Yöpakkaset yllätti

Vuotavasäiliö

Oli jo niin lämpimiä päiviä, vaan yöpakkaset pääsivät yllättämään. Tyhjennyshanan sulkeminen aiheutti harmaakusisäiliön jäätymisen ja halkeamisen, mikä neuvoksi.

11

53

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkakoti

ota se välistä pois ja laita suoraputki ulos .Asuntovaunussa säiliö on helpompi vaihtaa kun asuntoautossa.

• Tyäeläkeläinen

Mulla on Hymmerimoppiilissa suvella säiliö aina auki, mukava lorotella lavuaariin.

• 10Kipinä

Joo mukava pestä naamaa sitten aamulla, tulee partaveden tuoksu samalla.

• miinukselle.menee

Eihän siitä selviä kuin säiliön vaihdolla. Voit tietysti kysyä irtosäiliön käsissä, että mitä muovihitsaus maksaisi, mutta tuskinpa rahallisestikaan kannattaa. Tuo letkunpätkä väliin irtosäiliö voi olla ihan toimiva keino ja lisäksi edullinen.
      Ei maaliskuussa vielä pitäisi yöpakkaset yllättää ketään aikuista ihmistä, sillä niitä tulee varmuudella vielä huhtikuussakin.

• Rumatikillä

Joko on uskalikkoja lähtenyt Pääsiäisenä puhaltelemaan Rumatikillä?

• Ilmatlämpenee

Rumatikin käyttäjillä ei ole vaaraa kusien jäätymisestä kun lähtevät vasta vappuna liikkeelle.

• Vain mielisairas pissii harmaavesisäiliöön, sitä varten on olemassa ihmisille muu paikka, ruskeavesi säiliö!

Trumalla voi lähteä retkeilemään vaikka 20 asteen pakkasilla ja kävella auton käytävää paljasjaloin. Tuo teidän rumatikki vitsailunne saattoi olla vitsiksi sopiva joskus vuosia sitten mutta nyt se vain näyttää typeryytenne kun uusi ajatus ei pysty moista syrjäyttämään.

Jos moista "vitsiä" toistaa kaksi kertaa niin siinä on varmasti tarpeeksi ja kolmas kerta antaa aiheen epäillä kirjoittajan apukoulutaustaa.

• Tyäeläkeläinen

Mulla on Rumatikki Hymmermopiilissa, ottetaan varmapäälle, vasta Vappuna reissuun. Kustaan lavuaariin, säästyy portapotintyhjennysreissut

• karavnaamari

Vielä tuotanoin kun touhuaa tällä halvemmalla Rumatikillä , on vähemmän velkaa kun keskuslämmittäjillä, pystyn ostamaan Vironputeleita ja tarjoamaan naapureille joskus pääseeparinvaihtoon.

• Reinohöpöttäjä_Joksu

Tuu minulle ja Reinolleni kolmanneksi pyöräksi. Nyt meillä on vaan ollut kolmantenapyöränä pyöräpotkurini täällä Kuopiossa.

• Lavuaariin

Kalja ainakin kusettaa niin hirveästi, että yhtenään pitäisi olla kemsaa tyhjentämässä, jos pyttyyn kusisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6133
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3396
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3315
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      265
      2052
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1636
    10. 6
      1398
    Aihe