Ujous on suurin syy että ei saa pillua. Ätmit ei uskaltais mennä juttelee naiselle joten eivät voi mitenkään tutustua naisiin. Yksi kaverini on tosi ujo eikä juttele naisille vaikka olen vienyt sitä baariin monta kertaa.
Ätmit on ujoja eikä rumia
26
<50
Vastaukset
- niinseon--
niin se on
- mies.ja.nainen.pelottaa
kuulemma neteissä sama juttu kun pitäisi tavata niin monella menee pupu pöksyyn ja kuulemma naiset pitkittää tapaamista tai ei vastaa enään sen jälkeen kun tapaaminen pelottaa vaikka monilla seksi treffeillä käynyt ja useiden kanssa sekstaillut niin silti pelottaa kiva mies
Miehet tekevät aloitteita ujoille naisille, mutta naiset eivät tee aloitteita ujoille miehille.
- helpporahahahhah
yksi maksullinen sanoi kun tuli arabi naimaan kaks työntöä ja lenti alkoi kuulemma naurattamaan mutta ei uskaltanut
Naiset on ujoja kun eivät uskalla tavata meitä kunnollisia miehiä
- Neitonen30
Miehet iskee kännissä naisia ja se on minusta säälittävää
No sehän osu kuin nakutetu. Tunnustan. :D
- mies.mies-
Pillun saaminen ei ole naamasta kiinni
- komea_ätmi
Totta. Minä olen komea ätmi, josta naiset aluksi kiinnostuu, mutta kun huomaavat että itsetuntoni on huono ja olen muutenkin epävarma naisten kanssa enkä osaa käsitellä heitä miehekkään dominoivasta, niin he menettävät kiinnostuksensa ja joskus ihastus suorastaan muuttuu inhoksi.
Epäilen, että naiset vaan ajattelevat, ettet pidäkään heistä kun et vie asiaa eteenpäin. Etteivät kelpaakaan.
Ei ole totta.
Olen ruma, mutta en ujo. Rumuudesta ätmiys ainakin minun osallani johtuu.
Ytm kaverini ovat saaneet naisia tekemättä itse mitään ja heistä osa on todella ujoja ja muutenkin sosiaalisesti täysin onnettomia.
Luonteella taitaa olla eniten merkitystä jos on jotain ktm tasoa. Silloin ei tule saman tien hylätyksi ulkonäön takia, mutta ei ole myöskään niin komea ja suosittu ettei luonteella ja käytöksellä olisi mitään merkitystä.
Voisi sanoa että uskallus jutella ja se mitä juttelee on osa pelimiestaitoja. Ytm on saanut niin hyvät kortit että voittaa pelaamattakin. Atm on saanut niin huonot kortit, ettei hyvilläkään pelitaidoilla voi voittaa. Ainoastaan keskitason miehen korteilla tarvitaan pelimiestaitoja.- kiinni.jäi
Onko super-atm eATMe? Hah.
- dgsafasdgsf
super-atm kirjoitti:
mikä?
vanha palstanmimerkki
- CarmillaK
Olen kyllä tuntenut komistuksiakin, joilla on se luonteen epächarmaava habitus johtanut hyvinkin pitkiin kuiviin kausiin.. ulkonäkö edes siedettävän habituksen kanssa on tietysti jo ihan eri juttu.
CarmillaK kirjoitti:
Olen kyllä tuntenut komistuksiakin, joilla on se luonteen epächarmaava habitus johtanut hyvinkin pitkiin kuiviin kausiin.. ulkonäkö edes siedettävän habituksen kanssa on tietysti jo ihan eri juttu.
He eivät varmasti ole olleet komeimpia.
- CarmillaK
super-atm kirjoitti:
He eivät varmasti ole olleet komeimpia.
Kovin harva on.
CarmillaK kirjoitti:
Kovin harva on.
Ei ainakaan jos naisilta kysytään. Naisten mielestä 80 % miehistä on keskimääräistä rumempia.
- aikuinenmies-
Jospa naiset ei olisi niin tylyjä niin mihet uskaltais lähestyä.
- S-ääliö
Koska yleensä ovat vain umpikänniset ääliöt jotka lähestyvät, siksi varuillaan.
- odotusarvo.haitallinen
Todennäköisyys, että nainen kiinnostuisi jostain mistä haluan jutella, olisi sinkku ja suhtautuisi lähestymiseen positiivisesti, on niin häviävän pieni, ettei laskennallisesti kannata.
- vuoroinvieraissa
Sama onkelma oli kaverillanikin, kun lähdimme yhdessä 1969 töihin Ruotsiin. Sanoivat että finnejävelit on kovin ujoja, eivät saa pillua. Ja suomalaisille naisille myös, että eivät saa kyrpää, kun ujoja.
- kurppa-nainen
Kokemattomat ätmit on lyhyitä ja paksuja ja työttömiäkin vielä. Kukaan nainen ei halua työtöntä ja rahatonta miestä joka makailee kotona. Nainen haluaa matkustella ja käydä ravintoloissa ja vaikka missä eikä ätmeillä ole varaa viedä naista edes elokuviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1272770Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2442425Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j631645Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1891528- 581454
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa751153Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751128- 391109
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391002Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M288960