Niinhän siinä kävi........ nyt suvakit ovat kadonneet taivaan tuuliin!!
OVATKO HE JÄRKIINTYNEET KUN MAAILMALLA PAUKKUU ???? toivotaan ettei Suomessa .. silloin suvakit ovat vasta helisemässä !!
Suvakit katuneet jo "terve-tuloa kylttejä" !
9
50
Vastaukset
- pelottaako-jo
Heh. Mahtaa se suvakeilla vituttaa jos puhkeaa sisällissota ja alkaa suvakki-jahti. Näin voi hyvinni käydä kun pinna varsinkin Saksassa jossain vaiheessa loppuu.
- 90jkhi
niin, muistuu varmaan mieleen kaikille, ketkä olivat järkkämäässä unelmaa ja welcome refugeetä yms. netti ei unohda
- hakupäälle
Nyt pitäisi heidän äkkiä laatia uusia kylttejä, eihän tästä muuten mitään tule. Finnair lentämään nonstoppina suoraan Turkista miehiä. Ja kesällä odotamme innokkaasti näkevämme tervetuliaisjuhlia, nyt on jo kokemusta sellaisia järjestää. Ja kaiken tietysti kruunaa läpi Helsingin kulkeva lutkamarssi, jonka avulla kotoutus tapahtuu sekunneissa.
- hakupiällä
Mitä mieltä tästä ilmoituksesta olette??
http://static.mvlehti.net/uploads/2016/01/spr_jakaa_pillua.jpg - suvakkionpaskaa
hakupiällä kirjoitti:
http://static.mvlehti.net/uploads/2016/01/spr_jakaa_pillua.jpgSiinä suvakin ja spr:n koko kuva toiminnasta. Idiootti päässyt kuvaan koko typeryydessään. Kukahan tuonkin horon aviomies on, jos sillä nyt edes sellaista on. Eihän noilla suvakeilla yleensä kyllä ole, koska eihän ne kenellekkään kunnon suomalaiselle kelpaa.
- MielikuvituksenVoima
hakupiällä kirjoitti:
http://static.mvlehti.net/uploads/2016/01/spr_jakaa_pillua.jpgmv-paska koko typeryydessään
- SPR-vosut
MielikuvituksenVoima kirjoitti:
mv-paska koko typeryydessään
Olisipa vain mielikuvitusta...
- Pa_katulijo
Myöhäistä.
- dsaaaaaa
Suvakit vastuuseen .... olette osaltanne ajaneet Suomen tähän pisteeseen !!
tulette huomaamaan ja katumaan vielä !! Suomi suomalaisille, irak irakilaisille .... oikeita pakolaisia otettaisiin vaan !!
herätys orpo'111f
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203