Käyttöliittymien epästandardisuus

Autodesk toimii omituisesti ja varsinkin kun vertaan aiemmin käyttämiini.
Miksei voi olla useampia sallittuja tapoja tehdä asioita. Aikanaan jopa Word Perfectin käyttöliittymä oli kopioitu joihinkin muihin kirjoitusohjelmiin, eli miksei näissä tehdä samoin.
Pöh...

9

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No-siis-ite---
      • Tuo oli joskus jossain projektissa mahdollisuutena, mutta Page Makerilla se sitten kuitenkin tehtiin. Itse en onneksi joutunut käyttämään kumpaakaan (tein siihen grafiikkaa Arts & Lettersillä).

Minulla on muuten jossain tallessa IBM:n Display Write-ohjelma. Ostin sen jokus kirpparilta ja vain museoidakseni sen. Testasin ja totesin, että IBM mokasi markkinointinsa, sillä se olisi silloin aikanaan ollut selvästi parempi kuin kilpailijansa. Hiirikin toimi jo silloin siinä.

• Arts_Et_Letters---
        buddy-love kirjoitti:

Tuo oli joskus jossain projektissa mahdollisuutena, mutta Page Makerilla se sitten kuitenkin tehtiin. Itse en onneksi joutunut käyttämään kumpaakaan (tein siihen grafiikkaa Arts & Lettersillä).

Minulla on muuten jossain tallessa IBM:n Display Write-ohjelma. Ostin sen jokus kirpparilta ja vain museoidakseni sen. Testasin ja totesin, että IBM mokasi markkinointinsa, sillä se olisi silloin aikanaan ollut selvästi parempi kuin kilpailijansa. Hiirikin toimi jo silloin siinä.

.

"Sitä Arts & Lettersiä ei juuri arvostettu aikanaan kun se oli niitä shareware cd-levyjen vakio-ohjelmistoa mutta nyt siitä etsitään kissojen ja koirien kanssa versioita"

https://web.archive.org/web/19990422195449/http://arts-letters.com/free1.html

Arts & Letters 7.0 Express Testdrive

https://web.archive.org/web/20060328080452/http://www.arts-letters.com/zips/ExpressTestDrive.exe

8.5 Express Trial

Express 8.5 Installer -Trial

http://download.cnet.com/Arts-and-Letters-Express/3001-2191_4-10038035.html?hasJs=n&hlndr=1&dlm=0

.

• Primavera_project_planne
        buddy-love kirjoitti:

Tuo oli joskus jossain projektissa mahdollisuutena, mutta Page Makerilla se sitten kuitenkin tehtiin. Itse en onneksi joutunut käyttämään kumpaakaan (tein siihen grafiikkaa Arts & Lettersillä).

.

"Sitten oli jossakin suunnittelutoimistossa käytössä Primavera Project Planner for dos joka maksoi enemmän kuin painonsa kultaa" yksi harvoja jota ei jälkeenpäin ole enää löytänyt

har

.

• MicroSCADA----
      • Motif-grafiikka

• Kaikenlaisiin olet sinäkin törmännyt !
        Itse yritän saada erästä museokonetta henkiin (silloin kun viitsin) ja se käyttää ABB:n ARLA-kieltä. Vempeleessä on hiukan ongelmia, sillä siihen tehtyjä muutoksia ei ole dokumentoitu minnekään ( tai sitten ne ovat hukanneet ne), eikä niiden takia kaikkia asetuksia pysty muuttamaan. Saattaa olla Eprommille tehty muutos, mutta oikosulkupalatkin ovat mahdollisia (niitä on siellä älytön määrä, eikä missään lue mitä ne tekevät).

• unix-myllyjä
        buddy-love kirjoitti:

Kaikenlaisiin olet sinäkin törmännyt !
        Itse yritän saada erästä museokonetta henkiin (silloin kun viitsin) ja se käyttää ABB:n ARLA-kieltä. Vempeleessä on hiukan ongelmia, sillä siihen tehtyjä muutoksia ei ole dokumentoitu minnekään ( tai sitten ne ovat hukanneet ne), eikä niiden takia kaikkia asetuksia pysty muuttamaan. Saattaa olla Eprommille tehty muutos, mutta oikosulkupalatkin ovat mahdollisia (niitä on siellä älytön määrä, eikä missään lue mitä ne tekevät).

.

"Jooopsss itelläkin on jotain wanhoja unix-myllyjä jemmassa mutta niitä ei ole käynnistetty pariinkymmeneen vuoteen"

har!1

.

• autodesk----

.

Silloin kun se autodesk tuli ei juuri ollut mitään graafisia standardeja vaan kaikki teki omansa

Vain apple vaati tietynlaiset käyttöliittymästandardit macin ohjelmistoihin ja pc:n puolelle nuo alkoi vakiintua vasta 10 vuotta myöhemmin windows 3.0:n myötä

har!1

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      188
      1315
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      50
      711
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      612
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      590
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      564
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      560
    Aihe