Elikkä olen nuori poika, omasta mielestä aika hyvä laulamaan. Ongelmani on siis se että olen laulanut pitkää ja aika samalla tavalla (haluaisinoppia uutta). Kaikki perusjutut on hanskassa. Olen löytänyt yhden laulutekniikan jonka todella haluaisin oppia, nimittäin äänenen nopean muuntelun. En ole löytänyt YouTubesta mitään tutoriaaleja tähän joten kysyn teiltä, että tiedättekö miten se tehdään tai tiedättekö miksikä sitä kutsutaan? Esim. Kun Bieber laulaa sen Baby biisin nii siin intros ku tulee se kolmas "ouwoaoaa" kohta se muuntelee äänenkorkeutaan silee nopeest joten tiedättekö miten se tehdään tai miksi sitä kutsutaan? Tiedän kyllä että sitä ei voi opettaa tosta vaan mutta kuitenki ku osaan muuten laulaa nii en nää mahottomana oppii sitä. Kiitti kaikille jo etukäteen LoL.
Luetuimmat keskustelut
- 382201
- 56716
- 41691
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne69530- 62502
- 42500
- 45500
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh24479T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6477Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k15470