Liljalaakson Timpalle kysymys

Utelias_tiedustelee

Onko sinulla mitään yhteisiä harrastuksia vanhimman poikasi, Bicky Juniorin kanssa?

6

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivusta_vastailija

Toki. Bicky jr. riehuu päiväkodissa, Timppa selittelee asiaa. Bicky jr. varastaa naapurin kiltin pojan lelun, Timppa käy palauttamassa. Paljon on tällaisia harrastuksia, joihin isä ja poika osallistuvat kumpikin tavallaan.

• Eikös Bicky jr. ole vähintään yläasteella tai lukiossa? Ainakin joulupyhien aikaan itse Bicky Royal kertoi mulle ostaneensa pojalleen lahjaksi tatuointiliikkeen lahjakortin, jonka hän sanoi vieneensä pojalle jouluaattona, kun kävi kylässä Timpan perheen luona:))

Bicky jr. oli myös mielissään, kun sai nähdä Timpan sijaan oikeaa isäänsä:)

• narratologiaa
        DarkFear kirjoitti:

Eikös Bicky jr. ole vähintään yläasteella tai lukiossa? Ainakin joulupyhien aikaan itse Bicky Royal kertoi mulle ostaneensa pojalleen lahjaksi tatuointiliikkeen lahjakortin, jonka hän sanoi vieneensä pojalle jouluaattona, kun kävi kylässä Timpan perheen luona:))

Bicky jr. oli myös mielissään, kun sai nähdä Timpan sijaan oikeaa isäänsä:)

Kukaan ei ylläty siitä, että DarkFear puhuu trollihahmoista tarinauniversumin sisältä käsin.

• narratologiaa kirjoitti:

Kukaan ei ylläty siitä, että DarkFear puhuu trollihahmoista tarinauniversumin sisältä käsin.

Mistä trollihahmoista? Itse Bicky Royal-mies mulle näin kertoi, kun keskustelin täällä hänen kanssaan joulun alla ja sitten vielä joulun jälkeen kysyin, että miten hänen joulunsa oli mennyt.

• Aika vaikeaa on löytää yhteistä säveltä sen pojan kanssa :(

Kerran kuulin että hän puhui kaverinsa kanssa telaketjuista, joten minulla tuli välittömästi mieleen oma harrastukseni heidän ikäisenä eli panssarivaunujen pienoismallien rakentelu. Koko homma osoittautui kuitenkin perättömäksi ja kyse olikin jostain hÛÛÛmeesta. Oivoi...

• luunmurskaaja_kake

Ei se mitään huumetta ole, samaa tavaraa kuin ne Xanor 0,25:set mitä sun työterveyslääkäri määräsi sulle. Vähän jytympää tavaraa vain. Huhhuh että muuten kolisi kun vetäsin just parit telarit nokkaan. Ai niin, kerro Minttu-Petterille terveisiä iskältä! Häh häh häÄ!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2533
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2367
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1059
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      819
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe