Työpaikalla siirrellään työaikoja monta kertaa, eikä ilmoiteta uusia aikoja minulle, vaikka luvataan ilmoittaa. Tulin työpaikalle tunnin myöhässä, koska työaika oli siirtynyt tunnin aikaisemmaksi. Työnantaja vittuili. Olisi pitänyt lukea paikallislehdestä muutokset. Ei minulla ole rahaa tilata paikallislehteä. Sähkölaskuakaan en pysty maksamaan ajallaan. Köyhä ei rikastu Suomessa työtä tekemällä.Työpaikan nettisivulla on väärä aika.
Työnantaja sählää ja vittuilee
4
421
Vastaukset
- takatukkainen
Vittuile takaisin lukemalla ääneen alan työehtosopimuksen pykälät työvuoroluettelon tietoon saattamisesta ja muuttamisesta ja kysymällä mikä ennalta arvaamaton tapahtuma oli esteenä työpaikan tuotanto-, palvelu- tai muun toiminnan järjestelyille niin, että työpaikan toiminta pitää turvata muuttamalla yksipuolisesti ennalta ilmoitettua työvuoroluetteloa mutta kuitenkin jättää varmistamatta, että muutosilmoitus tavoittaa työntekijän. Jos työehtosopimuksessa ei ole työvuoroluetteloa koskevia pykäliä, niin lue työaikalain 35 §.
https://www.pam.fi/uutiset/uutinen/2013/06/tyovuorolistan-muuttaminen-ja-laatiminen-kesalla.html pätee muulloinkin kuin kesällä. - hoit-su
Työvuoromuutokset lehdessä???
- Juhlissa
hoit-su: Lehtijuttu on täyttä totta. Olen työharjoittelija. En ole oikeassa työsuhteessa oleva työntekijä. Hyvä on esimiehen vittuilla, kun työpaikan työntekijöillä on sähköinen kalenteri sisäisessä tietoverkossa. Siellä tieto on aina ajantasalla. Kalenteriin pääse miltä tahansa tietokoneelta tai älypuhelimelta. Kun oli luppoaikaa Esimies näytti millainen se sähköinen kalenteri on. Kun asiakkaalle pitää varata aikaa, niin sieltä näkee onko työntekijä(t) ehdotetulla ajalla jo varattu muihin töihin ja onko tarvittavat tilat vapaat. Harjoittelijoille ei anneta salasanoja. Tiedonkulku on joukkotiedotuksen varassa(työpaikan nettisivut/Facebook/paikallislehti/ilmoitustaulu).
- iiiiii
Kun ollaan töissä niin työnantaja odottaa että tehdään töitä. Ei muuta lisättävää.
kukkaan ei koskaan vituillu että olisin vetkutellu jostain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915