Söikö jeesus yllätysmunia viimeisellä ehtoollisella.
Kun haitte jeesuksen haudasta yöllä, näkikö kukaan.
saatteko paljon suklaamunia pääsiäisenä
5
<50
Vastaukset
- muna-haukka
Sveitsiläinen valkosuklaa muna on tosi hyvää. Mulle ainakiin siittä riittää ihan koko pääsiäiseksi, kun se on niin iso. Ole nyt edes hieman kateellinen mun isosta munasta.
- ristiinnaulitunjuhlaa
Jeesus nousi kuolleista ihan itse.
- siellämunaa
Meehän tutkimaan pääsiäismunia helsingin vuosaaren KALVIKIN niemeen Sofia keskukseen . Siellä on muniensyöntikilpailut pääsiäisenä . Sofia.fi
- mummun-munien-etsijä
Jos sitä piiskallista munaa pitäisi etsiä, niin kyllä me sitten menisin mieluiten Ouluun, se voisi olla ihan hyvää. Kuopiossa taitaakin sitten olla tarjolla vain löysää mämmiä.
- menkkaränkkä
En syö enkä vastaanota minkäänlaisia munia en pääsiäisenä enkä muunakaan aikana.Ja viimeiseksi suklaisia.
Ja montaa muutakaan asiaa jeesus ei tehnyt niistä lisää raamatussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672435- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww801263EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111182- 79885
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19880- 44723
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta92712Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe27699- 30676