Pelkään että mies kyllästyy

tylsänaikkonen

Olen deittaillut yhden ihanan miehen kanssa. Olemme aina vain istuneet toistemme kainalossa hiljaa kun kukaan ei keksi sanottavaa. Olen todella ujo ja hiljainen. Pelkään että mies kyllästyy minuun koska en osaa jutella, en keksi mitään sanottavaa mistään. Emmekä tee edes mitään. Istumme vain. Kävimme minun kotona vanhempien luona. Tilanne oli se että mies jutusteli minun vanhempien kanssa, minä istuin hiljaa että tuskin kukaan edes huomasi olemassa oloani. Onko tällaiset hissukat ihan täysi turn-off? En voi itselleni mitään, kun on syntynyt ujoksi niin pysyn ujona. :(

11

616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kainalossa

      Jos olisit ihan täysi turn-off niin mies olisi jo lähtenyt. Joten ei huolta mies selvästikin tykkää hissukasta.

    • ihanaakevättä

      Itsekin olin nuorena ujo. Vieläkään en halua olla porukassa huomion keskipisteenä, mutta kahden kesken jutut sujuvat. Koita unohtaa itsesi tarkkailu. Olet varmasti vielä rakkauden huumassa, niin että muut asiat eivät kauheasti kiinnostakaan. Mutta jos saat elämääsi iloa ja sisältöä muualtakin, niin se auttaisi näihin muihinkin sosiaalisiin tilanteisiin. Ilmeisesti poikaystäväsikään ei ole kovin puhelias seurassasi. Mitä jos alkaisitte käymään kävelyllä eri paikoissa, missä voisi puhua ympärillä näkyvistä asioista, ja elokuvissa voisitte "turvallisesti" istua hiljaa ja sen jälkeen vaihtaa ajatuksia siitä. Yhteinen liikuntaharrastus veisi fyysistä jännitystä pois ja voisi vapauttaa puhetta. Tsemppiä, ja älä mieti liikaa <3

      • tylsänaikkonen

        Kiitti :) Niin, pohdin ehkä liikaa asioita. Mieskin on ujo, mutta ei läheskään niin ujo kuin minä. Ja niin voisimmehan mennä vaikka ulos. Parempaa tekemistä sekin on kuin nyhjöttää sisällä. Ehkä siinä piristyisi ja keksisi jotain juttuakin.


    • vinkkinä

      Vetskaa auki ja munaa suuhun.

    • ehdoitelmasavosta

      Kiihkeetä seksiä joka asennosta. Sormee peppuun jne..kyllä siinä orkun jäljeen rentoutuu..

      Ootteko kokeillut perinteistä suomalaista ujouden poistoa? Korillinen viinaa! :D

    • tylsempimies

      Itse ujona/hiljaisena ja tylsänä miehenä kiinnostuisin kyllä tuollaisesta naisesta jos muuten natsaa. Toisaalta jos molemmat on liian hiljaisia, niin voihan se hankaloittaa asioita ensialkuun ainakin. Kuvailemasi asiat ovat osasyitä miksi itse olen päättänyt passivoitua/vetäytyä "parisuhdemarkkinoilta". On niitä parempiakin miehiä naisille tarjolla ilman minua. Ei ole tarkoitus nyt uhriutua tai mitään. En ole katkera kellekään yms. Yritän lähinnä sanoa, että ainakin hiljaisemmat miehet on varmaan aika kärsivällisiä noissa asioissa, että ei mitään hätää. Jos molemmat nauttii toistensa läheisyydestä, ei tekemisellä tai tekemättömyydellä pitäisi olla merkitystä. Sitä on mielestäni aito rakkaus, vaikka en siitä tiedäkään.

    • Ujokkimies

      Samaistun, vaikka mies olenkin. Olen itse ollut aina ujo. Lapsena äärimmäisen hiljainen, nyt vanhempana puheliaampi, mutta silti keskivertoa hiljaisempi.

      Jos molemmat ovat ujoja, niin suhdetta on vaikea saada etenemään, kun kumpikaan ei oikein uskalla tehdä aloitteita, eikä rentoutua toisen seurassa. Minun kohdallani onkin toiminut paremmin kun toinen on sen verran rohkeampi että pitää aluksi keskustelua yllä ja saa minut rentoutumaan. Enemmän tutustuttuani en ole enää niin hiljainen ja keskustelu ym. sujuu ihan luonnostaan.

      Älä silti luovuta turhan aikaisin. Tiedän monta paria joissa molemmat ovat ujoja. Heillä kesti ehkä pidempään ennen kuin rentoutuivat ja oppivat avautumaan, mutta sen jälkeen ovat kyllä ihan kuin kuka tahansa seurusteleva pari.

      On minullakin muutama suhde kaatunut siihen kun olen liikaa jännittänyt sitä omaa hiljaisuuttani ja ahdistunut koko ajan siitä kun ei osaa olla rennosti toisen seurassa. Asiaa vielä pahentaa se jos toinen huomauttelee siitä hiljaisuudesta, se saa vain entisestään sulkeutumaan, jos tuntee ettei kelpaa sellaisena kuin on.

      Asia joka minulla auttaa on se jos on jotain yhteistä tekemistä. Ei tarvitse koko ajan miettiä mitä sanoisi. Lautapeli, minigolf, lenkkeily, rock-konsertti, tai mistä ikinä pidättekin. Älä hätäile liikaa. Mies selvästi pitää sinusta, joten edetkää ihan omaan tahtiinne.

    • puhettajapulinaa

      Eipä tuossa ujoudessa mitään väärää ole. Itse olen niin saamarin puhelias että joudun usein vähän pulaan asian kanssa. Järki ei kerkeä käsitellä kaikkea mitä suu suoltaa ulos:)

    • puhpu

      Olet siis hyvä kuuntelija

    • Mies39oulu

      kuuleppas nyt ujo pillu. Seuraavan kerran kun tapaat poikaystävääsi niin istutat sen jätkän vaikka sohvalle ja kaivat sen molon kätöseesi alat lipittään ja lutkuttaan sitä. Vemputat ja lutkutat sitä niin pitkään että jätkä ruiskii spermat sun pikku summuun. Kysyt sitte siltä jätkältä että tykkäskö???

    • n-27-hki

      nuorena sitä pohtii mitä toinen ajattelee sinusta, mutta näin 30:ä lähestyessä sitä alkaa pohtia mitä toisella on sinulle tarjottavana: viihdytkö sinä hänen seurassaan? Ujoudessa tai herkkyydessä ei ole mitään vikaa, tällaisiakin ihmisiä tarvitaan. Mutta jos teillä ei ole toisillenne mitään sanottavaa kannattaa sinunkin pohtia onko hän oikean tyyppinen henkilö sinulle ja onko sinulla riittävän kivaa hänen seurassaan? Itse ujona, herkästi stressaantuvana henkilönä koen, että minulle sopii parhaiten sosiaaliset ja huumorintajuiset miehet, he tuovat parhaat puoleni esiin. Kun joku saa sinut nauramaan on helppo olla oma itsensä ja stressitasokin laskee :) mutta kukin tyylillään, sinä itse tiedät parhaiten mitä mieheltä toivot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe