Vaatimukset kumppanille

Nnnaaiinennnnn

Kyl mä oon niin himo kaijakoo fani et puolisonki pitäs rakastaa sitä. Harmi vaan ku mun jännämiehet ei tykkää eikä muutkaan miehet joiden kaa oon ollu.
(Tv1 konsertti juuri nyt.)

Mitä ihmeellisiä toivomuksia teillä on puolisolle?

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihatipunen

Mun puolisoni ei sais tykätä Kaijasta ku en itekään tykkää...

• Nnnaaiinennnnn

Okei, ei sit me mennä naimisiin. :(

• peukut.sulle
        Nnnaaiinennnnn kirjoitti:

Okei, ei sit me mennä naimisiin. :(

tää oli hyvä

• Kaija K on ehkä Irinan jälkeen sukupuolisidonnaisin artisti. "Vahvat" naiset itkeä vollottavat miesten perään. Kerrassaan hienoja roolimalleja humppaiskelmineen.

• ass.of.Timo

Halveksit itsenäisiä vahvoja naisia? Seksisti!

• ass.of.Timo kirjoitti:

Halveksit itsenäisiä vahvoja naisia? Seksisti!

En kun itesään vahvana pitäviä, mutta todellisuudessa heikkoja naisia.

• atännä
        Ratikkakuski kirjoitti:

En kun itesään vahvana pitäviä, mutta todellisuudessa heikkoja naisia.

Entäs itseään heikkoina pitäviä, mutta todellisuudessa vahvoja naisia? ;)

• Nnainennnn

Jos nyt ihan totta puhutaan niin Kaija koo pilasi elämästäni 10 vuotta kun kuuntelin sitä ja luulin että pitäisi muistella jotakuta.
        Nyt olen toista vuotta kuunnellut vain suomiräppiä miesystäväni kanssa enkä kaipaa ketään exää menneisyydestä.

• kaijaa.täysillä
        Nnainennnn kirjoitti:

Jos nyt ihan totta puhutaan niin Kaija koo pilasi elämästäni 10 vuotta kun kuuntelin sitä ja luulin että pitäisi muistella jotakuta.
        Nyt olen toista vuotta kuunnellut vain suomiräppiä miesystäväni kanssa enkä kaipaa ketään exää menneisyydestä.

en kaija koo fani ole mutta kyllä sitä kuuntelee ja kuuntele kaijaa suomiräppi on perseestä sitä ei kuuntele kukaan eikä räppi ole musiikkia eikä teknot musiikki on musiikkia olematon on olematonta jota olemattomat kuuntelee

• atännä kirjoitti:

Ne on taruolentoja. :-)

• ass.of.Timo
        atännä kirjoitti:

Ulkoisesti epävarma, mutta sisäisesti itsevarma nainen on HOT!!! >:(

• Kullekin_isoon_janoon

Anna sen sian nussia sua persiisiin.

• Sen verran moninainen musiikkimaku löytyy, että kyllä tuota tulee kuunneltua. Tosin ei mitenkään fanitettua.

Ja toivomuksena itselläni olisi, että toinen ymmärtäisi taikka ainakin sietäisi mielenkiintoa nettipeli harrastukseen. Paheena, jota moni pelin sisälläkään moni ei ymmärrä, on seurata markkinalähetyksiä ja toimia logistikkona.

https://youtu.be/QzauFKSIeX0
      eräs markkina-analyysi lähetys.

• Riiiiiiiiiii

Meikäläisen lista on luonne- ja yhteensopivuustoiveineen niin ylevä, että ei edellytä/oleta/toivo en lisäksi mitään yhteisiä harrastuksia tai mieltymyksiä tyyliin sama musiikkimaku tai pidäthän sinäin homejuustosta tai minun ystävistäni. Ei kiinnosta eikä haittaa jos toinen tykkää eriaisesta musiikista (kuulokkeet!). Enemmän arvoistan suvaitsevaa asennetta toiseltakin tällaisten pikkuseikkojen suhteen sekä uteliasuutta ja kiinnostusta toisen elämään, ei samanlaisuutta. Suhteessa on tärkeämpiäkin asioita ja tarpeeksi vaikeaa muutenkin:). Asunnon siisteys ja vastaavat taas eivät mielestäni ole verrattavissa musiikkimakuun.
      Toki täytyy sanoa, että jos kaikki mieltymykset ovat eriäviä niin se vaikeuttaa käytännön yhteiseloa ja vaikka lomien viettoa. Jos jotain saa toivoa niin luonnonläheisyyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      231
      7796
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5330
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4832
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      76
      3517
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2035
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      32
      2001
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1859
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1707
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      38
      1662
    10. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      141
      1591
    Aihe