Kertokaa miten toimia? Avoero tuli ja meillä on yhteinen joustoluotto. Nyt toinen osapuoli meinaa jättää osansa maksamatta. Lainaa lyhennetään yhdellä laskulla jonka olen itse maksanut ja toinen osapuoli laittaa puolet minulle tilille. Voiko hän jättää osuutensa tuosta noin vain maksamatta?
avoero ja yhteinen joustoluotto
6
164
Vastaukset
- mekkk
ET voi koska menee luottotiedot koska laina on yhteinen. Menkää pankkiin ja kummallekkin oma laina. Jos ei onnistu niin otat osituksessa lainaa vastaavan määrän enmmän omaisuudesta.
- hukassatäysin
Niin minä en ole luistamassa lainasta vaan toinen osapuoli. Ja tässä on kyseessä avoero joten ei mitään osituksia ole. Vain yhteinen laina.Toista osapuolta ei saa ottamaan omaa lainaa joten ei tässä oikein tiedä mitä tehdä
- mekkk
Jos ei onnistu omat lainat ja kun saat lainan maksettua niin sinun pitää laittaa perintään se avokkisi puoli lainasta niin saat omasi pois.
- hoit_su
Menet pankkiin ja selität asian juuri noin niinkuin viestissäsi sanoit. Kuvittelisin, en tietenkään tiedä, että voisit ottaa maksettavaksesi oman osuutesi ja mieheltäsi aletaan veloittaa loppuja. Mene pankkiin neuvottelemaan, eiköhän asia selviä.
- vippivivuttaja
Miksi se pankki neuvottelisi sen toisen osapuolen kanssa puolestasi ?
Jos luotto on molenpien nimissä otettu niin kumpikin samalla takaa toisensa .
Eli sinä maksat oman ja kumppanisi luotot jos toinen ei niitä syystä tai toisesta huolehdi , ja yrität itse periä niitä kumppaniltasi .
Joustoluotot on yleensä pieniä alle 10k€ summia joten ei noihin kukaan
kaadu . Maksat pois ja jatkat elämää . - mekkk
Miksi ette ole alkujaa ottaneet kahta ei lainaan eli kummallekkin omat niin ei olisi tuollaisia huolia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851