Liljalaakson Timpalle kysymys

Utelias_tiedustelee

Onko sinulla mitään yhteisiä harrastuksia vanhimman poikasi, Bicky Juniorin kanssa?

6

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivusta_vastailija

Toki. Bicky jr. riehuu päiväkodissa, Timppa selittelee asiaa. Bicky jr. varastaa naapurin kiltin pojan lelun, Timppa käy palauttamassa. Paljon on tällaisia harrastuksia, joihin isä ja poika osallistuvat kumpikin tavallaan.

• Eikös Bicky jr. ole vähintään yläasteella tai lukiossa? Ainakin joulupyhien aikaan itse Bicky Royal kertoi mulle ostaneensa pojalleen lahjaksi tatuointiliikkeen lahjakortin, jonka hän sanoi vieneensä pojalle jouluaattona, kun kävi kylässä Timpan perheen luona:))

Bicky jr. oli myös mielissään, kun sai nähdä Timpan sijaan oikeaa isäänsä:)

• narratologiaa
        DarkFear kirjoitti:

Eikös Bicky jr. ole vähintään yläasteella tai lukiossa? Ainakin joulupyhien aikaan itse Bicky Royal kertoi mulle ostaneensa pojalleen lahjaksi tatuointiliikkeen lahjakortin, jonka hän sanoi vieneensä pojalle jouluaattona, kun kävi kylässä Timpan perheen luona:))

Bicky jr. oli myös mielissään, kun sai nähdä Timpan sijaan oikeaa isäänsä:)

Kukaan ei ylläty siitä, että DarkFear puhuu trollihahmoista tarinauniversumin sisältä käsin.

• narratologiaa kirjoitti:

Kukaan ei ylläty siitä, että DarkFear puhuu trollihahmoista tarinauniversumin sisältä käsin.

Mistä trollihahmoista? Itse Bicky Royal-mies mulle näin kertoi, kun keskustelin täällä hänen kanssaan joulun alla ja sitten vielä joulun jälkeen kysyin, että miten hänen joulunsa oli mennyt.

• Aika vaikeaa on löytää yhteistä säveltä sen pojan kanssa :(

Kerran kuulin että hän puhui kaverinsa kanssa telaketjuista, joten minulla tuli välittömästi mieleen oma harrastukseni heidän ikäisenä eli panssarivaunujen pienoismallien rakentelu. Koko homma osoittautui kuitenkin perättömäksi ja kyse olikin jostain hÛÛÛmeesta. Oivoi...

• luunmurskaaja_kake

Ei se mitään huumetta ole, samaa tavaraa kuin ne Xanor 0,25:set mitä sun työterveyslääkäri määräsi sulle. Vähän jytympää tavaraa vain. Huhhuh että muuten kolisi kun vetäsin just parit telarit nokkaan. Ai niin, kerro Minttu-Petterille terveisiä iskältä! Häh häh häÄ!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      104
      8706
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6660
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6459
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5201
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4367
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3481
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3345
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3062
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2902
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2886
    Aihe