Hukkasin äitini hanskat hän miltei hakkasi minut

Tarantella21

Mä olin koulussa käyttäny mun äidin hanskoja ja ku se ei enää löytäny niitä se kehotti että ostan uudet ku ne oli maksanu jotai 50€
No oon 16 ja haluun aikuistua jo enkä totella kaikessa vanhempia niin ottaa sit äiti kengän ja heittää sen mun päälle ja sit se heittää toisen kengän ja lähestyy sillee uhkaavasti... Onneks kerkesin juosta pois alta ja suutuspäissään tietty huusin et en tommoselle vitun mielisairaalle ämmälle maksa senttiäkään!! Tulee sit taas mua kohti ja lähen juokseen omaan huoneeseen ja paukautan oven kiinni ja salamannopeasti haen laatikostani mun huoneen avaimen ja lukitsen oven ennenku se hullu ämmä kerkee tulla!! Sitä saa oikeesti pelätä!! En ikinä maksa sille senttiikää vaikka uhkais tappaa mut !!! Ei se tietenkään niin sekasin oo mut on se väkivaltanen ku ei saa tahtoonsa läpi!!!
En kestä että 16 vuotiaalla ei saa olla omaa tahtoa :( en kyl tottele sitä vaik se luulee ilmeisesti olevan joku diktaattori!!!

Huoh kun pääsisi jo kotoa pois ...

5

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nohöhhöh

      Miksi varastit ne hanskat?

      • Tarantella21

        No mul ei ollu omii :(


    • Matiaspoitsu18v

      Sossun puheille mars

    • Hjjlllkhf

      Tollassia hanskavarkaita pitääki rankasta ja antaa sellane selkäsauna

    • HÖLÖMÖÖÖÖÖÖÖ

      Käy ostamassa Seppälästä 2 euron neulesormikkaat ÄLÄKÄ ENÄÄ IKINÄ KOSKE ÄITISI ASUSTEISIIN, NUIJA!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe