Ketä lähtee mukaan heittämään komuttaja ulos saitilta. On se apina jo tarpeeksi kauan sotkenut ja valehdellut. Kimmo ei voi myöntää paljastuneensa on varmaan kovennettava keinoja ja laitettava sukunimikin. Jos ei ylläito bannaa niin bannataan me muut. Kukaan ei saa kommentoida mitään eikä avata hänen aloituksiaan se on nyt päätetty. Sama koskee vanhaa lieksalaista ja rotestimokin poikaa ja monia muita nimimerkkejä joita komuttaja käyttää. Sota on julistettu syyttäköön itseään. ..se on saitin tyhmin jätkä leikkii sähömiestäkin vaikka ei tiedä mitään
kaikki mukaan komuttajaa poistamaan
23
64
Vastaukset
- hilduriina
Tulen mukaan minulla on kolme vaihtoehtoa on joku heistä varmasti
- Melkein.osaa.kirjoittaa
Tarkoitit varmaan kamuttaja?
- Poistakaa.itsenne
Idiootit.
- rotestimökinpoika
Haista sinä halituli voo. Olen edelleenkin oma itseni enkä ole Kamuttaja nimimerkkiä käyttänyt. Meillä on ikäeroakin aikalailla, sen pystyy kyllä kirjoituksista tulkitsemaan.
Myös Vanha lieksalainen on iäkkäämpi minua. Kirjoitan tänne palstalle juuri silloin kun arvelen. Terveisin: - ei-yhtään-kiinnosta
Aloittaja on syntyperäisin Tampereen seudulta ja ehkä vielä asuukin siellä. Kirjoitus paljastaa asuinseutusi. Miksi harhailet Lieksan palstalla? Eikö Mansessa ole toimintaa?
- Muroplasa
Olet peräkammarin poika lieksasta et sen parempi
On hyvä, että kamuttaja, rotestimökinpoika, ja minä saamme vielä luvan jäädä palstalle. Jäljittelijät kuten "komuttaja" ja vastaavat voivatkin poistua häiritsemästä.
- londonnd
Et sää jätkä tajuu sun päiväs saitilla on vähissä kohta nimi tulee näkyviin
- Tosi-kova-jätkä
londonnd kirjoitti:
Huu... Onpa pelottavaa. Tuleekohan se yllätyksenä wanhalle_lieksalaiselle? Varmaan järkyttyy, kun saa tietää nimensä.
- pöljät-pois-palstalta
londonnd kirjoitti:
Onko palstalle meuhaamisesti asiallista keskustelua? Otahan lääkkeesi ja rauhoitu! Kommenttisi eivät kiinnosta ketään.
- Muroplasa
Tosi-kova-jätkä kirjoitti:
Huu... Onpa pelottavaa. Tuleekohan se yllätyksenä wanhalle_lieksalaiselle? Varmaan järkyttyy, kun saa tietää nimensä.
kita kiinni
- Muroplasa
pöljät-pois-palstalta kirjoitti:
Onko palstalle meuhaamisesti asiallista keskustelua? Otahan lääkkeesi ja rauhoitu! Kommenttisi eivät kiinnosta ketään.
sinäkin tuku suusi
Kuis jahti sujuu, joko kohta tärppää?
- S24-Yp
Et muuten kirjoittele enää MuroPlasalla.
- KamuttajanMummo
Kyllä sille tännekin saadaan banni takaan sen
- heitetään.ulos
Nimi esiin ja heti.
- kirkonkijoissa
Sen verran avaan että kysymyksessä on inkeriläis ryssä suku. Nyt ei enää ole vaikea arvata niitä ei ole Lieksassa montaa.
- sitten.tiedän.kuka
Onko entisiä kosken hamppija..
- oli.ongelmaperhe
Kyllä on koskelaisia entinen lättähattu.
En muuten ole ikinä kirjoittanut yhtään juttua Murolle, noin niin kuin tiedoksi muropojalle/tytölle.
Enkä enää ota mitään kantaa, tähän erittäin lapselliseen ketjuun.- saakaikysyä
No minkähän takia prekattu nike kamuttaja siellä meuhkasi allekirjoitettuna Kimmona ja sitten poistettiin. Sen jälkeen täällä alkoi sininikejen meuhkaaminen.
- säälin.häntä
Ketjun aloittaja on henkisesti sairas joka purkaa ahdistustaan ja turhautumistaan yhteen nimimerkkiin.
- komuttaja
Minä oon ite Komuttaja ja hirveen vuarallinen sininen ukko. Työnnän jokkaisen muropoejan Kolin jiätielle heti huomenna hissanmaejan kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031054
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt581005Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144798- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103581Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto90577- 78541
- 53537
- 39528