Onko sinulla mitään yhteisiä harrastuksia vanhimman poikasi, Bicky Juniorin kanssa?
Liljalaakson Timpalle kysymys
6
<50
Vastaukset
- sivusta_vastailija
Toki. Bicky jr. riehuu päiväkodissa, Timppa selittelee asiaa. Bicky jr. varastaa naapurin kiltin pojan lelun, Timppa käy palauttamassa. Paljon on tällaisia harrastuksia, joihin isä ja poika osallistuvat kumpikin tavallaan.
Eikös Bicky jr. ole vähintään yläasteella tai lukiossa? Ainakin joulupyhien aikaan itse Bicky Royal kertoi mulle ostaneensa pojalleen lahjaksi tatuointiliikkeen lahjakortin, jonka hän sanoi vieneensä pojalle jouluaattona, kun kävi kylässä Timpan perheen luona:))
Bicky jr. oli myös mielissään, kun sai nähdä Timpan sijaan oikeaa isäänsä:)- narratologiaa
DarkFear kirjoitti:
Eikös Bicky jr. ole vähintään yläasteella tai lukiossa? Ainakin joulupyhien aikaan itse Bicky Royal kertoi mulle ostaneensa pojalleen lahjaksi tatuointiliikkeen lahjakortin, jonka hän sanoi vieneensä pojalle jouluaattona, kun kävi kylässä Timpan perheen luona:))
Bicky jr. oli myös mielissään, kun sai nähdä Timpan sijaan oikeaa isäänsä:)Kukaan ei ylläty siitä, että DarkFear puhuu trollihahmoista tarinauniversumin sisältä käsin.
narratologiaa kirjoitti:
Kukaan ei ylläty siitä, että DarkFear puhuu trollihahmoista tarinauniversumin sisältä käsin.
Mistä trollihahmoista? Itse Bicky Royal-mies mulle näin kertoi, kun keskustelin täällä hänen kanssaan joulun alla ja sitten vielä joulun jälkeen kysyin, että miten hänen joulunsa oli mennyt.
Aika vaikeaa on löytää yhteistä säveltä sen pojan kanssa :(
Kerran kuulin että hän puhui kaverinsa kanssa telaketjuista, joten minulla tuli välittömästi mieleen oma harrastukseni heidän ikäisenä eli panssarivaunujen pienoismallien rakentelu. Koko homma osoittautui kuitenkin perättömäksi ja kyse olikin jostain hÛÛÛmeesta. Oivoi...- luunmurskaaja_kake
Ei se mitään huumetta ole, samaa tavaraa kuin ne Xanor 0,25:set mitä sun työterveyslääkäri määräsi sulle. Vähän jytympää tavaraa vain. Huhhuh että muuten kolisi kun vetäsin just parit telarit nokkaan. Ai niin, kerro Minttu-Petterille terveisiä iskältä! Häh häh häÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1048706
- 936660
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636459Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345201Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634367- 553481
- 503345
- 513062
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886