Kiusallinen POSKIONTELOTULEHDUS

Hankalavaiva

Moi onkos monellakin kokemuksia,minulla liiankin usein,punkreerattu,punktio edessä,antibioottia,kotikonsteja jne,vaikuttaa ikävästi esim,tasapaino,silmät pullistelee,kipiät,nihkeän sumuinen olo, osaako kukkaan antaa vinkkiä ,et pääsis vaivasta.kysellen, 54v normi mies.kiitos!

12

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suolavettä

Nenä- korva- ja kurkkulääkäri voisi tutkia, onko sinulla joku rakenteellinen juttu, jonka takia poskiontelot ovat taipuvaiset tulehtumaan. Siellä voi olla esimerkiksi kystia, joiden poistaminen auttaisi.

Nenähuuhtelukannu kannattaa ottaa päivittäiseen käyttöön, mikäli ei vielä ole. Niitä saa apteekista ohjeiden kera.

• Penisiliiniä

No kysta löyty v 2015 ja jonkin verran auttoi,ny laihdutan,oon jättäny sokerin ja suolan pois (näkyvän)vahva antibiootti kuuri päällä,kyllä tämä tästä,periksi ei anneta

• Merkkipäerkki

Samasta vaivasta kärsin, en ole vielä keksinyt miten pysyisin terveenä. Nenässä ei poikkeavaa eikä allergioita, on vain voimakas oireilu työpaikan sisäilman vuoksi.
      Kerran kuussa napsin antibioottikuurin, sen väliajan olen toipilas tai oireilen joka johtaa kohti uutta lääkekuuria. Käytössä on kortisonisumutteet, antihistamiinit ja nenäkannu.
      Jälkimmäisestä ei ole sanottavaa hyötyä koska huuhtelullahan huuhdellaan vain nenänielu mahdollisista eritteistä puhtaaksi, poskionteloihin tuolla ei ole mitään merkitystä.

• pappakerholainenjo

Kiitos hyvistä kokemuksista.meinasin koklata :: kohottaa peruskuntoani.jättää ja vähentää suolan .sokerin käytön. pikkasen ylipainoa.kaikki kotikonstit kokeiltu ja korvapolin käyntejä n 12 kpl leikkauksineen. voi kun sais loppuelämän elää ilman tosi ikävää poskiontelotulehdus kierrettäni. kamala tauti.oireet.sumunen olo.silmät painekipiät.niveliä kivuttaa.tasapainoakin haittaa.ku olis ns. puolikosteet liian pienet puristavat vaatteet päällä. röngten.punktio tulossa. nenäsuihkeet auttavat . kevättä kohti. tsemppiä kaikille. ei anneta periksi.

• voi-voi-voi

Vuosia sitten myös minulla oli poskiontelotulehdus, Taisi olla viisi kertaa, kun sitä punkteerattiin. Tukossa oli ja oli pientä kuumettakin. Sitten lääkäri käski mennä röntgenkuvaukseen ja tulos oli, että suussa oli yksi mätä hammas, joka oli loukkaantunut jossain ja juuri oli mädäntynyt, mutta ei antanut mitään merkkejä tätä kautta. Kun juuri hoidettiin, niin kaikki oli hyvin tämän jälkeen. Jokainen tapaus on kuitenkin oma itsensä.
      Olen joskus kovan nuhan ollessa kyseessä hautonut poikia kuumavesipullolla tulehduksen pelossa. Jos tulehduksen toistuu usein, niin kärsit autoimmuunisairaudesta joka on n normaalia paljon hiilihydraatteja syöjillä

• sairastelutkuriinitse

Totta on tosi kamala tauti ,ku räkää.limaa. mätää pää täynnä.pää sekasin ku haminan kaupunki.kiitos vinkistä huomenna röngten ja sit lääkääriin kuvien kaa.täytyy vinkata .et tarkastaa ainaskin yläleuan hampaiden juuret ja vähentää hiilihydraattejen syöntiä minimiin.

• Sarvikuonoajasuolavettä

Minusta olis tosi hyvä asia.jos POSKIONTELOTULEHDUKSEENKI olis aina ns. jälkitarkastus.lääkäri tarkastaisi. ultralla. mahd. röntgen jne. et lääkkeet ja hoito ja varsinkin leikkausoperaaatio onnistunut. em. tauti vaarallinen kun on lähellä. aivoja.silmiä. suuta.korvia ja päätä.ylähengitystietulehdukset voivat levitä vaikka KEUHKONKUUMEEKSI asti.

• tuhoksi_kaikille

99 % poskiontelon tulehduksista on viruksen aiheuttamia, eikä niihin antibiootti edes auta. Jos saatte flunssan yhteydessä poskiontelo-oireita, niin koettakaa edes alussa luomusti, nenähuuhtelua ja tarvittaessa kipulääkkeitä. Antibiooteilla saadaan vain resistenttejä kantoja aikaan, ja niihin ei sitten lopulta pure mikään.

• luomutok

Taidan hakeutua maailman ensimmäiseen poskionteloamputaatioon. tuskin ne silikoni/ muovi ontelot kipuilevat??

• sdfdfsdfsdsdf

Oliskohan aika tsekata kodin, työpaikan, koulun jne sisäilma? Hometaloissa asuvat ja työskentelevät tai opiskelevat sairastaa jatkuvasti mm. just poskionteloita.

• punktiotulossa

Kiitos vinkistä.työpaikka rakennukset haisivat ku kellarissa olis vankina.mukavaa ja terveellistä kevättä kaikille.

• sisäilmaoireet

Minulla tuli mieleen, että olsiko kodissasi tai työpaikalla sisäilmaongelma.

Ystäväni asui sisäilmaongelmaisessa asunnossa ja hänellä oli lähes koko ajan poskiontelotulehdus.
      Ystäväni muutti muualle asumaan ja nuo poskiontelotulehdukset eivät ole sen jälkeen vaivanneet.
      Itselläni on astma ja kun Kävin tuossa ko. sisäilamaongelmaisessa asunnossa, niin sain pahoja oireita.

Sisäilmaongelmat voivat aiheuttaa monenlaisia oireita/sairauksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17083
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4844
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2748
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      147
      2041
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1607
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      398
      1534
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      17
      1527
    8. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      23
      1418
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1303
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1233
    Aihe