uhrauksiin" tällaisen auton saamiseksi. Se auto on vain kiinnostava ilmiö juuri sen verran että se kääntää katseen.

Kauneudessa on sekin etu, että kauneus luo seurusteluun miellyttävän vivahteen. Jos ihminen on susiruma, niin hänen kanssaan ei ole niin kiva viettää aikaa, koska rumuus luo kolkkoa ilmapiiriä. Kauneus luo ilmapiiriin eräänlaista kuplivaa energiaa ja odotusta. Lupauksia rakkaudesta. Se ei todellakaan tarkoita vielä mitään sen suurempaa markkina-arvoa yhtään kenellekään. Aikuisena miehenä epävarma 16-18 kesäinen teinikaunotar herättää enemmän myötätuntoa kuin mitään muita väreilyjä.

Kauniita naisia on maailmassa valtavia määriä ainakin niissä maissa, joissa geenipooli tuottaa hyvää ulkonäköä. Suomi kuuluu niihin maihin osittain. Suomi tuottaa hyvän näköisiä ja ei niin hyvän näköisiä ihmisiä. Ysin ja kympin naisia on Suomi täynnä. Niihin tottuu! Samoin kuin aloitteisiin, joita he tekevät "markkina-arvostaan" huumaantuneena. Jos joku kaunis nuori nainen kuvittelee omaavansa minuun formulakuskin seksuaalisen vallan, niin kehoitan häntä hakeutumaan äkkiä hoitoon. Piikkiä perseeseen vaan ja sitten lepäämään! Valkotakkiset pitää huolta.

89

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12121212

Mietitäänpä asiaa seuraavalla tavalla.

Palataan hetkeksi kouluun jossa opiskelin, ja otetaan esimerkiksi minun luokkani (huom! ei siis edes koko koulun) top 2 tytöt vs formulakuski ja NHL-jääkiekkoilija.

Kenet raflassa olleista naisista formulakuski/NHL-jääkiekkoilija olisivat saaneet suhteeseen?
      Kenet raflassa olleista naisista formulakuski/NHL-jääkiekkoilija olisivat saaneet sänkyyn?

Vastatkaa te näihin.

Kenet raflassa olleista miehistä tytöt olisivat saaneet suhteeseen?
      Lähes kenet tahansa.
      Kenet raflassa olleista miehistä tytöt olisivat saaneet sänkyyn?
      Käytännössä kenet tahansa.

Tietysti voidaan argumentoida että paikalla oli lähinnä opiskelijoita, ei statusmiehiä. Mutta koska molemmat tytöt - tietysti 100% sattumalta - naivat menestyvän statusmiehen, voitaneen sanoa että nuoruuden ja kauneuden markkina-arvo on tähtitieteellinen.

• Teoriamies

Mitä tähtitiedettä siinä on, jos kaunis nainen hilaa itsensä suhteeseen menestyneen miehen kanssa? Molempia on satoja tuhansia tässä maassa, joten jos ne löytää toisensa, niin onko se palstanillityksen arvoista?

Minua ainakaan ei saa sänkyyn pelkästään sillä että on kaunis. Jos jonkun formulakuskin saa, niin se on sen kuskin häpeä.

Kaunis nainen ei herätä suurimmassa osassa miehistä mitään epätoivon tunteita. Niillä pysyy pakka kasassa vaikka olisi mikä missi vastassa. Seksihullut pervertikot ovat asia erikseen. Jos murrosikä alkaa kolmevitosena, niin ymmärtäähän sen, jos alkaa kierrokset nousemaan.

• 12121212
        Teoriamies kirjoitti:

Mitä tähtitiedettä siinä on, jos kaunis nainen hilaa itsensä suhteeseen menestyneen miehen kanssa? Molempia on satoja tuhansia tässä maassa, joten jos ne löytää toisensa, niin onko se palstanillityksen arvoista?

Minua ainakaan ei saa sänkyyn pelkästään sillä että on kaunis. Jos jonkun formulakuskin saa, niin se on sen kuskin häpeä.

Kaunis nainen ei herätä suurimmassa osassa miehistä mitään epätoivon tunteita. Niillä pysyy pakka kasassa vaikka olisi mikä missi vastassa. Seksihullut pervertikot ovat asia erikseen. Jos murrosikä alkaa kolmevitosena, niin ymmärtäähän sen, jos alkaa kierrokset nousemaan.

Satoja tuhansia menestyneitä? Suomessa? Ei.

Molemmat naiset olivat kyllä vallan mukavia, mutta tietysti kauneus oli se ratkaiseva tekijä.

• Teoriamies
        12121212 kirjoitti:

Satoja tuhansia menestyneitä? Suomessa? Ei.

Molemmat naiset olivat kyllä vallan mukavia, mutta tietysti kauneus oli se ratkaiseva tekijä.

Pointti on nyt se, että teoria formulakuskin markkina-arvosta saattaa luoda sellaisen valheellisen ja pervon mielikuvan, että kaikki ovat heti valmiita suhteeseen jonkun kanssa. Maailmassa mikään ei ole niin yksinkertaista. Oman tai jonkun toisen haluttavuuden liian korkeaksi arvioiminen voi johtaa häiriintyneeseen seksihullun käytökseen. Seksiä ei pidä sotkea joka asiaan. Kaunis nainen ei ole mikään maailman kahdeksas ihme ja jumalolento samassa paketissa.

• Teoriamies

Jos nainen saa pelkällä ulkonäöllä miehen sellaiseen valtaan, että jokainen naisen sana on laki, eikä mies kykene normaaliin itsenäiseen toimintaan, niin siinä tapauksessa kyseessä on vain henkisesti vajaamittainen mies. Kenenkään ei pidä luulla olevansa formulakuskin tasolla markkina-arvoltaan joka puolella, jos on niin tähtitieteellisiin sfääreihin kivunnut jonkun pervertikon päiväunissa.

• Näen joka päivä kauniita naisia ja tavis naisia ja haluaisin kaikkien kanssa seksiä ja seurustella. Tietenkin vaan yhden kanssa kerralla mutta haaveilen että nainen on edessäni alasti ja minä saisin harrastaa seksiä naisen kanssa.

• Teoriamies

Se on sinun ongelmasi. Minä en halua seurustella tai harrastaa seksiä jokaisen vastaan tulevan kauniin naisen kanssa, ja niitä tulee paljon vastaan. En joudu mihinkään lumoukseen kauniiden naisten takia.
        Tämä pätee suurimpaan osaan miehistä. Emme joudu sielullisiin kahleisiin jokaisen kauniin naisen vuoksi.

• Totuus.On.Tämä
        Teoriamies kirjoitti:

Se on sinun ongelmasi. Minä en halua seurustella tai harrastaa seksiä jokaisen vastaan tulevan kauniin naisen kanssa, ja niitä tulee paljon vastaan. En joudu mihinkään lumoukseen kauniiden naisten takia.
        Tämä pätee suurimpaan osaan miehistä. Emme joudu sielullisiin kahleisiin jokaisen kauniin naisen vuoksi.

Johtuu siitä kun olet ytm ja saat seksiä silloin kun haluat. Siksi pasmasi eivät mene sekaisin. Ihan sama jos on miljardööri ja sai tänään satatonnia lisää. Ei hetkauta mutta jos olet köyhä ja tänään pamahti satatonnia tilille aiheuttaa se melkoista hurmosta.

• Teoriamies
        Totuus.On.Tämä kirjoitti:

Johtuu siitä kun olet ytm ja saat seksiä silloin kun haluat. Siksi pasmasi eivät mene sekaisin. Ihan sama jos on miljardööri ja sai tänään satatonnia lisää. Ei hetkauta mutta jos olet köyhä ja tänään pamahti satatonnia tilille aiheuttaa se melkoista hurmosta.

Mikä ihmeen ytm? :D Ihan yhtä typerä MA-teorian väite on se, että on ytmejä, joilla on jokin mystinen valta jokaiseen vastaan tulevaan naiseen.

• KemiaOnUlkonäkö
        Teoriamies kirjoitti:

Mikä ihmeen ytm? :D Ihan yhtä typerä MA-teorian väite on se, että on ytmejä, joilla on jokin mystinen valta jokaiseen vastaan tulevaan naiseen.

Se mystisyys on ulkonäkö. Totuusontämä selosti asian hyvin.

• Totuus.On.Tämä kirjoitti:

Juuri niin. Saan kohta perinnön ja olen ihan hurmiossa koska saan paljon rahaa. Jos saisin naisen ja seksiä niin olisin ihan hurmiossa myös koska en ole koskaan saanut

• Teoriamies
        KemiaOnUlkonäkö kirjoitti:

Se mystisyys on ulkonäkö. Totuusontämä selosti asian hyvin.

Koko ketju keskittyy siihen, että pelkkä ulkonäkö ei saa normaalia ihmistä välittömästi henkiseen kahleeseen, jossa hänen oma tahtonsa häviää ja hän on pakotettu keskittämään kaiken energiansa pakkomielteisesti yhteen ihmiseen.

• Nnaiinennnn

"Ysin ja kympin naisia on Suomi täynnä. "

Haista home, suomalaiset on RUMIA RUMIA RUMIA. TODELLA RUMIA jos vertaa espanjalaisiin, etelä-amerikkalaisiin, venäläisiin tai ties kehen vaan ulkomaalaiseen.
      Itse en ole nuori mutta suomalainen valitettavasti olen =ruma. Vain britit, saksalaiset, belgialaiset SAATTAA olla rumempia ku suomalaiset.

Jo ihan perusasia: tukka. Mikäli suomalainen haluaa paksun nätin tukan, joutuu ostamaan hiuslisäkkeitä mitkä tippuu ties minne ja maksaa hunajaa.
      Ripset: joutuu joka roskisreissulle värjää ne mustaks ku yllä mainotuilla ulkomaalaisil on luonnostaan tummat.

Jne jne

• Teoriamies

Kaikki suomalaiset eivät ole niin kuin sinä. :)
        En ole niin varma siitä mitä sanoit espanjalaisista ja venäläisistä.

• Nnaiinennnn
        Teoriamies kirjoitti:

Kaikki suomalaiset eivät ole niin kuin sinä. :)
        En ole niin varma siitä mitä sanoit espanjalaisista ja venäläisistä.

No minä olen suomalaiseksi kaunis. Kerään kaiken huomion aina. Mutta maailmanlaajuisesti olen ruma.

• Nnaiinennnn kirjoitti:

No minä olen suomalaiseksi kaunis. Kerään kaiken huomion aina. Mutta maailmanlaajuisesti olen ruma.

Olipa typerä kommentti. Ei kaikkia suomalaisia voi niputtaa tuolla tavalla, kuten ei muitakaan kansoja. Me olemme kirjava joukko, josta varmasti löytyy sopivia kaikkiin kauneuskäsityksiin.

• Marrrnie kirjoitti:

Olipa typerä kommentti. Ei kaikkia suomalaisia voi niputtaa tuolla tavalla, kuten ei muitakaan kansoja. Me olemme kirjava joukko, josta varmasti löytyy sopivia kaikkiin kauneuskäsityksiin.

Eikäpäs, vaan olemme todella sisäsiittoinen joukko ja siksi rotuamme tulee jalostaa suvaitsevaisuuden nimissä!

• HC-ätmel kirjoitti:

Eikäpäs, vaan olemme todella sisäsiittoinen joukko ja siksi rotuamme tulee jalostaa suvaitsevaisuuden nimissä!

En tiennytkään, että ajattelet noin. o.o

• Marrrnie kirjoitti:

En tiennytkään, että ajattelet noin. o.o

Toistan vain kritiikittä sen, minkä luen suomalaisesta laatumediasta. Toivottavasti nyt muistat, että suomalaiset ovat kaikki samanlaisia tai kaikki erilaisia riippuen siitä, mikä on kulloinkin poliittisesti tarkoituksenmukaista.

• HC-ätmel kirjoitti:

Toistan vain kritiikittä sen, minkä luen suomalaisesta laatumediasta. Toivottavasti nyt muistat, että suomalaiset ovat kaikki samanlaisia tai kaikki erilaisia riippuen siitä, mikä on kulloinkin poliittisesti tarkoituksenmukaista.

Riittäisikö, jos vaan paritetaan itä- ja länsi-suomalaisia?

http://www.hs.fi/kotimaa/a1305601924577
        (Pahoittelut taas tästä luokattoman surkeasta lähteestä.)

• faktat.kuntoon
        Marrrnie kirjoitti:

Kyllä suomalaiset voi niputtaa, se ei ole rasismia, muita ei, se on rasismia.

• Nnnaaiinennn
        Marrrnie kirjoitti:

Okei...lähden nyt etsimään "ulkomaalaisia" kauniimpaa suomineitoa.
        Valitettavasti takaisin en tule. En löydä sellaista.

Esim tukan tai kasvonpiirteiden kanssa suomalaiset eivät ole lähellekään samaa tasoa.

• Nnnaaiinennn
        Marrrnie kirjoitti:

Hahahaha...tuo mulle yksikin venezuelalaista muistuttava suominainen niin mä tuon sulle kuolleen isoisäni tuoreet vaaleanpunaset alkkarit.
        Hey come on, en tiedä kuinka hyvä kuva sulla on suomalaisista. Oletko ikinä vilkassu heitä. Lappalaiset on eri rotu ja paljon on mixrotuja mutta puhun nyt geneettisesti aidoista suomalaisista, todella vaatimattoman näköisiä ja rumia!
        Monilla naisilla on vaalean HARMAAT hiukset vaikka ovat nuoria...ikìnä en ole aitona nähnyt kullan valkoisia hiuksia mitä esim barbiella on. Miettikääpä kuinka hirveältä 95% suomalaisista näyttäs jollei hiusvärejä ois keksitty!

• stnn
        Nnnaaiinennn kirjoitti:

Hahahaha...tuo mulle yksikin venezuelalaista muistuttava suominainen niin mä tuon sulle kuolleen isoisäni tuoreet vaaleanpunaset alkkarit.
        Hey come on, en tiedä kuinka hyvä kuva sulla on suomalaisista. Oletko ikinä vilkassu heitä. Lappalaiset on eri rotu ja paljon on mixrotuja mutta puhun nyt geneettisesti aidoista suomalaisista, todella vaatimattoman näköisiä ja rumia!
        Monilla naisilla on vaalean HARMAAT hiukset vaikka ovat nuoria...ikìnä en ole aitona nähnyt kullan valkoisia hiuksia mitä esim barbiella on. Miettikääpä kuinka hirveältä 95% suomalaisista näyttäs jollei hiusvärejä ois keksitty!

Nyt taitaa olla aito aikuinen pissis liikkeellä: kun ripset eivät ole luontaisesti sävy sävyyn mustan roskispussin kanssa :(
        Pastan yleinenkin ilmapiiri, toki pääasiassa miesten joukossa, on malliin: miksi en ole maailman kaikista halutuin; joka kolmas päivä uusi aloitus: onko 172cm liian lyhyt; ei ole tasa-arvoa kun olen atm, senhän palstan teoria on karulla tavalla todistanut jne...
        Uikutusviihdettä voi toki itselleen kehittää, kuka mitäkin mutta erinäisten elämisen ongelmien ratkaisuksi niistä ei ole. Paremmin selviää oikealla asenteella ja niillä eväillä, mitä kelläkin on; huonommin palstauskomuksia fanittaen...
        Mutta, ketjun aloitus hyvä, pitänee laittaa siitä toisaalle

• Marrrnie kirjoitti:

Riittäisikö, jos vaan paritetaan itä- ja länsi-suomalaisia?

http://www.hs.fi/kotimaa/a1305601924577
        (Pahoittelut taas tästä luokattoman surkeasta lähteestä.)

Meinaatko, että ihan pitäisi perustaa Valtiollinen Paritustoimisto valvomaan pariutumista ja parittamaan oikeanlaisella geenipoolilla varustetut yksilöt toisilleen? ;P

• Teoriamies
        Nnaiinennnn kirjoitti:

Eurooppalaiset eivät keskimäärin ole mitään Hollywood-tähtiä. Ruotsissa on vähän parempi taso ulkonäössä. KAIKISSA muissa Euroopan maissa on vaatimattomampi.

• Nnnaaiinennnnn
        Teoriamies kirjoitti:

Eurooppalaiset eivät keskimäärin ole mitään Hollywood-tähtiä. Ruotsissa on vähän parempi taso ulkonäössä. KAIKISSA muissa Euroopan maissa on vaatimattomampi.

Rumia

http://www.livtv.fi/ohjelmat/miss-suomi-2014

Kauniita

http://blogs.elenasmodels.com/en/anna-vergelskaya-from-kiev-becomes-miss-universe-ukraine-2015/

Siis ihan eri maata nää alemmat naiset.
        Just ukrainassa on aika hyvännäkösiä ja libanonissa.

Jos jonkun mielestä ylemmän kuvan suomalaiset on hemaisevampia niin ihan vapaasti. :D

• Teoriamies
        Nnnaaiinennnnn kirjoitti:

Rumia

http://www.livtv.fi/ohjelmat/miss-suomi-2014

Kauniita

http://blogs.elenasmodels.com/en/anna-vergelskaya-from-kiev-becomes-miss-universe-ukraine-2015/

Siis ihan eri maata nää alemmat naiset.
        Just ukrainassa on aika hyvännäkösiä ja libanonissa.

Jos jonkun mielestä ylemmän kuvan suomalaiset on hemaisevampia niin ihan vapaasti. :D

Minun mielestä ruotsalaiset ovat parhaimman näköisiä ihmisiä Euroopassa. Mikään Itä-Euroopan kansa ei pääse lähellekään.

• Nnnaainennnnnnn
        Teoriamies kirjoitti:

Minun mielestä ruotsalaiset ovat parhaimman näköisiä ihmisiä Euroopassa. Mikään Itä-Euroopan kansa ei pääse lähellekään.

No onhan nää ruotsin finalistit selkeesti paremman näkösiä ku suomalaiset missit.

http://www.angelopedia.com/news/Road-to-the-Miss-World-Sweden-2015-finals/671

Mä oon nainen niin en oo tutustunu ruotsalaisiin naisiin. Ja lisäks oon blondivihaaja. :d

• Teoriamies
        Nnnaainennnnnnn kirjoitti:

No onhan nää ruotsin finalistit selkeesti paremman näkösiä ku suomalaiset missit.

http://www.angelopedia.com/news/Road-to-the-Miss-World-Sweden-2015-finals/671

Mä oon nainen niin en oo tutustunu ruotsalaisiin naisiin. Ja lisäks oon blondivihaaja. :d

Ruotsalaiset ovat myös paremman näköisiä kuin norjalaiset ja tanskalaiset. Vieläpä täysin ylivoimaisesti.

• Riiiiiiiiiii
        Teoriamies kirjoitti:

Ruotsalaisilla ei ole juurikaan poskipäitä eli naaman malli on hevosmainen. Suomalaisilla on useammin korkeammat poskipäät. Ruotsalaisnaiset sen sijaan tälläytyvät enemmän, mikä tietenkin vaikuttaa ulkoiseen olemukseen.

• Teoriamies
        Riiiiiiiiiii kirjoitti:

Ruotsalaisilla ei ole juurikaan poskipäitä eli naaman malli on hevosmainen. Suomalaisilla on useammin korkeammat poskipäät. Ruotsalaisnaiset sen sijaan tälläytyvät enemmän, mikä tietenkin vaikuttaa ulkoiseen olemukseen.

On ruotsalaisissa paljon niitäkin, joilla on poskipäitä. Eivät ole kaikki sitä perinteistä tyyppiä. Ajattelen tässä lähinnä kokonaisuutta, joka mielestäni on sveduilla paras. Luusto, iho, jne. Niin se vaan on. Ylivoimaisesti parhaimman näköiset ihmiset Ruotsissa. Ei Suomikaan paha ole mielestäni.

• Teoriamies kirjoitti:

On ruotsalaisissa paljon niitäkin, joilla on poskipäitä. Eivät ole kaikki sitä perinteistä tyyppiä. Ajattelen tässä lähinnä kokonaisuutta, joka mielestäni on sveduilla paras. Luusto, iho, jne. Niin se vaan on. Ylivoimaisesti parhaimman näköiset ihmiset Ruotsissa. Ei Suomikaan paha ole mielestäni.

Kylmää sanon et kokonaisuudessaan ihanat naiset on ihania ja nekin mitkä eivät ole omasta mielestä ihania, niin monet heistä ovat joillekkin muilla ihania naisia, mut eivät ehkä kaikki..... ;D

• joopajoopasd
        HC-ätmel kirjoitti:

No ei todellakaan olla sisäsiittoinen kansa kokonaisuutena -ehkä jossain peräkylillä näin saattanut olla joskus.. mutta muuttoliikkeet ja sodat pitäneet aina huolen siitä että porukka ja geenit vaihtuu.. :)
        ei me olla ikinä oltu täällä missään vaiheessa eristyksissä,päinvastoin.

• Naisasialooseri1
        Nnaiinennnn kirjoitti:

Olet ruma jo ikäsi puolesta ihan suomen rajojen sisälläkin. Mutta muuten kirjoituksesi oli asiaa, suomessa tavisnaiset luulevat olevansa kauniita ja rumat naiset luulevat olevansa taviksia, joskus jopa kauniita kuten sinäkin.

• Puhut viisaita, Teoriamies!

• Teoriamies

No niin Helka ja Marrrnie, köh köh, herätätte jo mustasukkaisuuden tunteita puheillanne...

• Teoriamies, taisin juuri rakastua sinuun ;)

• grdrölihk

Minä myös!!

• Tuollaisia ne naiset aina on...... ;P

Vain hetken huumaa ja niin kuumaa......rakastan, en rakasta, rakastan, en rakasta, rakastan, en rakasta... (vaihtoon).....rakastan, en rakasta, rakastan, en rakasta..(vaihtoon)...jne...jne.....(suom.huom,...kastus, ei kastunut, kastus, ei kastunut...(vaihtoon)...jne..)

Sitoutumisen ns. "pyhän sana", eli rakkauden häpäisyä tuollainen.........puhutte ihan muista jutuista nyt, arvon leidit.... ;D

• hetifani
        MGTOW kirjoitti:

Tuollaisia ne naiset aina on...... ;P

Vain hetken huumaa ja niin kuumaa......rakastan, en rakasta, rakastan, en rakasta, rakastan, en rakasta... (vaihtoon).....rakastan, en rakasta, rakastan, en rakasta..(vaihtoon)...jne...jne.....(suom.huom,...kastus, ei kastunut, kastus, ei kastunut...(vaihtoon)...jne..)

Sitoutumisen ns. "pyhän sana", eli rakkauden häpäisyä tuollainen.........puhutte ihan muista jutuista nyt, arvon leidit.... ;D

No, totta kai jos kerrankin löytyy sellainen mies kun puhuu järkeä.
        Keskimäärin palstan mies kun avaa suunsa, niin se on turn off siitä paikasta ;)

• hgskjh
        MGTOW kirjoitti:

Tuollaisia ne naiset aina on...... ;P

Toki syvää rakkauttani lisäsi tuo muidenkin naisten kiinnostus.. ;P

• hetifani kirjoitti:

No, totta kai jos kerrankin löytyy sellainen mies kun puhuu järkeä.
        Keskimäärin palstan mies kun avaa suunsa, niin se on turn off siitä paikasta ;)

=DD....keskimääräisyys on muutenki niin out ja turn off.... ;P

Noh, toki ei nyt sentään kaikille yksilöille, niin kuin ei myöskään tuo pieni provoileva vitsailu tuossa aikaisemmassa viestissäni koske kaikkia yksilöitä....

• hgskjh kirjoitti:

Toki syvää rakkauttani lisäsi tuo muidenkin naisten kiinnostus.. ;P

....ai niinku suhun pätee se "esivalinta" aspekti?....sillä on näämmä valtava voima ainakin joihinkin yksilöihin...;P

• Joo, ei se tosiaan kaikkia miehiä pässiksi tee narussa kulkemaan, jos kauniita naisia näkee. Kauneskäsityksetkin kun osaa olla aika isostikin toisistaan eroavia. Jokusen miehen kuitenkin tavalla tai toisella tuntenut ja näistäkin asioista juttua kuullut. Eipä ne kaikki ole saman muotin tuotosten perään. :)

• Virta-vie

Ei ole kovin korkealla "Markina-arvo" jos mittarina on Yökerho.
      Arvostelijat alkavat olemaan Pääsiäis-simoissa.

• Testissä on näämmä haluttu riisua estoja, eli testi on toteutettu, niin että on pyritty tavalla tai toisella riisumaan estoja ja katsottu miten "labrarotat" testissä toimivat.... ;D

• JPSartre

Totuus on, että nätti nuori nainen herättää yhtä paljon keskimääräisessä miesjoukossa kiinnostusta kuin formulakuski keskimääräisessä naisjoukossa.

Mutta jatkakaa keskusteluanne, sillä teillä on tarve keskustella. On ihan mielenkiintoista lukea, miten defenssinne ja coping-keinonne pöhisevät ja tuottavat noita psykologisia mekanismeja myötäileviä ja pönkittäviä anekdootteja.

• Edwardo_järkeistäjä

Kielikuvan tasolla kyllä, vaikka tokihan jonkun Räikkösen MA on korkeampi kuin sattumanvaraisen nuoren ja kauniin neitokaisen. Seksuaalinen MA on melkolailla samaa luokkaa vaikkapa baarimiljöössä, jossa molemmat voivat valkata useammista a-luokan tarjokkaista. A-luokkaa ei kuitenkaan riitä kaikille kaunokaisille suhteisiin, joten tämän suhteen Räkä on paremmissa asemissa, koska materiaalille persot naiset eivät voi vastustaa shampanjan ja jalokivien kutsua. Räikkönen on muutenkin mainettaan hauskempi ja karismaattisempi veikkonen, vaikka ratin veivaus tässä avaintekijä onkin. Eräs naistuttava lisäksi kehui miehen muitakin ulottuvuuksia.

Näissä nuoret naiset ei pahemmin innosta jorinoissa on vähän sellainen itseä jekuttava poljento. Tietty ikääkin on voinut tulla sen verran, että rationalisointihamsteri on juossut renkaan pehkukuoppaan. Ei tekijämiehet sutturoiden edessä matele, mutta kauniin tapauksen kohdalla panohalut ovat kuitenkin sen verran kovat, että aina voi sentään koittaa. Siitä se megalomaaninen kysyntä syntyykin, kun kokeilijoita riittää tasoluokista a:sta ö:hön. Olisi kuitenkin hyvä että joku vinkkaisi nuorille neitosille ikävästä pariutumisskenen lainalaisuudesta, eli naisen seksuaalinen MA > parisuhde MA. Siinä säästyisi monet itkut ja taas toisaalta jokunen tavisveikkonen tulisi hyvin onnelliseksi. Jännäjyystärit pärjäilee vähemmilläkin spermattavilla viemäreillä.

• tasoteoreetikko

"Totuus on, että nätti nuori nainen herättää yhtä paljon keskimääräisessä miesjoukossa kiinnostusta kuin formulakuski keskimääräisessä naisjoukossa."

Eli ei kiinnosta juuri ketään.

• Edwardo_järkeistäjä kirjoitti:

Kielikuvan tasolla kyllä, vaikka tokihan jonkun Räikkösen MA on korkeampi kuin sattumanvaraisen nuoren ja kauniin neitokaisen. Seksuaalinen MA on melkolailla samaa luokkaa vaikkapa baarimiljöössä, jossa molemmat voivat valkata useammista a-luokan tarjokkaista. A-luokkaa ei kuitenkaan riitä kaikille kaunokaisille suhteisiin, joten tämän suhteen Räkä on paremmissa asemissa, koska materiaalille persot naiset eivät voi vastustaa shampanjan ja jalokivien kutsua. Räikkönen on muutenkin mainettaan hauskempi ja karismaattisempi veikkonen, vaikka ratin veivaus tässä avaintekijä onkin. Eräs naistuttava lisäksi kehui miehen muitakin ulottuvuuksia.

Näissä nuoret naiset ei pahemmin innosta jorinoissa on vähän sellainen itseä jekuttava poljento. Tietty ikääkin on voinut tulla sen verran, että rationalisointihamsteri on juossut renkaan pehkukuoppaan. Ei tekijämiehet sutturoiden edessä matele, mutta kauniin tapauksen kohdalla panohalut ovat kuitenkin sen verran kovat, että aina voi sentään koittaa. Siitä se megalomaaninen kysyntä syntyykin, kun kokeilijoita riittää tasoluokista a:sta ö:hön. Olisi kuitenkin hyvä että joku vinkkaisi nuorille neitosille ikävästä pariutumisskenen lainalaisuudesta, eli naisen seksuaalinen MA > parisuhde MA. Siinä säästyisi monet itkut ja taas toisaalta jokunen tavisveikkonen tulisi hyvin onnelliseksi. Jännäjyystärit pärjäilee vähemmilläkin spermattavilla viemäreillä.

En usko, että nuoret naiset tarvitsevart holhoustasi ja opetustasi. Eiköhän suuri(n?) osa naisista huomaa ihan itse, että "se ihana viime yön seksikumppani ei soitakaan". Kun se tapahtuu vielä kerran-pari muiden miesten kanssa, niin kyllä sen keskivertoälykkyydellä aika pian oivaltaa, ettei kannata uskoa kaikkia lirkutuksia (vaan seksin voi ottaa ihan seksinä).

• Edwardo_seppä
        helka kirjoitti:

En usko, että nuoret naiset tarvitsevart holhoustasi ja opetustasi. Eiköhän suuri(n?) osa naisista huomaa ihan itse, että "se ihana viime yön seksikumppani ei soitakaan". Kun se tapahtuu vielä kerran-pari muiden miesten kanssa, niin kyllä sen keskivertoälykkyydellä aika pian oivaltaa, ettei kannata uskoa kaikkia lirkutuksia (vaan seksin voi ottaa ihan seksinä).

Tietenkin ihmiset aina tietävät mikä heille on parhaaksi, vaikka elämä vaikuttaisi olevan kuinka onnetonta tahansa. Lääkettä naamariin ja tekohymy korviin.

Moni vaikuttaisi tarvitsevan pariutumisneuvontaa kun katsoo vaikkapa nettimarkkinoiden naistarjontaa. Parhaat päivänsä nähneitä yli kolmekymppisiä naisia kyllä riittää innokkaina itse kullekin, siinä vaiheessa vain valttikortit on jo pelattu ja olisi ehkä kannattanut olla kaukaa viisaampi. Perheenkin kanssa alkaa olla jo aika kiirus, jos sellaista vielä halajaa. Sen voi ainakin monesta todeta, että Sinkkuelämän katselua olisi kannattanut jättää vähemmälle jos on vaikutuksille niin altis ;)

Naisten surullisia kehityskulkuja enemmän minua kuitenkin harmittaa hyvien ja mukavien miesten puolesta, jotka joutuvat katsomaan tätä tragediaa aitiopaikoilta. Mutta joo, jokainen takokoot oman onnensa, jotkut vain syntyvät kultaa käsissään ja osalle ojennetaan pala läkkipeltiä.

• nuorenapariutunut
        Edwardo_seppä kirjoitti:

Tietenkin ihmiset aina tietävät mikä heille on parhaaksi, vaikka elämä vaikuttaisi olevan kuinka onnetonta tahansa. Lääkettä naamariin ja tekohymy korviin.

Moni vaikuttaisi tarvitsevan pariutumisneuvontaa kun katsoo vaikkapa nettimarkkinoiden naistarjontaa. Parhaat päivänsä nähneitä yli kolmekymppisiä naisia kyllä riittää innokkaina itse kullekin, siinä vaiheessa vain valttikortit on jo pelattu ja olisi ehkä kannattanut olla kaukaa viisaampi. Perheenkin kanssa alkaa olla jo aika kiirus, jos sellaista vielä halajaa. Sen voi ainakin monesta todeta, että Sinkkuelämän katselua olisi kannattanut jättää vähemmälle jos on vaikutuksille niin altis ;)

Naisten surullisia kehityskulkuja enemmän minua kuitenkin harmittaa hyvien ja mukavien miesten puolesta, jotka joutuvat katsomaan tätä tragediaa aitiopaikoilta. Mutta joo, jokainen takokoot oman onnensa, jotkut vain syntyvät kultaa käsissään ja osalle ojennetaan pala läkkipeltiä.

Ainakin omassa kaveripiirissä on läjäpäin akateemisia kolmekymppisiä jotka haluaisivat perheen, mutta "sopivaa" miestä ei löydy. Miehiä kyllä saisi ja seksiä toki sormia napsauttamalla, mutta ns. itseä vastaavaa ei olekaan tarjolla.

• Teoriamies

Mikä ihmeen sartre sinä olet? Kauniita naisia on täällä Helsingissä niin paljon, ettei todellakaan psyykkinen tasapaino horju yhdestäkään kauniista naisesta. Tottakai ovat silmälle ilo ja on hyvä että heitä on.

• Teoriamies
        Edwardo_järkeistäjä kirjoitti:

Edvard, minua ei valkkaa yhtään kukaan, vaikka olisi Miss Suomi.

• Pulveripää
        Edwardo_seppä kirjoitti:

Vai että parhaat päivänsä nähneitä kolmekymppisiä naisia... Säkin olet siis sitä tukevasti keski-ikäistyvää miesporukkaa, joka huomaa itse jääneensä asemalle kun juna meni jo. Varmasti se helpottaa edes vähän, että voi muille esittää, että olet yksin ainoastaan koska et löydä riittävän tasokasta naista - etkä suinkaan sen takia, ettet itse kelpaa. Mutta kun nyt noista nuoruusvuosien huippuajoista puhutaan, niin mitä luulet, olisko sunkin kannattanut mielummin käydä vaikka kouluja ja juosta naisissa, kuin vetää pulveria nenään? Vaikka olisi entinenkin, niin piripäät ei ole kuuminta hottia edes niiden "kulahtaneiden kolmekymppisten ämmien" keskuudessa.

• Riiiiiiiiiiii

Mikä fiksaatio teillä on formulakuskeihin? Herran tähen. Ihan outo ammatti. Ei varmaan olisi kotonakaan ikinä. Julkisuus ja raha toki vetävät joitain ihmisiä puoleensa, mutta eivät kaikkien housut kostu jostain halvatun autoilijasta. Urheilu ei edes ole kiinnostavaa *sori*

• Riiiiiiiiiii
        Edwardo_seppä kirjoitti:

Ihminen elää keskimäärin kahdeksankymppiseksi, ja hyvää aikaa parisuhteelle on kummallakin sukupuolella kolmikymppisenä siis vielä 50 vuotta (apua). Eivät kaikki halua alkaa poikimaan parikymppisenä, eli ei elämää voi elää peläten ja sitoutuen keneen tahansa varmuuden vuoksi mahdollisimman nuorena.

• Edwardo_aivotohtori
        nuorenapariutunut kirjoitti:

Ainakin omassa kaveripiirissä on läjäpäin akateemisia kolmekymppisiä jotka haluaisivat perheen, mutta "sopivaa" miestä ei löydy. Miehiä kyllä saisi ja seksiä toki sormia napsauttamalla, mutta ns. itseä vastaavaa ei olekaan tarjolla.

Akateemisilla naisilla aika yleinen sudenkuoppa on vastaavan koulutuksen edellyttäminen, vaikka nykyään on jo teoriassa mahdotonta että sellaisia löytyisi riittävästi. Matujen aivotohtorin papereilla sentään hieman kriittisyyttä koulutaipaleella imeneet akateemisneitosetkin pyyhkivät pyllynsä. Toinen sivuhaara tässä on miesten arvostuksien aivoituikset, mitkä eivät ole paljoakaan kytköksissä naisen koulutukseen tai uraan. Kolmanneksi monilla akateemisillakin naisilla on tapana pyörähtää nuoruus kullikarusellin kautta, joten odotuksethan siinä kasvavat nuorina ja hehkeinä vähän turhan suuriksi omasta parisuhdetasosta. Eikä tasoteorioista voi oikein lukea uskottavista kirjoista, joten vastaantulemattoman prinssin odotteluksi se sitten menee. Ihminen kuitenkin aina peilaa kaiken kokemaansa, joten mikään ei todellakaan ala puhtaalta pöydältä, vaikka palstaleideillä tälläinen kiva tapa ajatella onkin. Toki elämässä on sellainenkin tekijä kun sattuma, joten kaikkea ei voi kukaan tietenkään ennakoida. Mutta se on turhan yleisesti viljelty selittäjä, kun lopputulemat on niin helppo ennustaa monesti.

Kaiken kaikkiaan ilmiö herättääkin kysymyksen koululaitoksemme ja oppilasmateriaalin nykytilasta. Parempaan pitäisi pystyä, jos haluamme hyvinvointivaltion rippeitä vaalia.

• Edwardo_tyydyttymätön
        Pulveripää kirjoitti:

Vai että parhaat päivänsä nähneitä kolmekymppisiä naisia... Säkin olet siis sitä tukevasti keski-ikäistyvää miesporukkaa, joka huomaa itse jääneensä asemalle kun juna meni jo. Varmasti se helpottaa edes vähän, että voi muille esittää, että olet yksin ainoastaan koska et löydä riittävän tasokasta naista - etkä suinkaan sen takia, ettet itse kelpaa. Mutta kun nyt noista nuoruusvuosien huippuajoista puhutaan, niin mitä luulet, olisko sunkin kannattanut mielummin käydä vaikka kouluja ja juosta naisissa, kuin vetää pulveria nenään? Vaikka olisi entinenkin, niin piripäät ei ole kuuminta hottia edes niiden "kulahtaneiden kolmekymppisten ämmien" keskuudessa.

Henkilöhyökkäys ja shaming language havaittu! Vaikka olen aika suorasanainen, niin tarkoitus ei ole pahoittaa kenenkään mieltä. Totuus vain on monesti fantasiaa tympeämpi.

Jos aloitetaan aivan perusteista, niin piri on enemmän köyhille ja kurjille suunnattu elämän ilostuttaja. Hätätilassa toki oiva valinta myös lisää suorituskykyä tarvitseville sotureille. Mikäs se yksikin kaukopartioheppu oli joka piripäissään hiihteli päiväkausia kuin pirulainen pakoon vihulaista. Kokaiini taas on päihdemaailman kullattu Rolls Royce, jota vetelee kaikki kynnelle kykenevät niin että ilmassa pöllyää. Varjopuolena kyseisen aineen valmistusprosessi on aika epäekologinen kun kaikki pitää väkertää viidakon katveessa lainkouralta piilossa. Mutta hyvällä on hintansa, ja voitaisiin sitä rueta laillisestikin valmistamaan, mikäli järki joskus vain palailisi ihmiskuntaan. Hintakin varmaan tällöin laskisi rahvaallekin sopivaksi ja kohta kaikilla olisi niin mukavaa.

Oma syntini paritutumismarkkinoilla taas on olla vähän turhan fiksu. Täten henkisen yhteyden löytäminen vastakkaisesta sukupuolesta on hieman haastavampaa kuin jos olisi sattunut syntymään vähän yksinkertaisemmaksi ja vähemmän ajattelevaiseksi. Ei projekti kuitenkaan aivan mahdoton ole, koska tiedän fiksujen naisien olemassaolosta. Esimerkkeinä olkoot äitini ja pari exää. Vielä kun kaipaan myös kauneutta ja hyvää luonnetta naisessa, niin ei semmoisia naisia ole kuin ehkä yksi tuhannesta. Nälkä on vähän kasvanut syödessä, joten siksi valintaprosessi ottanee aikansa. Toisaalta taas aloitin juuri miehelle otollisimman vuosikymmenen, joten olen aika toiveikas kaikesta huolimatta. Palstaleiditkin aina muistuttavat ettei pidä tyytyä mihinkään.

• Edwardo_aivotohtori kirjoitti:

Akateemisilla naisilla aika yleinen sudenkuoppa on vastaavan koulutuksen edellyttäminen, vaikka nykyään on jo teoriassa mahdotonta että sellaisia löytyisi riittävästi. Matujen aivotohtorin papereilla sentään hieman kriittisyyttä koulutaipaleella imeneet akateemisneitosetkin pyyhkivät pyllynsä. Toinen sivuhaara tässä on miesten arvostuksien aivoituikset, mitkä eivät ole paljoakaan kytköksissä naisen koulutukseen tai uraan. Kolmanneksi monilla akateemisillakin naisilla on tapana pyörähtää nuoruus kullikarusellin kautta, joten odotuksethan siinä kasvavat nuorina ja hehkeinä vähän turhan suuriksi omasta parisuhdetasosta. Eikä tasoteorioista voi oikein lukea uskottavista kirjoista, joten vastaantulemattoman prinssin odotteluksi se sitten menee. Ihminen kuitenkin aina peilaa kaiken kokemaansa, joten mikään ei todellakaan ala puhtaalta pöydältä, vaikka palstaleideillä tälläinen kiva tapa ajatella onkin. Toki elämässä on sellainenkin tekijä kun sattuma, joten kaikkea ei voi kukaan tietenkään ennakoida. Mutta se on turhan yleisesti viljelty selittäjä, kun lopputulemat on niin helppo ennustaa monesti.

Kaiken kaikkiaan ilmiö herättääkin kysymyksen koululaitoksemme ja oppilasmateriaalin nykytilasta. Parempaan pitäisi pystyä, jos haluamme hyvinvointivaltion rippeitä vaalia.

Mikäs siinä on vika et "jotkut" haluaa Prinssin ja sen puoli valtakuntaa........prkls....tästä tulikin mieleen et eikös siinä persialais prinssin sadussa käynyt tosin toisinpäin, eli mies sai sen Prinsessan ja puoli valtakuntaa....pitänee varmaan odotella, että se oma Prinsessa karauttaa uljaalla ratsullaan tarjoamaan kumppanuuttaan ja puolta valtakuntaa.......tasa-arvo nääs ja niin pois päin.... ;P

..No saahan sitä kaivata mitä haluaa itse kukin, mut joillekin se "valtakunta" on jotain ihan muuta....ja jokaiselle se omanlainen prinssi tai prinsessa suotakoon....tulee vastaan jos tulee, jos ei, niin sitten ei.......

"Matujen aivotohtorin papereilla".....jeps, nämä jutut on jostain syystä hieman pyörinyt itselläkin mielessä, niin kuin hieman ne muutkin heidän tutkintonsa/koulutuksensa......ei muuten mut ainakin tietyissä jutuissa jos vastaan tulee täytynee ihan suurempien vaurioiden/virheiden varalta kysyä, että missä ja miten tutkinto on suoritettu.......ja jos ei vastaus miellytä tai alkaa hieman epäilyttämään, niin sanoa kiitos, mutta ei kiitos....

• iamout
        Edwardo_tyydyttymätön kirjoitti:

Henkilöhyökkäys ja shaming language havaittu! Vaikka olen aika suorasanainen, niin tarkoitus ei ole pahoittaa kenenkään mieltä. Totuus vain on monesti fantasiaa tympeämpi.

Jos aloitetaan aivan perusteista, niin piri on enemmän köyhille ja kurjille suunnattu elämän ilostuttaja. Hätätilassa toki oiva valinta myös lisää suorituskykyä tarvitseville sotureille. Mikäs se yksikin kaukopartioheppu oli joka piripäissään hiihteli päiväkausia kuin pirulainen pakoon vihulaista. Kokaiini taas on päihdemaailman kullattu Rolls Royce, jota vetelee kaikki kynnelle kykenevät niin että ilmassa pöllyää. Varjopuolena kyseisen aineen valmistusprosessi on aika epäekologinen kun kaikki pitää väkertää viidakon katveessa lainkouralta piilossa. Mutta hyvällä on hintansa, ja voitaisiin sitä rueta laillisestikin valmistamaan, mikäli järki joskus vain palailisi ihmiskuntaan. Hintakin varmaan tällöin laskisi rahvaallekin sopivaksi ja kohta kaikilla olisi niin mukavaa.

Oma syntini paritutumismarkkinoilla taas on olla vähän turhan fiksu. Täten henkisen yhteyden löytäminen vastakkaisesta sukupuolesta on hieman haastavampaa kuin jos olisi sattunut syntymään vähän yksinkertaisemmaksi ja vähemmän ajattelevaiseksi. Ei projekti kuitenkaan aivan mahdoton ole, koska tiedän fiksujen naisien olemassaolosta. Esimerkkeinä olkoot äitini ja pari exää. Vielä kun kaipaan myös kauneutta ja hyvää luonnetta naisessa, niin ei semmoisia naisia ole kuin ehkä yksi tuhannesta. Nälkä on vähän kasvanut syödessä, joten siksi valintaprosessi ottanee aikansa. Toisaalta taas aloitin juuri miehelle otollisimman vuosikymmenen, joten olen aika toiveikas kaikesta huolimatta. Palstaleiditkin aina muistuttavat ettei pidä tyytyä mihinkään.

Ahaa. Onneksi mä ainakin olen sitten sun korkeiden vaatimusten ulkopuolella, kun olen niin tyhmä, etten osaa nähdä ylimielisyyttä fiksuutena. Mutta kai tästä maailmasta vielä joku vapaa, kaunis, nuori aivotohtoritar löytyy, joka osaa arvostaa elämänkoulusta ja sinkkupalstalta oppinsa ammentaneen kultakimpaleen ainutlaatuista rotuluonnetta ja -habitusta.

• Edwardo_cum_in
        iamout kirjoitti:

Ahaa. Onneksi mä ainakin olen sitten sun korkeiden vaatimusten ulkopuolella, kun olen niin tyhmä, etten osaa nähdä ylimielisyyttä fiksuutena. Mutta kai tästä maailmasta vielä joku vapaa, kaunis, nuori aivotohtoritar löytyy, joka osaa arvostaa elämänkoulusta ja sinkkupalstalta oppinsa ammentaneen kultakimpaleen ainutlaatuista rotuluonnetta ja -habitusta.

Jos olisit kirjoittanut edes yhden toiveikkaamminkin tulkittavan lauseen, niin olisin voinut ymmärtää mistä on kyse. Olet oikein mukava ja kiva, mutta luulen että jollekin toiselle kuitenkin. Itse kun vaan satun pitämään sellaisista poikkeuksellisen fiksuista, kauniista ja valloittavaluonteisista neitosista. Aivotohtoritar ei tarvitse sentään olla, mutta tohtorin hattu ja miekka tietenkin katsotaan eduksi, koska sen tyylisellä rekvisiitalla on niin mukava harrastaa villejä seksileikkejä. Siihen vielä kolan ryskintää pakaroilta sekä tisseiltä ja naikkoselle kullinvarrelta, avot!

Toisaalta en ole kangistunut mihinkään kriteereihin, jos nainen vaan on kliffa tyyppi. Voitaisiin siis käydä kaffilla varmistamassa asia, kun tätä tulta ja tappuraa meidän välillä kuitenkin lupailevasti roihuaa. Mitäs siihen sanot?

• Naisasialooseri1
        helka kirjoitti:

Sellainen nainen on huora. Jos nainen tajuaa että kyse on vain seksistä niin silloin kunnollinen nainen ei anna sitä seksiä. Pari virhettä voidaan vielä antaa nuorelle naiiville naiselle anteeksi jos hän antaa YT-miehelle yhden yön seksiä vain koska kuvittelee tasonsa riittävän tämän sitouttamiseen ja jos tietäisi totuuden niin ei todellakaan antaisi. Eli motiivina on vakava parisuhde ja rakkaus.

Jos nainen tekee saman virheen yli kolme kertaa, niin silloin hän ei ole enää syyntakeeton vaan hänen kuten sanoit pitäisi olla kantapään kautta oppinut että hänen seksisuhde MA>parisuhde MA ja tällöin hän on tietoisesti spermaränni ja täten hänet kuuluu kiinnittää virutuspenkkiin ja viruttaa kunnes nivelet irtoavat toisistaan äänekkäästi poksahdellen.

• Naisasialooseri1
        Pulveripää kirjoitti:

Kolmekymppinen nainen on parhaat päivänsä nähnyt jo ajat sitten ja sellainen nainen ei kelpaa nelikymppisille komistuksille. Jos mies ei saa naista se johtuu siitä, ettei ole tarjolla tarpeeksi tasokkaita naisia.

• Teoriamies
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Kolmekymppinen nainen on parhaat päivänsä nähnyt jo ajat sitten ja sellainen nainen ei kelpaa nelikymppisille komistuksille. Jos mies ei saa naista se johtuu siitä, ettei ole tarjolla tarpeeksi tasokkaita naisia.

Kolmekymppinen nainen on nainen parhaassa iässä. Ulkonäkö alkaa heikentymään, kun 35 ikävuotta on ylitetty, mutta vuodet 25-45 ovat sekä miesten että naisten elämän kukoistavimmat. Moni eläkeläinenkin elää hyvää elämää.

• Teoriamies

Seksimaanikot ovat valmiita mihin tahansa välittömästi, mutta suurin osa niistä paremman tason tyypeistä joita te täällä mainostatte, ei koe tarpeelliseksi säätää jokaisen halukkaan kanssa. Siitä on tutkimustakin, että kaikkein parhaimman näköiset harrastavat vähiten yhden yön juttuja, koska heillä on itsetuntoa vastustaa kaiken maailman koijareiden ehdotuksia.

Jos teiniprinsessan kimpussa on sata pervoa, hän ei näe niitä sataa tuhatta normaalia, jotka eivät häntä hännystele. Myöskin ne sata pervoa näkevät vain toisensa, eivätkä niitä normaaleja.

Olen mies. Olen nähnyt tuhansia hyvän näköisiä naisia elämäni aikana. Tunnen sellaisia myös paljon. Olen tottunut heihin. Formulakuskin markkina-arvoa heillä ei ole.

• Naisasialooseri1

Kyllä se on ilman tutkimuksiakin harvinaisen selvää, että oikeasti kauniit naiset eivät pilluaan jaa yhden yön jutuissa, siis oikeasti kauniit. Lutka on yleensä ruma, korkeintaan tavis, joka luulee olevansa hyvännäköinen.

• Teoriamies

Kerronpa teille muutaman muunkin asian, kun tunnen paljon ihmisiä noin niin kuin oikeassa elämässä. :) Suurin osa miehistä ei tiedä MA-teoriaa, eivätkä he tiedä omaa tasoaan kuin hyvin hämärästi aavistaen. He eivät koko ajan mieti mistä saisi naisen. Tekniikka, urheilu, politiikka, postimerkit, lihasten kasvatus ja lukemattomat muut asiat kiinnostavat miestä myös. Kaunis nainen kiinnostaa aina, mutta sillä ei ole mitään maagista valtaa ja yliotetta miehen mieleen.

Keskivertomies ei ymmärrä naisen ajattelutapaa kovin hyvin. Miesten maailma poikkeaa aikalailla naisten maailmasta. Jos ette usko, niin lukekaa ensin Tekniikan Maailmaa, ja sen jälkeen Me Naiset-lehteä. Miehet tunnistavat heti naisten hännystelijät, eli ne miehet jotka luuraavat baareissa ja keskittyvät muutenkin naisiin. Heistä erittyy tiettyä limanuljaskan tuntua, jonka jo pikkupoika tunnistaa. Heissä on kaiken näköisiä ja kokoisia miehiä. Jos nainen luulee, että nämä miehet edustavat kaikkia miehiä, että kaikilla miehillä on sama intohimo, niin pieleen menee.

• Musta on todella lohdullista, että suurin osa miehistä ei ajattele "palstatotuuksien" mukaisesti.

• Teoriamies
        Marrrnie kirjoitti:

Musta on todella lohdullista, että suurin osa miehistä ei ajattele "palstatotuuksien" mukaisesti.

Palstatotuuksissa on totuutta jonkin verran. Sen verran, että kun normaali mies tänne eksyy, hän kykenee omaksumaan palstan vääristyneen maailmankuvan. Muistan kun itse luin palstaa ensimmäisen kerran, niin tunnistin asioita oikeasta elämästä, mutta ihmettelin naisen nostamista jalustalle ja sitä epätoivoista seksimaanikon tyydyttymätöntä kiimaa, joka täällä tirisee joka toisessa kirjoituksessa.

Tämä koko ulkonäköön perustuva ehdoton ylivalta jokaiseen vastakkaisen sukupuolen edustajaan, eli "formulakuskin markkina-arvo", on suoraan sanottuna täyttä skeidaa. Yhdelläkään naisella ei ole koskaan ollut kyseisen kaltaista maagista otetta minuun. Ei edes silloin kun välillämme on ollut jotain.

• Teoriamies kirjoitti:

Palstatotuuksissa on totuutta jonkin verran. Sen verran, että kun normaali mies tänne eksyy, hän kykenee omaksumaan palstan vääristyneen maailmankuvan. Muistan kun itse luin palstaa ensimmäisen kerran, niin tunnistin asioita oikeasta elämästä, mutta ihmettelin naisen nostamista jalustalle ja sitä epätoivoista seksimaanikon tyydyttymätöntä kiimaa, joka täällä tirisee joka toisessa kirjoituksessa.

Tämä koko ulkonäköön perustuva ehdoton ylivalta jokaiseen vastakkaisen sukupuolen edustajaan, eli "formulakuskin markkina-arvo", on suoraan sanottuna täyttä skeidaa. Yhdelläkään naisella ei ole koskaan ollut kyseisen kaltaista maagista otetta minuun. Ei edes silloin kun välillämme on ollut jotain.

"mutta ihmettelin naisen nostamista jalustalle ja sitä epätoivoista seksimaanikon tyydyttymätöntä kiimaa, joka täällä tirisee joka toisessa kirjoituksessa. "

Tämän allekirjoitan vahvasti......tosin ei sekään väärin ole jos sen yhden yksilön nostaa enemmän tai vähemmän jalustalle, eli sen oman kumppanin, kunhan se on vastavuoroista, muuten se ei toimi ja kumppanuus/suhde ei ole terveellä pohjalla.......jeps, ja tiedän ettei ole kaikkien juttu, eikä tarvitse ollakaan, mutta ei tämä ole myöskään väärin.....molemmat tyylit ovat ihan yhtä hyväksyttäviä ja terveitä, sekä kaikki siltä väliltä, kunhan molemmat ovat aidosti näissä asioissa samanlaisia ja samalla taajuudella........jos taas ovat erillaisia, niin syyttely yms, ei ole ratkaisu vaan silloin pari ei ole "yhteensopiva".....

• Riiiiiiiiii
        Marrrnie kirjoitti:

Musta on todella lohdullista, että suurin osa miehistä ei ajattele "palstatotuuksien" mukaisesti.

Eikö olekin hauskaa huomata, että keskustelu tällä palstalla voi olla lähes normaalia, kun tietyt raakkujat eivät ole paikalla:)?

• Riiiiiiiiii kirjoitti:

Eikö olekin hauskaa huomata, että keskustelu tällä palstalla voi olla lähes normaalia, kun tietyt raakkujat eivät ole paikalla:)?

Kyllä. :D Eiköhän nekin tosin tänne vielä löydä... Mutta onneksi ovat helppoja sivuuttaa.

• Teoriamies

Sekin on ehkä hyvä todeta, että hyvällä ulkonäöllä voi saada ihmisen tunnetasolla koukutettua, eli eräällä tavalla valtaan. Siitä on paljon kirjallisuutta, niin uutta kuin vanhaakin. Kaikki nykyiset ja menneet kulttuurit tunnistavat ilmiön, koska käytännössä joka ainoa rakkauslaulu tämän maan päällä kuvaa ilmiötä tavalla tai toisella.

Mutta, tärkeää on huomata että jokainen vastaan tuleva kaunis nainen ei saa välittömästi miestä riippuvaiseksi itsestään. Yleensä se ottaa aikaa silloinkin kun niin tapahtuu. Jos nainen on saanut elämänsä aikana vaikka kymmenen miestä koukkuun, niin se ei tarkoita edelleenkään sitä että jokainen vastaan tuleva mies on koukutettavissa välittömästi.

Tietysti on ikävää kun tällä tavalla rikon illuusioita, mutta ihminen nyt vaan on sellainen, ettei se pysty olemaan rakkauden huumassa koko ajan ja jokaiseen seksipommiin. Ei pysty. Ei ole riittävästi kapasiteettia. Se että tällä foorumilla on turhautuneita testosteronipilvessä vaikeroivia ja elämää näkymättömiä miehiä, ei tarkoita että palstatotuudet pätevät normaalissa elämässä.

Jos te palstan vakkarit oikeasti sovellatte näitä juttuja irl, niin voin vakuuttaa että pieleen menee.

• lkgghs

(Ihastunut huokaus -ja syvä kumarrus..) Huoh.. -älä koskaan lähde pois tältä palstalta! Sun jutuilla riittää lukijoita..

• 5plus1

Valkoritarifemakko vetää palsta femakoita puoleensa:) Ole samaa mieltä ja nuole naisen persettä on paras tae päästä suosioon. Vielä kun omaa komean ulkonäön niin pillu kostu lopullisesti.

• Miksi kumarrus, eikö vieno, herkkä ja sievä niiaus olisi arvon leidille sopiva?.....ai niin ku se "ismi".....en muistanut, ettei niin voi tehdä enää... ;P

• Teoriamies

Nämä palstan väitteet ovat niin ovelasti punottuja, että täytyy oikein valita sanansa, jotta ne pystyy kumoamaan. :)
        Täällä on eräs miesnäkökulma vallalla. Väitän että me kaikki miehet tiedämme, keitä ne miehet ovat, jotka täällä avautuvat. Nämä ovat niitä tiettyjä tyyppejä, joita meillä kaikilla on kavereina. Oikeassa elämässä ei kehtaa sanoa heille niin kuin täällä sanoo. Arka aihe miesten kesken.

• jglkug
        MGTOW kirjoitti:

Miksi kumarrus, eikö vieno, herkkä ja sievä niiaus olisi arvon leidille sopiva?.....ai niin ku se "ismi".....en muistanut, ettei niin voi tehdä enää... ;P

Sievä niiaus ei ole tässä tapauksessa riittävä.. ;P Ovelasti ovat kyllä punottuja.. :)

• jglkug kirjoitti:

Sievä niiaus ei ole tässä tapauksessa riittävä.. ;P Ovelasti ovat kyllä punottuja.. :)

Oh....ai siitä syystä kumarrus....no sitten ymmärrän.....pelkäsin jo, että "niiauskin" olisi jo päässyt "kiellettyjen asioiden listalle"... ;D

Eikä sentään kaikkea mitä ei halua itse kuulla tai halua niistä asioista keskusteltavan ole "salaliittoa" tai "punottuja valheita"........osa on ja osa ei, sekä osassa jutuissa on yksi annos totuutta, yksi valhetta ja yksi jotain muuta, mutta tämä pätee moniin muihin mielipiteisiin, eikä pelkästään siihen yhteen ääripäähän.....

• suomalainenantaa

saahan alex;kin puolet kylännaisista vaikka on mustamies kuulemma pienimunainen ja ruikkii kintuille ,suomalaiset akat sanoo en anna rahasta HAH HAH

• kghgdh

Epäilemättä aika monen aivoissa käy nyt kova kuhina tämän ketjun ansiosta. UUTTA KETJUA pukkaa -tähän kun ei kukaan uskalla vastata!!!!!!!!!!! "Yllättävää.." :)

• Teoriamies

Niin, selvästi tämä on osunut ja uponnut!

• kghgdh

Älä.. :) Sä olet myös selkeästi nähnyt paljon vaivaa tämän eteen..

Varsinainen KLASSIKKO:

" Miehet tunnistavat heti naisten hännystelijät, eli ne miehet jotka luuraavat baareissa ja keskittyvät muutenkin naisiin. Heistä erittyy tiettyä limanuljaskan tuntua, jonka jo pikkupoika tunnistaa. Heissä on kaiken näköisiä ja kokoisia miehiä. Jos nainen luulee, että nämä miehet edustavat kaikkia miehiä, että kaikilla miehillä on sama intohimo, niin pieleen menee."

• Naisasialooseri1

Ensinnäkin olet YTM, joka saa naista halutessaan, joten tietenkään nuorella ja kauniilla naisella ei ole sinuun niin suurta valtaa, koska jos yksi lähtee menemään niin heti kohta tulee toinen tilalle kuin ratikoita Helsingissä, ei haittaa jos yhden missaa kun viiden minuutin päästä tulee toinen. Koskee kaikkia top10% miehiä, mutta siinä vaiheessa jos tasosi laskee niin muuttuu kyllä ääni kellossa ja naisilla on sinuun paljon enemmän valtaa. Uskon kyllä, että voisit kieltäytyä seksistä missin kanssa, koska sinulla on siihen varaa, menee täysin MAT:n mukaisesti siis.

Ihan sama asia kuin tuolla jo joku vertasi miljonääriin eli jos sellaisen tilille ilmestyy sata tonnia niin ei se paljon hetkauta ja miljonääri voi myös kieltäytyä tekemästä töitä 7000kk/palkalla, mutta jos hän menettäisi omaisuutensa niin tekisi kaikkensa että saisi noin kova palkkaisen duunin. Työtön taas olisi hurmiossa jos hänelle tarjottaisiin töitä tuolla palkalla.

Ja miljonääriä ei myöskään haittaa jos häviää vaikka pokeripöydässä muutaman kymppitonnin, ihan samalla tavalla kuin YT-miestä ei haittaa jos kaunis nainen lähtee kävelemään, koska tarjolla on lukuisia muitakin.

Mutta nuoren ja kauniin naisen MA on formulakuskin luokkaa vai väitätkö, että formulakuskin saa sitoutettua suhteeseen vähemmän kaunis ja ikääntynyt nainen? Ja väitätkö, että formulakuski kelpuuttaa panoksi muita kuin nuoria ja kauniita naisia?

Jos baariin menee nuori ja kaunis nainen ja formulakuski, niin kumpikin saa sieltä seksiseuraksi lähes kenet vaan, poikkeuksena tietysti kaltaisesi top5% YT-miehet, jotka ovat niin ylpeitä että näyttävät että heillä on varaa kieltäytyä seksistä nuoren ja kauniin naisen kanssa sekä naiset, jotka esittävät ettei formulakuski muka kiinnosta.

Nuorella ja kauniilla naisella on myös parisuhde MA formulakuskin luokkaa. Jos kumpikin laittaa nettiin profiilin jossa etsii vakavaa parisuhdetta, niin vastauksia tulee suurin piirtein yhtä paljon. Enkä puhu todellakaan nyt suomalaisista naisista, vaan oikeasti kauniista naisista.

Ja oikesti kauniita naisia ei todellakaan ole Suomessa lukemattomia kuten tuolla väität, väitteesi on naurettavaa pillun nuoleskelua.

Kauniita naisia on suomessa vain pienenpieni promille koko naisväestöstä, itse muista nähneeni oikeasti kauniin naisen viimeeksi noin 1,5 vuotta sitten, eikä ollut ihan suomalaista syntyperää kyllä hänkään.

Tästäkin huolimatta suomen rajojen sisäpuolella nuorella naisella on se formulakuskin seksimarkkina-arvo eli saa yhtä helposti seksiä

• 17plus19

Erittäin hyvin kiteytetty!

• Teoriamies

Olet Naisasialooseri väärässä. Kaikki miehet haluavat ensisijaisesti suurin piirtein itsensä ikäisiä naisia. Nuoret miehet eivät juuri koskaan mene naimisiin vanhojen naisten kanssa, koska kuolema lähestyy vanhaa naista, sekä dementia, ynnä muu toimintakyvyttömyys. Siitä syystä heitä ei haluta sitouttaa parisuhteeseen.

En tiedä olenko ytm, vai atm, vai evvkm, mutta sen verran on ikää jo plakkarissa, että myönnän toki muiden ihmisten, myös naisten, mielipiteiden ja kohtelun vaikuttaneen siihen miten itseni näen, ja miten maailman näen.

En siis yritä tehdä tyhjäksi sitä tosiasiaa, että torjutuksi tuleminen niiden syiden vuoksi, johon itse ei voi vaikuttaa, saattaa aiheuttaa palstallakin havaittavaa katkeruutta. Kaikki kulttuurit kuitenkin tuomitsevat sen, että katkera ihminen asettuu yhteiskuntaa vastaan ja pyrkii vahingoittamaan muiden ihmisten elämää. Sisäinen logiikkaa tässä asiassa on se, että mikäli ihmistä pidetään ominaisuuksiensa vuoksi esimerkiksi seksuaalisesti kelpaamattomana, tekee hän katkeruudellaan itsensä vieläkin turhemmaksi ja jopa vaaralliseksi.

Jos tällainen mies joutuu jokaisen vastaan tulevan kaunokaisen lumoon, niin onhan se erikoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      127
      2790
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      244
      2455
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1658
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      189
      1538
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      59
      1482
    6. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      75
      1163
    7. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1138
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      39
      1119
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1002
    10. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      288
      970
    Aihe