Jätin mieheni

miehetontyhmiä

Mieheni oli tyhmä raha-asioissa. Tuhlasi rahansa jo ennen kun se oli tilillä lainaamalla kavereiltaan rahaa korkoa vastaan. Viimeinen pisara oli kun oli saamassa perintöä ja lainasi kaveriltaan 3000 euroa, maksaen 5000 euroa takaisin kaverille.

Eli 2000 euroa korkoa 2 kk ajalta. En ole moista tyhmyyttä nähnyt ikinä, ei tajua rahasta mitään. Nyt sillä on vuokrat maksamatta ja velkaa paljon ja kinuaa minulta rahaa facebookissa mutta laitoin osoitteeni salaiseksi. En olisi tiennyt mitään ellei toinen mies kaveri olisi kertonut. Parempi sen elää omaa elämää ja minä elän omaani.

3

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyhääääää

Oikein tehty. En ole itsekään ihan viisain raha-asioissa, mutta sepä oma ongelma. Kavereilta en pummaa mitään kun ne ei oo pankkeja. No joskus jonkun vitosen lainannu ilman korkoa tupakan ostoon. Reilua :)

• Nainen43hki

Täällä samankaltaisia kokemuksia. Ex mies otti vippejä kavereiltaan ja sitten tilipäivänä rahat meni kaverien velkoihin, monesti sille ei jäänyt edes ruokaan rahaa ja sitten joutui lainaa kavereiltaan jotka pyysivät 100% korkoja. Tein siitä ilmoituksen poiliisille koska se on kiskontaa ja mieheni huusi mulle että en saa puuttua sen asioihin. Poliisi kiinnostui ja se yks kaveri tuomittiin maksamaan rahat takas ja sain siltin haukkuja ja huutoja ja uhkailuja ja mieheni sai kavereiltaan uhkailuja. Tein sille palveluksen mutta sain vain haukkuja.

• mekkk

Jos olen josku lainannut joltain rahaa niin korkoja ei maksella niin helpottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1607
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1562
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1128
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      931
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      914
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      765
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      620
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      617
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      597
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe