Pääsiäis viikonloppu

Mitkäs on teidän pääsiäis suunnitelmat? Aiotteko mennä iskemään naisia/miehiä baariin vai mitä teette?
10<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

Ajattelin ajella munankarvani vielä tänään ja sitten ajattelin etsiskellä netistä panoseuraa.

Äänestä

Menen etsimään pääsiäismunaa baarista. Kyllä minä löydän jonkun nuoren varatun miehen jolle annan.

Äänestä

Juopottelen ja se on naisten vika koska juon yksinäisyyteen.

Äänestä

Nainen tulee huomenna luokseni yö kylään.Menemme kyllä baariin sitä ennen ja ehkä elokuviinkin.

Äänestä

Itse menen baarista etsimään varattuja pääsiäspupuja.

Äänestä

Yksin kämpillä kattelen, sarjoja, pelaan videopelejä, vähän treenaan käsipainoilla jne ja mahdollisesti käväsen lenkilläkin. Siinäpä se. Olen 39v ikisinkku-ultra-atm.

Äänestä

Olen tämän tulevan viikonloput hotellissa ryyppäämässä 3 päivää, ja etsin panoseuraa molemmista sukupuolista ;) ja baariin menen ehket Lauantaina.

Äänestä

Pari kiinnostavaa keikkaa olisi ollut. Mutta lupasin jo käydä vanhempien luona, kun en ole käynyt joulun jälkeen.

Äänestä

Ei baarissa ole kunnon naisia.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Kyselijä- kirjoitti:

Mitkäs on teidän pääsiäis suunnitelmat? Aiotteko mennä iskemään naisia/miehiä baariin vai mitä teette?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu