Ollaan tämän kyseisen miehen kanssa pidetty yhtä vajaa 2 vuotta. Vähän reilu vuosi sitten kysyin häneltä, että mikä tämä meidän tilanne on. Silloin hän sanoi, että ei ainakaan vielä halua mitään suhdetta aikaisempien suhteiden vuoksi. Annoin asian olla, vaikka sattui kovasti. Jatkoimme kuitenkin "tapailua".
Jouduin pakolla muuttamaan omasta kodistani tämän vuoden alussa, jolloin hän ehdotti muuttoa hänen luokseen. Mietin pitkään mitä teen. Tällä hetkellä asun hänen luonaan, mutta minua on alkanut vaivaamaan kunnolla tämä epätietoisuus. Itse välitän hänestä tosi paljon, mutta en tiedä mitä hän ajattelee. Ehdottaisiko hän muuttoa hänen luokseen, jos häntä ei kiinnostaisi?
Olen miettiny pääni puhki, ja pelkään pahinta.. Hän viettää kuitenkin suurimman osan vapaa-ajastaan kavereidensa kanssa, ja puhuminen hänen kanssaan vakavista asioista on hyvin vaikeaa.. Enkä itse uskalla asiasta kysyä, koska pelkään että häntä ei kiinnosta. Romahtaisin aivan täysin, minä hölmö kun olen mennyt rakastumaan.. Tiedän, olen itse kaivanut omaa kuoppaa, kun suostuin muuttamaan hänen luokseen kysymättä suhteemme tasoa.. Jos hän haluaakin olla vain kämppis.. Tai jos hänellä onkin toinen nainen kiikarissa?
Onko muilla kokemuksia? Ajatuksia?
Epätietoisuus
Turhaanrakastunut
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1322853SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän561865Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava901820Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3011780Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --201634Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291332Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291299Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1161205Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411102RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041052