http://www.taloussanomat.fi/politiikka/2016/03/24/antti-rinne-tuomittiin-sakkoihin-tyokiistassa/20163305/12
Sama jannu ollut valtiovarainministerinä! Näin tätä maata johdetaan ja tulokset näkyy.
Rinteelle sakot
5
<50
Vastaukset
- Entinendemari
Rikolllinen joka syöksee demarit seuraavissa vaaleissa taas oppositioon Ei pärjää mitenkään näille muille. Nähtiin viime vaaleissa.
Tosin eipä haittaa mua, en niitä äänestä niin kauan kuin Rinteet ja Harakat siellä pyörii. - nointuolla
Talsa "unohti" osan uutisesta:))
"Sen sijaan Rinteen ja ammattiliitto Pron oikeudenkäyntikulut, jotka ovat koituneet vahingonkorvausasiasta, jäävät metsäyhtiöiden maksettavaksi. Rinteeltä ja Prolta vaadittiin yhteensä 700 000 euron korvauksia, mutta käräjäoikeus hylkäsi vaateet." - voihankele
No ei "hätää" Rinne on seuraavien vaalien voittajia. Pääsee "kukoks tunkiolle"
Show Must Go! - kusettaja
millähän perusteelle tuo päiväsakkojen summa on laskettu, taitaa olla aikalailla kusetusta siinäkin.
- Tätäkötilattiin
Hiukan huolestuttaa tuo yleinen moraali. Eduskunnassa on keskimääräistä enemmän ihmisiä, joilla on tuomio rosiksesta puoluekannasta riippumatta.
Omisi varmasti parempi, että eduskunta olisi keskimääräistä rehellisempää porukka, mutta ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406365Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711