Liljalaakson Timpalle kysymys

Utelias_tiedustelee

Onko sinulla mitään yhteisiä harrastuksia vanhimman poikasi, Bicky Juniorin kanssa?

6

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivusta_vastailija

Toki. Bicky jr. riehuu päiväkodissa, Timppa selittelee asiaa. Bicky jr. varastaa naapurin kiltin pojan lelun, Timppa käy palauttamassa. Paljon on tällaisia harrastuksia, joihin isä ja poika osallistuvat kumpikin tavallaan.

• Eikös Bicky jr. ole vähintään yläasteella tai lukiossa? Ainakin joulupyhien aikaan itse Bicky Royal kertoi mulle ostaneensa pojalleen lahjaksi tatuointiliikkeen lahjakortin, jonka hän sanoi vieneensä pojalle jouluaattona, kun kävi kylässä Timpan perheen luona:))

Bicky jr. oli myös mielissään, kun sai nähdä Timpan sijaan oikeaa isäänsä:)

• narratologiaa
        DarkFear kirjoitti:

Eikös Bicky jr. ole vähintään yläasteella tai lukiossa? Ainakin joulupyhien aikaan itse Bicky Royal kertoi mulle ostaneensa pojalleen lahjaksi tatuointiliikkeen lahjakortin, jonka hän sanoi vieneensä pojalle jouluaattona, kun kävi kylässä Timpan perheen luona:))

Bicky jr. oli myös mielissään, kun sai nähdä Timpan sijaan oikeaa isäänsä:)

Kukaan ei ylläty siitä, että DarkFear puhuu trollihahmoista tarinauniversumin sisältä käsin.

• narratologiaa kirjoitti:

Kukaan ei ylläty siitä, että DarkFear puhuu trollihahmoista tarinauniversumin sisältä käsin.

Mistä trollihahmoista? Itse Bicky Royal-mies mulle näin kertoi, kun keskustelin täällä hänen kanssaan joulun alla ja sitten vielä joulun jälkeen kysyin, että miten hänen joulunsa oli mennyt.

• Aika vaikeaa on löytää yhteistä säveltä sen pojan kanssa :(

Kerran kuulin että hän puhui kaverinsa kanssa telaketjuista, joten minulla tuli välittömästi mieleen oma harrastukseni heidän ikäisenä eli panssarivaunujen pienoismallien rakentelu. Koko homma osoittautui kuitenkin perättömäksi ja kyse olikin jostain hÛÛÛmeesta. Oivoi...

• luunmurskaaja_kake

Ei se mitään huumetta ole, samaa tavaraa kuin ne Xanor 0,25:set mitä sun työterveyslääkäri määräsi sulle. Vähän jytympää tavaraa vain. Huhhuh että muuten kolisi kun vetäsin just parit telarit nokkaan. Ai niin, kerro Minttu-Petterille terveisiä iskältä! Häh häh häÄ!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      18744
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      68
      5705
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      5287
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      37
      5166
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      38
      5001
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      77
      4909
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4443
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4117
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      49
      3413
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3095
    Aihe