Jätin mieheni

miehetontyhmiä

Mieheni oli tyhmä raha-asioissa. Tuhlasi rahansa jo ennen kun se oli tilillä lainaamalla kavereiltaan rahaa korkoa vastaan. Viimeinen pisara oli kun oli saamassa perintöä ja lainasi kaveriltaan 3000 euroa, maksaen 5000 euroa takaisin kaverille.

Eli 2000 euroa korkoa 2 kk ajalta. En ole moista tyhmyyttä nähnyt ikinä, ei tajua rahasta mitään. Nyt sillä on vuokrat maksamatta ja velkaa paljon ja kinuaa minulta rahaa facebookissa mutta laitoin osoitteeni salaiseksi. En olisi tiennyt mitään ellei toinen mies kaveri olisi kertonut. Parempi sen elää omaa elämää ja minä elän omaani.

3

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyhääääää

Oikein tehty. En ole itsekään ihan viisain raha-asioissa, mutta sepä oma ongelma. Kavereilta en pummaa mitään kun ne ei oo pankkeja. No joskus jonkun vitosen lainannu ilman korkoa tupakan ostoon. Reilua :)

• Nainen43hki

Täällä samankaltaisia kokemuksia. Ex mies otti vippejä kavereiltaan ja sitten tilipäivänä rahat meni kaverien velkoihin, monesti sille ei jäänyt edes ruokaan rahaa ja sitten joutui lainaa kavereiltaan jotka pyysivät 100% korkoja. Tein siitä ilmoituksen poiliisille koska se on kiskontaa ja mieheni huusi mulle että en saa puuttua sen asioihin. Poliisi kiinnostui ja se yks kaveri tuomittiin maksamaan rahat takas ja sain siltin haukkuja ja huutoja ja uhkailuja ja mieheni sai kavereiltaan uhkailuja. Tein sille palveluksen mutta sain vain haukkuja.

• mekkk

Jos olen josku lainannut joltain rahaa niin korkoja ei maksella niin helpottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe