Kyl mä oon niin himo kaijakoo fani et puolisonki pitäs rakastaa sitä. Harmi vaan ku mun jännämiehet ei tykkää eikä muutkaan miehet joiden kaa oon ollu.
(Tv1 konsertti juuri nyt.)
Mitä ihmeellisiä toivomuksia teillä on puolisolle?
Vaatimukset kumppanille
14
<50
Vastaukset
- vihatipunen
Mun puolisoni ei sais tykätä Kaijasta ku en itekään tykkää...
- Nnnaaiinennnnn
Okei, ei sit me mennä naimisiin. :(
- peukut.sulle
Nnnaaiinennnnn kirjoitti:
Okei, ei sit me mennä naimisiin. :(
tää oli hyvä
Kaija K on ehkä Irinan jälkeen sukupuolisidonnaisin artisti. "Vahvat" naiset itkeä vollottavat miesten perään. Kerrassaan hienoja roolimalleja humppaiskelmineen.
- ass.of.Timo
Halveksit itsenäisiä vahvoja naisia? Seksisti!
ass.of.Timo kirjoitti:
Halveksit itsenäisiä vahvoja naisia? Seksisti!
En kun itesään vahvana pitäviä, mutta todellisuudessa heikkoja naisia.
- atännä
Ratikkakuski kirjoitti:
En kun itesään vahvana pitäviä, mutta todellisuudessa heikkoja naisia.
Entäs itseään heikkoina pitäviä, mutta todellisuudessa vahvoja naisia? ;)
- Nnainennnn
Jos nyt ihan totta puhutaan niin Kaija koo pilasi elämästäni 10 vuotta kun kuuntelin sitä ja luulin että pitäisi muistella jotakuta.
Nyt olen toista vuotta kuunnellut vain suomiräppiä miesystäväni kanssa enkä kaipaa ketään exää menneisyydestä. - kaijaa.täysillä
Nnainennnn kirjoitti:
Jos nyt ihan totta puhutaan niin Kaija koo pilasi elämästäni 10 vuotta kun kuuntelin sitä ja luulin että pitäisi muistella jotakuta.
Nyt olen toista vuotta kuunnellut vain suomiräppiä miesystäväni kanssa enkä kaipaa ketään exää menneisyydestä.en kaija koo fani ole mutta kyllä sitä kuuntelee ja kuuntele kaijaa suomiräppi on perseestä sitä ei kuuntele kukaan eikä räppi ole musiikkia eikä teknot musiikki on musiikkia olematon on olematonta jota olemattomat kuuntelee
atännä kirjoitti:
Ne on taruolentoja. :-)
- ass.of.Timo
atännä kirjoitti:
Ulkoisesti epävarma, mutta sisäisesti itsevarma nainen on HOT!!! >:(
- Kullekin_isoon_janoon
Anna sen sian nussia sua persiisiin.
Sen verran moninainen musiikkimaku löytyy, että kyllä tuota tulee kuunneltua. Tosin ei mitenkään fanitettua.
Ja toivomuksena itselläni olisi, että toinen ymmärtäisi taikka ainakin sietäisi mielenkiintoa nettipeli harrastukseen. Paheena, jota moni pelin sisälläkään moni ei ymmärrä, on seurata markkinalähetyksiä ja toimia logistikkona.
https://youtu.be/QzauFKSIeX0
eräs markkina-analyysi lähetys.- Riiiiiiiiiii
Meikäläisen lista on luonne- ja yhteensopivuustoiveineen niin ylevä, että ei edellytä/oleta/toivo en lisäksi mitään yhteisiä harrastuksia tai mieltymyksiä tyyliin sama musiikkimaku tai pidäthän sinäin homejuustosta tai minun ystävistäni. Ei kiinnosta eikä haittaa jos toinen tykkää eriaisesta musiikista (kuulokkeet!). Enemmän arvoistan suvaitsevaa asennetta toiseltakin tällaisten pikkuseikkojen suhteen sekä uteliasuutta ja kiinnostusta toisen elämään, ei samanlaisuutta. Suhteessa on tärkeämpiäkin asioita ja tarpeeksi vaikeaa muutenkin:). Asunnon siisteys ja vastaavat taas eivät mielestäni ole verrattavissa musiikkimakuun.
Toki täytyy sanoa, että jos kaikki mieltymykset ovat eriäviä niin se vaikeuttaa käytännön yhteiseloa ja vaikka lomien viettoa. Jos jotain saa toivoa niin luonnonläheisyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1312901Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2542550Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641678Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1911585- 591532
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa801195Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä771171- 431165
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391012Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M295995