Keitä oikein olemme tai siis mitä olemme ??

HenkinenMatonen

Koin henkisen heräämisen ! ja sain uutta valoa ! :), kaikki uskonnot ovat tarpeellisia siksi että ihmistietoisuus tarvitsee määrätyssä kehitysvaiheessa jotain oljenkortta että pysyy jotenkin kasassa, mutta kaikki uskonnot ovat vain uskontoja ja todellisuus on paljon uskomattomampaa ja toivottavasti parempaa !
Ihan jokainen ihminen on henkinen tietoisuus jonka aivot vain ja ainoastaan ilmentää ihmiskropan kautta tänne aineelliseen 'todellisuuteen', olemme siis kaikki loppujen lopuksi samaa energiaa ja samaa 'lankakerää', sitä miksi aineellinen todellisuus on tällainen kuin on niin on vielä pohdinnassa. :)

2

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epyktiläinen

      Heräsin just syvästä unesta. Unessa kelluin äärettömässä avaruudessa/tietoisuudessa, millä ei ollut alkua eikä loppua. Havaintona oli, että ääretön avaruus tarkkaili tuota nukkujan hahmoa, joka kuvitteli nukkuvansa. Avaruus olemme me, hahmomme on itseasiassa tavallaan feikkiä, hologrammeja. Olemme siis todelliselta olemukseltamme samaa, mutta toi kokemus tulee jatkuvaks päivatajuntaan kun sen kestämme. :)

      Vähitellen tulemme unessakin tietoisiksi, kun alamme oivaltaa ykseyttä.

      Päivätajunnan ykseyskokemus heijastuu uniin tuollaisena äärettömänä leijailuna. Suomessa sitä sanotaan, että on syvä yhteys luontoon. Uskonnotkin muuttuu, kun ihmisten ykseystajunta kehittyy :)

      Sä voit olla uskonnoltasi vaik hauskasti jediuskovainen, kun uskontojen totuus paljastuu.

      - the epyktiläinen alias anakin skywalker

    • Uskonnot ja muut ismit näyttävät olevan välttämättömiä väliaskeleita kuten aloitta kuvaa.
      Aineellinen todellisuus on tällainen koska Luomme sen, kuvittelemme sen tällaiseksi.

      Ainut mikä on pysyvästi totta: Minä olen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe